کلم پیچ سفید مجموعه ی آریانا

کلم پیچ سفید مجموعه ی آریانا

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کلم پیچ، از صیفی جات برگدار دو ساله سفید است که هر سال رشد می‌کند. این صیفی چلیپایی متعلق به خانواده کلم‌سانان (Brassica) است و با ظاهری گرد یا بیضی، دارای برگ‌های نرم و سبک است. البته برگ‌های داخلی برخی از انواع کلم‌ها، به رنگ سفید متمایل است و برگ‌های بیرونی آن سفت‌تر و سبزتر هستند. مردم سراسر دنیا، از کلم به روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند.

کلم عمده دزفول

کلم منبعی غنی از منگنز، فیبر رژیمی، کلسیم، منیزیم و پتاسیم است. همچنین دربرگیرنده‌ی انواع ویتامین‌ها ازجمله، ویتامین K، ویتامین A، ویتامین B6 و ویتامین ‌E است. حدود ۱۰۰ گرم کلم، فقط ۲۵ کالری انرژی دارد و می‌توان آن را به‌عنوان ماده‌ی مغذی سالم، به رژیم غذایی خود افزود.

ارائه کلم سفید مخصوص

اقدام به خرید

ما برای زندگی سالمتر نیازمند استفاده از مواد غذایی تازه هستیم . انواع صیفی جات تازه و تمیز را میتوانیم به ساده ترین شکل ممکن در اختیار خود و عزیزان مان قرار دهیم .با نگاهی به درگاه مجازی شرکت آریانا که فروش انواع مختلف صیفی جات را برای هم وطنان خود ساده کرده است میتوانیم این مواد غذایی تازه را در اختیار داشته باشیم .
مجموعه توانمند آریانا توانسته است انواع صیفی جات را با مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت در سراسر ایران ارائه دهد و همچنین این امکان را برای بازرگانان داخل کشور فراهم کرده است که بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را با بیشترین سود به خارج از کشور صادر نمایند.

اقدام به خرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما