خرید کلم سفید ایرانی کیلویی

خرید کلم سفید ایرانی کیلویی به روش عمده و مستقیم و بدون واسطه بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. این محصول بر اساس کیلو و وزن های مختلف در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

امروزه کلم سفید ایرانی یکی از انواع سبزیجات مرغوب محسوب می شود که دارای ارزش غذایی فراوان می باشد. خرید آن از طریق مراکز مختلفی در سراسر کشور با کیفیت عالی و قیمت مناسب امکانپذیر است.

کلم برگ

آشنایی با انواع کلم ایرانی

کلم توجه به شکل و رنگ ظاهری دارای انواع مختلفی می باشد. از معروف ترین محصولات این دسته  گل کلم، کلم پیچ و کلم بروکلی هستند.

امروزه انواع کلم از لحاظ شکل ظاهری و تنوع در رنگ با یکدیگر بسیار متفاوت است. این محصول از لحاظ خواص مفید برای بدن با دیگر انواع خود مشابه می باشند.

ناگفته نماند که کلم سفید دارای بخش های مختلف می باشد. این صیفی به دو قسمت برگ و گل کلم تقسیم می شوند. هر دو قسمت این گیاه سود زیادی برای سلامت بدن دارد. در اغلب ترشیجات و شوریجات به عنوان چاشنی همراه با انواع غذاها استفاده می شود.

از کلم بروکلی به صورت پخته یا خام مورد استفاده قرار می گیرد. در هر دو صورت استفاده از این محصول دارای فواید بیشماری برای بدن و تامین کالری روزانه بدون افزایش وزن می باشد.

کلم قرمز که همان طور که از نامش پیداست به رنگ قرمز است که از ارزش غذایی زیادی برخوردار می باشد. بخاطر رنگش بیشتر برای مصرف ترشیجات از آن استفاده های زیادی می برند. کلم سفید برای سلامت بدن از اهمیت زیادی برخوردار است.

آشنایی با انواع کلم ایرانی

چه استفاده از کلم سفید ایرانی می شود؟

کلم سفید دارای طبعی گرم و خشک است. این گیاه خواص فراوانی برای سلامتی بدن داشته که اغلب افراد این سبزی پر خاصیت را به دو صورت خام یا پخته مصرف می کنند.

انواع کلم سفید ایرانی کیلویی دارای خصوصیات و مزیت های زیاد دارویی نیز هستند. از جمله آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار و نیز منبعی غنی از انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان نظیر کلسیم، پتاسیم، منگنز، روی، مس، آهن، فسفر، فیبر و غیره می باشند. هر کدام از این عناصر به نوبه خود در تضمین سلامت بدن انسان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند. پس کلم سفید علاوه بر ارزش غذایی از ارزش درمانی فراوانی نیز برخوردار و طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

استفاده از انواع کلم سفید ایرانی با توجه به خواص و فواید زیادش به درمان بیماری ها کمک زیادی کند. درمان ناراحتی های پوستی مثل ریزش مو، تنظیم فشار خون، کاهش ناراحتی های قلبی عروقی، کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و دیگر موارد از جمله آنها می باشد.

این محصول امروزه از پرمصرف ترین و نیز پرفروش ترین نوع سبزیجات در کشور به شمار می آید.

چه استفاده از کلم سفید ایرانی می شود؟

صادرات عمده کلم کیلویی ایرانی

کلم ایرانی صادراتی، با توجه به نوع کیفیت و بسته بندی آن از ارزش و جنبه صادراتی بالایی برخوردار می شود. امروزه این دو عامل مهم باعث شده توجه اکثر کشورهای دنیا از جمله عراق و افغانستان را به خود جلب نماید.

این محصول در بسته بندی های متنوع به صورت کیلویی و مستقیم و نیز بدون واسطه صادر می شود. صادرات کلم به صورت عمده برای کشور ارز آوری و سود زیادی را به همراه خواهد داشت.

 از انواع کلم ایرانی به دو شکل برگ کلم و گل کلم به کشورهای همسایه ما صادر می شود. جهت استفاده به همراه انواع غذاها با عنوان چاشنی بخصوص در انواع سالاد، انواع ترشیجات و غیره بسیار پرکاربرد و پرمصرف می باشد. این محصول از محبوبیت خاصی بین کشورهای مصرف کننده برخوردار می باشد.

صادرات عمده کلم کیلویی ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما