بازار خرید کلم سفید کیلویی

بازار خرید کلم سفید کیلویی

بازار خرید کلم سفید کیلویی بخاطر وفور مصرف آن وارزش غذایی بالا در حال گسترش  می باشد. این صیفی به عنوان یکی از گیاهانی از دسته سبزیجات می باشد. و در برخی غذاهای سنتی ایرانی و یا انواع سالادها کاربرد فراوانی دارد.عرضه این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت کیلویی بسیار ارزان و باصرفه می باشد.

بازار خرید کلم سفید کیلویی

نکاتی مهم درباره خرید کلم سفید کیلویی

چنانچه جزء آن دسته افرادی هستید که از کلم سفید در سبد غذایی و یا سالادهای خود استفاده می کنید در هنگام خرید این اطلاعات را حتما بدانید.بخاطر وجود انواع ویتامین ها و پروتئین ها  بسیار باارزش و مفید برای بدن و سیستم ایمنی ما می باشد.همراه ما باشید تا نکاتی مهم درباره این محصول  را به شما اطلاع دهیم.

  • تولید کلم با خاک و کود ارگانیک محصولی با کیفیت و بسیار مغذی تر نسبت به سایر روشهای کشت دارد.
  • اندازه متوسط و وزن بین نیم تا یک کیلو یکی از نکات مهم در مورد کلم می باشد..
  • بر روی برگ های کلم به هیچ عنوان لکه و یا سیاهی یا زردی نباید دیده شود.
  • برگ های کلم به قدری باید نازک باشد تا دارای تردی و شکنندگی کافی باشند. طعم آن باید خوپب و مزه شیرینی داشته باشد.
  • در این محصول  سر برگ کلم به رنگ سبز کم رنگ و در مرکز و ریشه دارای رنگ سفید می باشد.

نکاتی مهم درباره کلم سفید کیلویی

تولیدکنندگان کلم سفید

در تولیداین محصول ، کشاورزان زحمتکش فراوانی مشغول به کار هستند. این کشاورزان تلاش می کنند تا بهترین و ارگانیک ترین کلم سفید را مورد برداشت قرار دهند. در این میان افرادی با خرید به صورت مستقیم و عمده از کشاورز در فروش کلم سفیدارزان با قیمتی مناسب دست دارند.در صورت خرید از تولیدکنندگان این محصول، خریدی باکیفیت و مطمئن و بارضایت خواهید داشت.

علاوه بر آن که در این معامله سود مناسبی برای شما خواهد بود. با وجود آن که بخش اعظمی از زمین های کشاورزی در حال تولید این محصول هستند.این محصول با خواص دارویی در بازار با قیمت های گوناگونی به فروش می رسد. وزارت کشاورزی قیمت نهایی را بر اساس نوع کاشت، کیفیت و بسیاری دیگر از موارد طبق تعرفه مشخص کند.

عرضه کلم سفید کیلویی فوق العاده بیشتر در میادین میوه و تره بار انجام می گیرد. تمایل تولیدکنندگان به فروش عمده و یکجای محصول به خریداران می باشد.

 

تولیدکنندگان کلم سفید کیلویی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما