پخش کلی کلم سبز مخصوص گاوداری در بازار

پخش کلی کلم سبز مخصوص گاوداری در بازار

پخش کلی کلم سبز مخصوص گاوداری در بازارتغذیه دام و نگهداری اصولی گاوهای موجود در دامداری همواره از جمله خواسته های دامداران می‌باشد. به گونه ای که پخش کلیه کلم سبز مخصوص گاوداری در بازار امروزه توانسته به این نیاز پاسخ شایسته باشد.  کلم سبز عرضه شده از این مرکز دارای اصالت و مورد تایید مراجع بهداشتی و استاندارد بوده است. همچنین توانست در ارتقاء سطح کیفی دام و همچنین بازدهی مفید و سودمند آن تاثیرگذار باشد. لذا هم وارد گاوداران کلم سبز مخصوص را از این مرکز به صورت کلی و فله ای تهیه می کنند.

پخش کلی کلم سبز مخصوص گاوداری در بازار

مواد مغذی موجود در کلم سبز مخصوص گاوداری

برای تغذیه اصولی دام باید دامدار به هر محصولی که به گاوها عرضه میدارد.  اشرافیت کامل داشته باشد. در کنار درک صحیح نیاز حیوان بتواند مواد مغذی سالمی را در اختیار حیوانات نشخوار کننده قرار بدهد.

به گونه ای که ما نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به صورت اختصاصی و مفید به تشریح مواد مغذی موجود در این محصول که مخصوص دام ها عرضه می شود بپردازیم.  به تشریح ویژگی های این مواد مغذی اشاره‌ای داشته باشیم:

کلم سبز مخصوص گاوداری دارای مزایای بسیاری برای دام می باشد. به گونه ای که این نوع از کلم به دلیل دارا بودن مواد مغذی و معدنی سرشار در خود می‌تواند گردش خون را در دام ببخشد. و موجبات باز شدن عروقهای خونی و گردش صحیح آن گردد.

کلم سبز یاد شده می تواند فشار خون دام را نیز کنترل کرده و ضربان قلب آن را تنظیم بکند. این اقدام در سایه وجود ویتامین ۳ و سلنیوم در کلم سفید تحقق می یابد. که به واسطه ویتامین های گسترده در کلم می تواند سیستم ایمنی بدن دام را نیز تقویت کند.

ویتامین e و امگا ۳ از جمله مواد مورد نیاز بدن دام می باشد. این دو مولفه در کلم به وفور یافت می‌شود. که موجبات جلوگیری از التهاب مزمن و همچنین بیماری های که در پی پر خوری به وجود می‌آید در دام می شود.مواد مغذی موجود در کلم سبز مخصوص گاوداری

قیمت عمده کلم سبز مخصوص گاوداری

قیمت عمده کلم سبز مخصوص گاوداری متناسب با مواد و محتویات آن و همچنین کیفیت برتر محصول می تواند دچار تغییر و تحول شود به گونه ای که معرفی دیگری تحت عنوان عرضه و تقاضا نیز می‌تواند در فراز و نشیب کردن قیمت کلم سبز مخصوص گاوداری تاثیرگذار باشد.

در زمینه روند و چگونگی پخش کلم سبز از این مرکز نیز باید گفت همواره دامداران برای دستیابی به یک محصول مفید برای دام خود و همچنین خرید ارزان آن سفارش عمده محصول یاد شده. را از این مرکز پیگیری می‌کنند. که بدین واسطه هم به محصولات با کیفیت دست می یابند. و هم آن را به قیمت عمده و پایین تر از قیمت فروش عادی تهیه می کنند.

پخش کننده کلم همواره این محصول را در کنار عرضه به داخل کشور برای تامین این نیاز آن را به کشورهای خارجی نیز صادر می کند.قیمت عمده کلم سبز مخصوص گاوداری

2

  1. سلام خسته نباشید
    ما برای گاوداریمون کلم سبز بخواهیم چه جوریه؟
    حداکثر بارگیری چقدر است؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما