بازار صادرات کلم سفید با کیفیت دزفول

بازار صادرات کلم سفید با کیفیت دزفول به دلیل کیفیت و طعم خاص و کاربردهای فراوان این محصول در ایران رونق بسیار فراوانی دارد. بنابراین علاوه بر بازار پر سودی که در ایران دارد صادرات آن نیز سود و ارزآوری زیادی برای کشورمان دارد.

کلم برگ

بررسی خواص کلم سفید از نظر طب سنتی

کلم سفید اهواز به علت وجود آب فراوان این منطقه بسیار با کیفیت، مرغوب وخوشمزه باظاهری زیبا می باشد. کلم سفید با کیفیت که آن را به یک محصول صادراتی تبدیل نموده است. همچنین از خواص فراوانی برخوردار است که ما به چند نمونه از آن اشاره می نماییم:

  1. دارای منبع ویتامین هایی از جمله ویتامین دی و آهن است. ازاین جهت در درمان کم‌خونی بسیار مفید می باشد.
  2. کلم سفید سرشاراز یتامین ها و مواد معدنی فراوان از جمله ویتامین آ می باشد. به  همین دلیل در تقویت بینایی و موثر بودن قدرت دید انسان کمک شایانی خواهد نمود.
  3. همچنین وجود ویتامین آ باعث شفاف شدن پوست می شود.
  4. مصرف مداوم کلم سفیددر جلوگیری از پیری زودرس پوست نیز موثر خواهد بود.

همچنین خوردن کلم سفید در جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست توسط اشعه های مضر خورشید از جمله اشعه فرابنفش  موثر می‌باشد. مردمان جنوب کشور همچون دزفول به صورت مداوم از این سبزیجات خوشمزه استفده می کنند. به همین دلیل با وجود آفتاب شدیدی که در جنوب وجود دارد مردمان آن کمتر به بیماری‌های پوستی مبتلا می‌شوند.

بررسی خواص کلم سفید از نظر طب سنتی

اطلاعاتی در مورد کیفیت کلم

تشخیص کیفیت کلم سفید با کیفیت دزفول کار چندان سختی نیست.بدون داشتن اطلاعات کشاورزی با نگاه کردن نیز می توانید کلم سفید تازه دزفول را تشخیص دهید. در ادامه به چند نمونه از این ویژگی ها که نشان از تازه و اصل بودن کلم‌سفید دزفول می باشد اشاره می کنیم:

  • معمولا اندازه کلم سفید متوسط نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک است.
  • همچنین برگ های تازه و سفیدو بدون آسیب دیدگی، کرم زدگی و سرمازدگی نشان از یک کلم سفید تازه با کیفیت می باشد. بنابراین وجود برگ های سیاه و زرد و پلاسیده نشان از بی کیفیت بودن آن است.
  • می‌توانید برای مطمئن شدن از خراب نبودن کلم سفید آن را از وسط نصف کنید و از عدم وجود هرگونه آفت و یا کرم در آن مطمئن شوید. برگهای کلم سفید بسیار ترد و آبدار است. بابراین نرم بودن و خشک نبودن آن نشانه بی کیفیت بودن و اصل نبودن کلم سفید تازه دزفول است.
  • اطلاعاتی در مورد کیفیت کلم سفید

خرید مستقیم کلم دزفول

برای خرید کلم سفید با کیفیت دزفول به صورت مستقیم باید به تولیدکنندگان که همان کشاورزان در جنوب کشور می باشند مراجعه کنید. اگر به آنها دسترسی ندارید توزیع کنندگان عمده کلم سفید صادراتی دزفول به طور مستقیم از کشاورزان خریداری می نمایند. سپس با قیمت به صرفه و ارزان آن را در اختیار مصرف کنندگان عمده و جزئی که همان فروشندگان و یا مردم هستند قرار می دهند.

بدین ترتیب شما هم به کلم سفید با کیفیت تازه و اصل دسترسی پیدا خواهید کرد. ازاین رو از کیفیت آن مطمئن هستید. هم از خرید ارزان آن بهره مند می گردید. اما دقت نمایید که خرید عمده سبزیجات و میوه ها نیازمند نگهداری در مکانی مناسبی است. تااز پوسیدگی و خرابی آن جلوگیری شود.
بنابراین قبل از خرید عمده اگر فروشنده هستید از داشتن مکان مناسب جهت جلوگیری از پوسیدگی کلم سفید تازه مطمئن گردید.  اگر برای خرید روزانه خود در منزل آن را خریداری می نمایید باید یک جای مناسب برای نگهداری آن تهیه نمایید.خرید مستقیم کلم سفید با کیفیت دزفول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما