سفارش عمده کلم سفید پیچ در تناژ بالا

سفارش عمده کلم سفید پیچ در تناژ بالا، اگر به صورت آنلاین یا مستقیم و بدون واسطه خریداری شود منجر به کاهش هزینه می گردد. کلم یکی از انواع سبزیجات است. که از آن به شکل های مختلفی در تهیه غذا، سالاد یا انواع ترشیجات استفاده می شود. کلم پیچ انواع و اقسام مختلفی دارد. که تفاوت اصلی آن ها در رنگ برگ هایشان است. از این رو این محصول به انواع سفید، سبز، بنفش و قرمز تقسیم بندی می گردد. سفارش عمده کلم سفید پیچ در تناژ بالا که توسط خرده فروشان این محصول صورت می گیرد. از نمایندگی های پخش محصول امکان پذیر است.

سفارش عمده کلم سفید پیچ در تناژ بالا

مزایای استفاده از کلم سفید پیچ

کلم سفید پیچ دارای خواص متعددی برای سلامتی انسان است. در ادامه این مطلب به بیان برخی از مزایای استفاده از این محصول می پردازیم. لطفا ما را تا انتها همراهی نمایید.

کلم سفید پیچ نام یک سبزی است که به خانواده کاهو تعلق دارد. از بخش های مختلف این محصول می توان برای تهیه محصولات غذایی متعددی استفاده کرد. این بخش ها شامل برگ های کلم، گل کلم و ساقه آن هستند.

هر یک از این بخش ها دارای خواص گوناگونی برای بدن می باشند:

  • از جمله مهمترین خواص کلم سفید، وجود مقادیر بسیار زیاد کلسیم در بافت آن است. کلسیم اصلی ترین ماده سازنده بافت استخوانها و دندان هاست و وجود آن به افزایش استحکام و سلامتی این بخش های بدن کمک می کند.
  • به علاوه کلم سرشار از ویتامین آ است. این ویتامین اصلی ترین ماده برای تقویت بینایی چشم می باشد و از بروز مشکلاتی نظیر ضعف بینایی، آب مروارید و شب کوری در افراد جلوگیری خواهد کرد.
  • به علاوه این محصول سرشار از ویتامین ث است. این ویتامین با افزایش سطح ایمنی بدن، از بروز بسیاری از بیماری ها نظیر آنفولانزا و سرما خوردگی جلوگیری کرده و سبب نرمی و لطافت پوست می گردد. بنابراین توصیه می شود که در فصول سرد سال، تا حد امکان از این محصول استفاده نمایید.مزایای استفاده از کلم سفید پیچ

عرضه کلم سفید پیچ با نازلترین قیمت

با فرا رسیدن فصل پاییز، برداشت کلم سفید پیچ از مزارع و زمین های کشاورزی سطح کشور آغاز شده و حجم انبوهی از این محصول در بازار های مصرف داخلی توزیع می گردد. در همین راستا مراکز پخش سبزی و تره بار، به عرضه کلم پیچ با نازلترین قیمت ممکن می پردازند.

کشور ما همه ساله مقدار قابل توجهی کلم سفید صادراتی را از طریق مرز های کشور به سایر مناطق دنیا از جمله همسایه های ایران ارسال کرده و در بازار های این مناطق به فروش می رساند.

صادرات این محصول به فواصل دور و نزدیک، از طریق ماشین های مخصوصی صورت می گیرد، که آن را در دما و شرایط مناسب حمل می کنند تا مانع از خرابی و پوسیدگی آن گردند.

عرضه کلم سفید پیچ با نازلترین قیمت

2

  1. سلام خسته نباشید
    ما اگر تناژ بالا بخواهیم برای صادرات
    خودتون امکان حمل و نقل رو دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما