هویچ مرغوب و بسته بندی شده ی ارزان جنوب ایران

هویچ مرغوب و بسته بندی شده ی ارزان جنوب ایران

هویچ مرغوب و بسته بندی جنوب ایران که در سمت استان خوزستان و عمدتا در شهرستان درفول و شهرستان اندیمشک در این استان با کشاورزان ماهر کشت و کار میشود. و توسط مجموعه های به نام و معتبر .بسته بندی و بسته به نیاز متقاضی ارسال به داخل ایران یا صادرات به خارج از کشور صورت میپذیرد.

هویچ بسته بندی شده و کنترل دیابت

هویچ بسته بندی شده محصولی ست که فاقد نشاسته می باشد. که خوب می دانید این محصول یکی از اصلی ترین عوامل در بالابردن سطح قند خون در بدن افراد است. از این رو مصرف کردن این محصول برای بیماران دیابتی هیچ عارضه ای نخواهد داشت.

قند موجود در داخل هویج و سایر محصولات صیفی فروکتوز نام دارد. برخلاف سایر انواع قند ها هیچ نوع عوارض جانبی برای بدن ندارد و در بافت ها رسوب نمی کند. پس باز هم هویچ برای این افراد بی خطر است و به سلامتی بیشتر آن ها کمک می کند.

در ضمن این محصول صیفی میزان قابل توجهی کربوهیدرات در داخل خود دارد. یکی از اصلی ترین منابع برای کنترل کردن بیماری قند خون به شمار می ورند.از همه مهمتر اینکه هویچ بسته بندی شده دارای موادی موسوم به کاروتنوئیدها است. رنگدانه های نارنجی رنگ موجود در بافت آن هستند.و این مواد با جذب شدن در عصب های چشم انسان به تقویت بینایی او کمک می کنند. می توانند از یکی از عارضه های دیابت یعنی از دست رفتن بینایی جلوگیری کنند.

هویچ بسته بندی شده و کنترل دیابت

بازار خرید ممتاز

مجموعه ی آریانا این ویژگی ممتاز را نسبت به سایر بازار های عرضه هویچ دارند، که محصول مورد نظر را به صورت مستقیم و بدون واسطه و در حجم بسیار زیادی در بازار عرضه می کند و به این ترتیب از میزان ارزش افزوده دریافتی آن ها برای فروش هویچ کاسته می شود و محصول را با نرخ مناسبی ارائه می دهند.معمولا تمام محصولات صیفی و صادراتی که قرار است به بازار های بین المللی ارسال گردند. از نظر کیفی به دقت کنترل می شوند تا بتوانند مجوز های لازم را جهت صادر شدن و عرضه در این مراکز به دست آورند. در نتیجه چنین محصولاتی نسبت به انواع دیگری که در بازار های خرید و فروش کلی داخلی توزیع می شوند. مرغوبیت بیشتری دارند.

بازار خرید ممتاز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما