بازار صادرات کلم سفیدتاکی تخت

بازار صادرات کلم سفیدتاکی تخت

بازار صادرات کلم سفیدتاکی تخت یکی از سریع ترین وپرسودترین نوع سرمایه گذاری است. کلم سفید تاکی تخت از محبوب ترین انواع کلم ها در آشپزی مدرن است. این محصول خواص و فواید بی نظیری دارد.

بازار صادرات کلم سفیدتاکی تخت

نحوه مصرف کلم سفید تاکی تخت

کلم سفید تاکی تخت رقمی هیبریدی است. بذر آن از کشور ژاپن واردمی شود و به صورت گلخانه ای و زراعی تولید می شود. کلم سفیدتاکی تخت از نظر شکر ظاهری دایره ای مانند است و برگ های سبز روشن دارد.اگر شرایط آب و هوایی و میزان کوددهی کلم در فصل رشد بیشتر باشد، شاهد افزایش حجم آن  خواهیم بود.

نکته قابل تأمل در مورد این نوع کلم خواص و نحوه مصرف آن است. کلم طبع سردی دارد و مصرف آن موجب ایجاد نفخ شکم می شود. انوع تاکی و تخت آن به واسطه داشتن کلسیم ومنیزیوم فراوان انتخاب مناسبی برای برنامه غذایی کودکان است.

بهترین نحوه طبخ و مصرف کلم سفید تاکی، آب پز کردن آن است. چرا که تمامی ویتامین ها آن حفظ می شود. البته خوردن کلم سفید تازه و خام در قالب انواع سالادها نیز بسیار رایج است. اگر قصد تهیه انواع دلمه را دارید، کلم برگ سفید به واسطه داشتن برگ های پهن انتخاب مناسبی  است.

نحوه مصرف کلم سفید تاکی تخت

نکات مهم در مورد کلم تاکی تخت

کلم تاکی تخت در نقاط مختلف کشور تولید می شود. در شرایط گلخانه ای شاهد افزایش حجم این محصول به واسطه کنترل نور و شرایط دمایی محیط هستیم.بنابراین بازار صادرات کلم سفیدتاکی تخت درایران پررونق است.  بهترین فصل برای کاشت کلم تاکی اواخر پاییز است. این گیاه تا دمای منفی ۹ درجه سانتی گراد را نیز تحمل می کند.

انواع کلم تاکی تخت صادراتی بعد از فصل برداشت به صورت دستچین به کارخانجات ارسال می شوند. برای ارقام صادراتی سورت کردن کلم و جداسازی چند برگ رویی آنها اهمیت زیادی دارد.

نگهداری کلم سفیدتاکی تخت

استفاده از سلفون های ویژه بسته بندی سبزیجات از بهترین راهکارها برای حفظ رطوبت و تازگی برگ کلم تاکی است.یکی دیگر از نکات مهم در مورد کلم تاکی تخت مدت زمان ماندگاری آن در یخچال و دمای محیط است. سعی کنید از کیسه فریزر جهت نگهداری کلم ها استفاده کنید. موقع مصرف از برگ های زیرین که تازه تر هستند را استفاده کنید.نحوه مصرف کلم سفید تاکی تخت

عرضه کننده کلم برگ سفید

عرضه کلم سفیدتاکی تخت در بازار داخلی همواره با نوسانات زیادی همراه است. در برخی از فصول سال حجم تولیدات کاهش و قیمت فروش هر کیلو از این محصول افزایش می یابد. به طور کلی عوامل زیر نقش مهمی در میزان عرضه و حتی قیمت گذاری انواع کلم برگ در بازار دارند:

  • میزان صادرات کلم برگ به کشورهای همسایه
  • شیوه تولید کلم برگ سفید و هزینه های تولیدی
  • نحوه فرآوری و آماده سازی کلم جهت مصرف به بازار
  • میزان عرضه و حجم تقاضا برای خرید کلم برگ

در کلان شهرها به واسطه افزایش تقاضا و گاهاً کمبود عرضه شاهد افزایش قیمت انواع کلم سفیدتاکی تخت  هستیم. از این رو امکان خرید مستقیم از تولیدکننده یا نمایندگان فروش عمده یکی از بهترین راهکارها خواهد بود. بازار صادرات کلم سفید

جهت  ثبات قیمت این محصول، بازار صادرات کلم سفید آماده همکاری با خریداران عمده و شرکت های صادراتی کلم تاکی تخت در سطح کلان هستند.عرضه کننده کلم برگ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما