کاهو آیسبرگ خوشرنگ اورگانیک عمده

کاهو آیسبرگ خوشرنگ اورگانیک عمده

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاهو آیسبرگ خوشرنگ اورگانیک عمده که با بسته بندی های شیک و جذاب وارد بازار میشوند ،چشم هر متقاضی را به خود میگیرد.اورگانیک بودن این محصول طرفداران زیادی از جمله کشورهای همسایه را به خود جلب میکند.این محصول صیفی صادرات زیادی را به خود اختصاص داده در ادامه به بیان بعضی از خواص و نوع خرید آن اشاره میکنیم.

 

کاهو آیسبرگ چیست؟

کاهو آیسبرگ از صیفی جات خوش خوراک و مفیدی است که به دلیل ارزش غذایی بالا از دیرباز به عنوان ممحصول دارویی و در اشپزی استفاده میشده است.
از جمله خواص دارویی کاهوآیسبرگ می توان به حفظ سلامت قلب، مغز، چشم و معده اشاره کرد. این محصول کم نظیر از استخوان ها محافظت کرده و برای درمان کم خونی، بی خوابی، التهاب، دیابت، کبد چرب و یبوست مفید است. طبع کاهو سرد و تر است.
سالاد کاهو.آیسبرگ از مشهور ترین مواد غذایی در رژیم لاغری محسوب میشود زیرا کاهو دارای مقدار ناچیزی کالری و بدون چربی است به طوری که یک فنجان کاهو خرد شده فقط 12 کالری انرژی دارد.
افرادی که قصد لاغر شدن را دارند میتوانند کاهو را در برنامه های غذایی خود قرار داد و از فواید آن بهره مند شوند.

کاهو آیسبرگ چیست؟

تهیه ی کاهو آیسبرگ

برای تهیه محصولات صیفی بهتراست از مراکزی معتبر خریدهایمان را انجام دهیم و چه بهتر این خرید از مجموعه معتبر و ارزشمند آریانا با مدیریت جناب اقای اسکندر همتی باشد.مجموعه ای با سابقه ی موفق و درخشان.
این مجموعه ی پر قدرت که مرکز(شعبه) اصلی آن در شهرستان دزفول واقع شده و ناگفته نماند شهرستان دزفول یکی از مراکز مهم فروش و صادرات انواع صیفی جات در ایران میباشد.که به خاطر موقعیت جغرافیایی که این منطقه دارد.موجب شده که محصولاتی که در آن کشت میشود. از کیفیت بالایی برخوردار باشد .
در نظر داشته باشید این مجموعه انواع صیفی جات را با بسته بندی هایی طبق خواست متقاضی و مرتب و بهداشتی در سراسر ایران توزیع و به خارج از کشور نیز صادر میکند. صادرکنندگان محترم برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند با مشاوران این مجموعه در ارتبط باشند.

تهیه ی کاهو آیسبرگ

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما