کاهوی آیسبرگ صادراتی ارزان قیمت

کاهوی آیسبرگ صادراتی ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاهوی آیسبرگ صادراتی ارزان قیمت را باید از مراکز خرید اقدام به خرید کرد چه بسا این خرید شما عمده و مخصوص صادرات به کشورهای دیگر باشد که لزوم خرید آنها مطمئنن در درجه ی اول کیفیت و قیمت مناسب است.

ارزش غذایی کاهو:

یک فنجان کاهو (۳۶ گرم) حاوی فقط ۵ کالری و ۱۰ گرم سدیم است. کلسترول و یا هرگونه چربی ندارد.

دیگر مواد مغذی مهم کاهو، عبارتند از:

۵ گرم فیبر(۲ درصد از نیاز روزانه)

5 میکروگرم ویتامین K و (78 درصد از ارزش روزانه)

2665 واحد ویتامین A و (53 درصد از ارزش روزانه)

5 میلی گرم ویتامین C و (11 درصد از ارزش روزانه)

۷ میکروگرم فولات (۳ درصد ارزش روزانه)

۳ میلی گرم آهن (۲ درصد ارزش روزانه)

از فواید بی شمار مصرف روزانه کاهو، داشتن تناسب اندام و مقابله با سرطان و تقویت چشمها و …. است. کاهو حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین های فراوانی است، به همین جهت یکی از محبوب ترین سبزیجات به شمار می آید. این سبزی اغلب در سالاد ها و انواع غذا ها مانند ساندویچ، سوپ و غیره استفاده می شود. همچنین یک منبع غنی از ویتامین های K و A است.
مبارزه با التهاب ، کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت مغز و قلب، مبارزه با سرطان، کاهش خطر ابتلا به دیابت، سلامت چشم، بهبود هضم و سلامت گوارش، کمک به درمان بی خوابی، سلامت استخوان، بهبود سیستم ایمنی بدن، سلامت پوست و مو و مبارزه با کم خونی از جمله فواید این محصول صیفی است.

ارزش غذایی کاهو:

خرید در روشهای مختلف

در حالت سنتی برای خرید انواع صیفی جات از جمله کاهو آیسبیرگ، نیاز بر آن است که به بیرون منزل رفته و خود را به نزدیک ترین محل فروش برسانیم. بنا به اجبار از هر نوع صیفی یا کاهو موجود در آن مغازه خریداری کنیم. در واقع دست ما در انتخاب کاهوی مورد نیازمان بسته است.
چرا که هر نوع کاهویی که در آن مغازه باشد را می توانیم خریداری کنیم یا از خرید آن منصرف شویم.و حا /انکه اگر خرید ما عمده و مخصوص باشد،برای خرید تازه ترین صیفی جات و انتخاب بیشتر هم، میتوان به میدان میوه و تره بار مراجعه کرد. ولی از آنجایی که برای همه رفتن به میدان میوه و تره بار امکان پذیر نیست. و یا مءیسر بودن آن دلیلی بر خرید رضایت بخشی نیست.
با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه و با وجود یکسری شرکت ها از جمله مجموعه آریانا، می توان انواع محصولات کشاورزی را از جمله بهترین و تازه ترین کاهوآیسبرگ قیمت مناسب را به راحتی و به صورت آنلاین بدون اینکه نیاز به بیرون رفتن از منزل داشته باشید، در تعداد و وزنهای مختلف، سفارش و خریداری کنید. و در مکان مورد نظر تحویل بگیرید.

خرید در روشهای مختلف

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما