مرکز پخش کلم سفید کیلویی

مرکز پخش کلم سفید کیلویی در بین تمام نمونه های موجود در بازار محصولی با کیفیت ارائه می دهد. ارقام کلم سفید مربوط به حوزه اصفهان به خاطر شرایط آب و هوایی برتر و خاک حاصلخیز از کیفیت ایده آلی برخوردار می باشد.

این مرکز توانسته در طی سال های اخیر، دوست داران بی شماری را به سمت خود جلب نماید. قیمت روز کلم سفید اصفهان اقتصادی می باشد تا تعداد گروه های بیشتری از جامعه، توانایی دست یابی به مزیت های فوق العاده محصول را داشته باشند.

مرکز پخش کلم سفید کیلویی

نکاتی در تهیه کلم برگ کیلویی

نحوه نگهداری از انواع کلم سفید فله، در فضای خنک و سایه می باشد. این محصول به خاطر حساسیت زیاد در برابر دما درون کیسه های شبکه ای نگهداری شود. بهترین گزینه ارقام راشل می باشد.

تهویه هوا در راشل به خوبی شکل گرفته و از بروز تعریق پیشگیری به عمل می آورد. پخش کلم سفید کیلویی در این بسته بندی، مناسب برای صادرات بوده. به هنگام انتقال هیچ گونه ضایعاتی در کالا شکل نمی گیرد. رطوبت موجود در انبار باید در بازه ۸۰ تا ۹۰ درصد تعبیه شود. هم چنین دمای محیطی نیز بین منفی یک و ۳ درجه سانتی گراد قرار داده شود.

یعنی در اثر گذشت زمان، تغیری در کالا شکل نگرفته و خریدی رضایت بخش را به وجود خواهد آورد. خبری از فساد، نقص در مزه و حجم صیفی مشاهده نمی شود. کلیه پروتکل های بهداشتی به شکل کامل رعایت خواهد شد تا از بروز هر گونه ایرادی در کالای نهایی ممانعت به عمل آید. دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو بوده و از مزیت های فوق العاده مناسبی برخوردار است.

نکاتی در تهیه کلم سفید کیلویی

خرید ارزان کلم سفید کیلویی

تولید کلم سفید اصفهان فله، با استفاده از بذر های قارچ کش خورده انجام می شود. درون خاک مناسب که ترکیبی از ماسه و رس می باشد، تعبیه خواهد شد تا به خوبی شرایط رشدی در خصوص آن رعایت شود.

آب دهی منظم، در کنار تابش پرتو های خورشیدی. سبب می شود تا زود تر از موعد پردازش شده و راهی بازار هدف گردد. پخش کلم سفید کیلویی این موضوع سود آوری مساعدی را برای کشاورز رقم زده و منجر به رونق کسب و کار او می شود.

برای سفارش دهی، می توانید به سایت شرکت مراجعه نموده تا به اطلاعات تازه ای از کالا دسترسی داشته باشید. داخل بسته بندی های کارتنی ممتاز با رعایت کامل نکات بهداشتی قرار داده خواهد شد تا به دور از هر گونه ایرادی در دسترس مشتری قرار بگیرد.

خرید ارزان کلم سفید کیلویی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما