بازار پخش کلم سفید تازه مرغوب

بازار پخش کلم سفید تازه مرغوب

بازار پخش کلم سفید تازه مرغوب، سعی به ارائه محصولات تازه تولید شده دارد تا مشتری به رضایت برسد. کلم سفید تازه به عنوان سبزی محسوب می شود. که حاوی مقادیر زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان است. صورت خام یا پخته مصرف می شود. با توجه به این موضوع آشنایی با شیوه های تشخصی ارقام تازه و مرغوب و امکان خرید بهترین نوع کلم اهمیت زیادی دارد.

در این مقاله ضمن بررسی این موضوع می پردازیم. روش های آسانی را جهت نگهداری طولانی مدت این سبزی با شما در میان می گذاریم. همچنین اگر قصد خرید عمده بهترین نوع کلم از بازار پخش آنلاین را دارید، با ما همراه شوید.

بازار پخش کلم سفید تازه مرغوب

بهترین راه برای نگهداری از کلم سفید

کلم سفید حاوی ماده ای عالی است. به واسطه داشتن ویتامین های گروه B نقش موثری در جلوگیری از ابتلا به کبد چرب دارد. همچنین افرادی که قصد کاهش وزن با رژیم گیاهی دارند. می توانند مصرف روزانه این سبزی را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

نکته مهم و گاهاً چالش برانگیز برای مصرف کنندگان این است که: با چه شیوه هایی مدت زمان ماندگاری و تازگی برگ های کلم را افزایش دهند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا باید کلم سفید مرغوب و سالم را انتخاب کنید. از خرید کلم هایی با برگ های چروکیده و زرد شده خودداری کنید. نکته دوم اینکه کلم را فقط در زمانی که میخواهید مصرف کنید، بشوئید. چرا که برگ های آن با جذب رطوبت و آب به راحتی پلاسیده می شوند.

نکته سوم اینکه بهترین راه برای نگهداری از کلم سفید، گذاشتن آن در یک پارچه نخی است.
و یا ظرف درب دار است. نگهداری آن در یخچال یا محیط خنک مهم است.

بهترین راه برای نگهداری از کلم سفید

روش های تشخیص کلم سفید تازه

در بالا اشاره کردیم. که برای داشتن یک کلم سفید تازه و مرغوب باید نمونه های سالم و بدون زدگی را از فروشگاه ها تهیه کنید. با توجه به تنوع این محصول، باید بتوانید به راحتی کلم سالم و تازه را از نمونه های بی کیفیت تشخیص دهید.

برای این منظور نیز راهکارهای مختلفی وجود دارد. که چند مورد از مهمترین آنها که باید همواره مدنظر قرار دهید عبارتند از:

  • برگ کلم سفید تازه دارای رنگ براق و بافت یکدست است.
  • هر گونه زدگی و جمع شدگی برگ ها نشان از بی کیفیتی آن دارد.
  • سعی کنید کلم های متوسط با وزن حدود نیم تا یک کیلو خریداری کنید.
  • از خرید کلم هایی که رنگ آن زرد است خودداری کنید.
  • انتها یا قسمت ساقه کلم سفید تازه کاملاً سالم و سفت است.

البته باید اشاره کنیم که همیشه بعد از خرید کلم سفید یک یا دو لایه از برگ های آن را جدا بکنید. و دور بیندازید. چرا که این برگ ها در معرض آلودگی های محیطی مانند گرد و خاک و تابش آفتاب بوده و کیفیت چندان مناسبی ندارند.

روش های تشخیص کلم سفید تازه

سفارش و پخش کلم سفید مرغوب عمده

کاشت و تولید کلم مرغوب در استان های مختلف کشور رونق چشمگیری دارد. استان های جنوبی کشور به ویژه فارس از جمله تامین کنندگان عمده این محصول به شمار می رود.

حجم تولیدات این استان به قدری زیاد است. که علاوه بر ارسال تولیدات به بازارهای داخلی، شاهد رونق صادرات انواع کلم به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز هستیم.
در این میان چگونگی سفارش کلم تازه با قیمت رقابتی از تامین کننده یا کشاورز برای فعالین بازار اهمیت زیادی دارد. هدف از این امر کاهش هزینه ها و اطمینان از کیفیت انواع کلم خریداری شده است.

برای این منظور بهره گیری از شیوه های نوین خرید و فروش عمده کلم و دیگر سبزیجات و صیفی جات یکی از بهترین و آسانترین ترین راهکار ممکن است.
کاهش هزینه های جانبی، امکان استعلام روزانه قیمت کلم تازه، خرید بدون واسطه، آگاهی از نوسانات بازار صادراتی و آنالیز رقابای داخلی برخی از مزیت های خرید و فروش آنلاین به شمار می روند.

در این راستا نمایندگان پخش کلم سفید تازه این مرکز به عنوان بزرگترین تامین کنندگان این محصول، آماده همکاری با کلیه خریداران عمده و شرکت های صادراتی برای عرضه بهترین تولیدات فصلی هستند.

سفارش عمده کلم تازه مرغوب

9

  1. سلام وقت بخیر،
    برای ترشی میخواستم مقدار زیادی کلم سفارش بدم! آیا شما کلم قرمز یا گل کلم هم دارید؟
    که به صورت یکجا بتونم ازتون خرید کنم و کارم راحت بشه.
    ممنون

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت ادمین عزیز
    ممنونم از اطلاعاتی که راجع کلم سفید برامون گذاشتین
    خریدی بی واسطه تنها از شرکت آریانا❤

  3. درود و سپاس از سایت کلم تجارت که فعالیت در پخش کلم سفید بسیار مرغوب و درجه یک را به تمامی ایران دارند خواستم از توضیحات کامل تان تشکر کنم و درود بر شما.

  4. کلم سفیدتازه علاوه براینکه به گیاه خواران توصیه می شودبرای کلم پلوومخصوصاانواع ترشی های خانگی هم استفاده می شود

  5. سلام کلم رو میشه هم درترشی هم درغذا وهم بصورت خام مثل سالاد مصرف نمود وهرچه تازه تربهتراست

  6. بهترین خرید خریدیه که هم طرف خریدار راضی باشه هم طرف فروشنده و ممنون هستم از سایت کلم تجارت که کلم سفید بسیار مرغوبی برای بنده ارسال کردند ممنون از قسمت مشاوره و فروش و همینطور ادمین سایت خوبتون درود بر شما.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما