کاهوآیسبرگ مرغوب مخصوص صادرات

کاهوآیسبرگ مرغوب مخصوص صادرات

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاهوآیسبرگ مرغوب مخصوص صادرات را ما در این سایت به شما معرفی میکنیم. ولی در ادامه مطالبی در مورد کاهوآیسبرگ و نوع خرید تضمینی این محصول مرغوب را که توسط مراکز معتبر عرضه و باهمکاری صادرکنندگان اقدام به صادرات میکنند را بیان میکنیم. در ادامه ی سایت با ما در ارتباط باشید.

کاهو آیسبرگ مرغوب

کاهوآیسبرگ یکی از صیفی جات برگ سبز با نام علمی Lactuca Sativa است. و متعلق به خانواده ی Asteraceae است. در ابتدا به عنوان یک محصول دارویی مورد استفاده قرار میگرفت و بعدها در تهیه انواع غذاها مورد استفاده قرار گرفت. برگ های کاهو بیشترین استفاده را در کشورهای غربی دارد، به ویژه در سالاد، برگر و سایر تنقلات استفاده ی فراوانی میشود.
صیفی جاتی که از گذشته تا امروز پای ثابت انواع سالاد های مختلف بوده و در طیف رنگی مشکی و درخشان در بازار یافت می شود، کاهوآیسبرگ است. این محصول در تمام روزهای سال از تقاضای بالای خرید برخوردار میباشد؛ که می توان گفت کاهو را در مناسبت هایی مانند عید نوروز و ماه مبارک رمضان که بسیاری از افراد به مهمان داری می پردازند؛. با قیمت بالاتری در بازار عرضه می گردد؛ البته عوامل دیگری  مانند کیفیت و فصل خرید کاهو آیسبرگ بر قیمت این محصول تاثیر به سزایی نیز دارد؛. با این وجود قیمت کاهو عمده در بازار داخلی بسیار مناسب می باشد.

کاهو آیسبرگ مرغوب

خرید از مجموعه ی آریانا

مجموعه ی ما یعنی مجموعه افتخار آریانا مفتخر است که تمامی محصولات خود را با قیمتی یکنواخت و تاحدممکن مناسب در تمامی فصول سال به فروش برساند ،همچنین محصولات شرکت ما نسبت به تمامی فروشندگان بازار آزاد ایران به دلیل نظارت ناطران از کیفیت بسیار بهتری برخوردار بوده و در بازار ایران و خارج توزیع و صادر میشود .

تجاران گرامی برای سفارش محصولات جهت صادر کردن آنها میتوانند با مشاوران بخش فروش ما در تماس بوده و راهنمایی ها و اطلاعات مورد نیاز را جهت خرید و فروش و توزیع آن دریافت نمایند .مشاوران ما آماده ی پاسخگویی شما سروران عزیز میباشند.

خرید از مجموعه ی آریانا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما