پخش هویج بسته بندی منجمد

پخش هویج بسته بندی منجمد

هویج بسته بندی منجمد از جمله سبزیجاتی است که هم به صورت تازه و هم به صورت منجمد به فروش می‌ رسد و در اکثر ترشیجات مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش این محصول با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌ شود و این موضوع به دلیل مصرف بالای آن است. البته قیمت این محصول در حال حاضر نسبت به گذشته کمی افزایش یافته است. با خرید از مراکز پخش فعال در سراسر کشور می توان آن را به صورت عمده و قیمت پایین تر تهیه نمود.

پخش هویج بسته بندی منجمد

با خاصیت های مهم هویج آشنا شوید

هویج در واقع یک ریشه ای بوده که دارای برگ های سبز است. بافت آن ترد بوده و معمولاً طعم شیرین دارد. هویج یک میوه کم کالری اما پر انرژی برای بدن است. و به صورت خام و پخته مصرف می شود.

فوائد هویج بسته بندی

  •  هویج بسته بندی سرشار از پتاسیم است و از ایجاد خشکی پوست جلوگیری نموده و به کاهش و کنترل فشارخون کمک می کند. همچنین دارای مقادیر بسیار بالایی کلسیم بوده که به سلامت و رشد استخوان ها کمک می نماید.
  • خاصیت قلیایی هویج با ایجاد تعادل هورمونی در بدن مشکلاتی که بر اثر عدم تعادل هورمون ها به وجود می آید، از بین می برد. و با مقادیر زیادی ویتامین k از لخته شدن خون در بدن جلوگیری می کند.
  • هویج یک میوه بدون چربی و کم کالری است. و افرادی که مبتلا به فشار خون، کلسترول و بیماری‌های قلبی هستند به راحتی می توانند آن را استفاده کنند. هویج به کاهش بیماری‌های کلسترول و چربی خون کمک می کند. همچنین با مقادیر بسیار بالای ویتامین آ، سموم و مواد زائد را از کبد و کلیه خارج می کند.  ویتامین آ به سلامت بینایی و تقویت چشم‌ها کمک زیادی می‌ کند.
  • آنتی اکسیدان های فراوان هویج خواص ضد سرطانی دارد و به پیشگیری از این بیماری می کند. همچنین با اختلالات پوستی مقابله می کند. و برای درمان مشکلاتی همچون جوش، آکنه، جای جوش بسیار موثر است.
  •  هویج بسته بندی به درمان عفونت و میکروب هایی که در بدن وجود دارد کمک می کند. و مصرف آن در هنگام بیماری به خصوص سرماخوردگی آنفولانزا بسیار موثر است.
  • ویتامین c فراوان هویج باعث افزایش کلاژن سازی در بدن می شود. و با خاصیت کشسانی که به پوست می بخشد، روند پیری را کند می کند. و با آنتی اکسیدان های فراوان از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می نماید. و به جوان سازی پوست صورت و بدن کمک می کند. و از آسیب به سلول‌های بدن جلوگیری می‌ نماید که همین موضوع روند پیری را کاهش می دهد.با خاصیت های مهم هویج آشنا شوید

هویج منجمد در کجا استفاده می شود؟

همه ما از سبزیجات مختلف مانند هویج در غذا، سالاد، انواع خوراک و حتی به عنوان دورچین غذا و در ترشی کلم بنفش رستورانی استفاده می کنیم. هویج از جمله سبزیجاتی بوده که به صورت منجمد و فریزر شده قابل نگهداری است. که با این کار رطوبت خود را از دست نداده است. و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

هویج منجمد در پخت انواع سوپ، ترشی، خوراک مرغ، لوبیا و انواع غذا استفاده می شود. که می توان هویج را پوره کرد و از این پوره های گوشتی آن کیک و حلوا و خوراکی‌های مختلف درست نمود. هویج خلالی منجمد شده قابل استفاده در غذاهایی مانند الویه، خوراک مرغ و گوشت، انواع‌ خورشت است و حتی می توان مربا از آن به دست آورد.هویج منجمد در کجا استفاده می شود؟

عرضه مستقیم هویج بسته بندی منجمد

عرضه هویج بسته بندی شده و گوجه گلخانه ای صادراتی به صورت مستقیم انجام می گردد و این موضوع باعث رونق فروش آن شده است. از آنجایی که اشخاص زیادی از هویج استفاده می‌ کنند، سعی دارند. آن را به صورت عمده تهیه کرده است. تا بتوان از قیمت ارزان آن بهره مند شد. در این صورت می توان خرید خود را بدون واسطه از تولید کنندگان انجام داد. و از این طریق خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا داشت.عرضه مستقیم هویج بسته بندی منجمد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما