عمده فروشان کلم بنفش صادراتی درجه یک

عمده فروشان کلم بنفش صادراتی درجه یک

عمده فروشان کلم بنفش صادراتی درجه یک در سطح وسیعی از کشور فعالیت دارند. به طور گسترده ای مشغول به کار هستند که انواع نمونه های این محصول را در درجات و مصارف مختلفی به فروش می رسانند. نمونه های درجه یک از ارقام صادراتی می باشد. این کلم علاوه بر مصارف بالا و طعم خوش مزه خواص بسیار زیادی دارد.  که به وفور خرید و فروش می شود.

عمده فروشان کلم بنفش صادراتی درجه یک

کلم بنفش  با ماندگاری بالا

با ماندگاری بالا دارای کیفیت بسیار بالایی است. بسیار تازه و درجه یک می باشد. رنگ بنفش آن نیز دلیل بر وجود آنتی اکسیدان های زیادی مانند لیکوپن است که دارد. لذا از ایجاد رادیکال های آزاد و سرطان پیشگیری می کند.  ویتامین ث نیز یکی از این آنتی اکسیدان های موجود در کلم بنفش است.

این صیفی جات سرشار از ویتامین آ بوده و برای تقویت بینایی مفید است و با تقویت سیستم ایمنی با عفونت ها مقابله نموده و به رشد استخوان ها کمک خواهد نمود. با مصرف آن می توان مشکلات گوارشی، برونشیت، آسم و سردرد را برطرف نمود. ویتامین کا موجود در آن نیز باعث لخته شدن خون شده و با پوکی استخوان مبارزه می کند‌.

کلم دارای اسید لاکتیک بوده و روده ها را ضد عفونی می کند. فیتونوترینت آن نیز سرطان و آلاینده های محیطی را از بین می برد. فیبر موجود در آن برای دستگاه گوارش مفید و یبوست مفید است. به طور کلی این میوه درمان کننده میگرن، سیاتیک، دردهای روماتیسمی، دل درد، انسداد رگ ها، زخم معده، عفونت قارچی، برونشیت، درد های عضلانی، بیماران دیابت، قلب و عروق می باشد.کلم بنفش  با ماندگاری بالا

صادرات عمده کلم بنفش درجه یک به گرجستان

صادرات عمده کلم بنفش درجه یک به گرجستان عمده و به وفور انجام می شود.  این محصول  اعلا بسیار خوش خوراک بوده و طرفداران زیادی در این کشور دارد. ورای از آن نیز صادرات آن ارزآوری خوبی برای کشور داشته و جایگاه این محصول را در این عرصه حفظ خواهد نمود.

از کلم بنفش در تهیه انواع سالاد و خوراکی ها برای گیاه خواران استفاده می شود. در پخت پز نیز مصارف زیادی دارد مثلا در تهیه انواع کلم پلو بکار می رود. معروف ترین مصارف آن در تهیه ترشی است که با آن به تنهایی یا با مخلوط با دیگر سبزیجات و صیفی جات ترشی تهیه می شود.

کلم بنفش ماندگاری زیادی دارد و برگ های رویی آن که کهنه می شود را برای خوراک دام استفاده می کنند که برای گاو و گوسفند بسیار مقوی است. علاوه بر دام گوشتی شیر دام را نیز افزایش می دهد و گزینه مناسبی در این عرصه می باشد.صادرات عمده کلم بنفش درجه یک به گرجستان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما