هویج مرغوب دستچین خوزستان

هویج مرغوب دستچین خوزستان

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

هویج مرغوب دستچین خوزستان،که تا به حال حاضر دراین استان اکثر کشت و کارها از جمله هویج توسط نیروی انسانی برداشت  میشود . و در روند شست و شو نیز توسط دستگاه های پیشرفته همراه با نیروی انسانی به شکلهای گوناگونی استفاده و آماده ی ارسال سفارش به اکثر نقاط کشور و کشورهای همسایه و حوزه ی خلیج و اوراسیا میشود.

هویج !

هویج یک صیفی ریشه‌دار خوراکی است که می‌توان آن را خام یا خردشده یا رنده‌شده در سالاد خورد و بیشتر در پخت سوپ‌ها و خورش‌ها کاربرد دارد. بتاکاروتن، دوپاری از ویتامین آ، در هویج به فراوانی یافت می‌شود و رنگ نارنجی خاصّ این صیفی نیز به همین خاطر است. به‌علاوه هویج منبعی غنی از فیبر خوراکی، آنتی‌اکسیدان‌ها و موادّ معدنی به‌شمار می‌رود. هویج می‌تواند به‌طور مصنوعی در رنگ‌های گوناگونی به عمل بیاید.
ارزش غذایی هویج مرغوب:
مواد مغذی در ۱۰۰ گرم هویج به صورت زیر است:.
کالری: 41
کربوهیدرات:۹٫۵۸ گرم
پروتئین: ۰٫۹۳ گرم
چربی: ۰٫۲۴ گرم
فیبر: ۲٫۸ گرم

هویج ! هویج !

خرید هویج مرغوب تضمینی

خرید تضمینی هویج مرغوب به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه موجب شده که نرخ روز این محصول در بازار های مصرف تا حد زیادی کاهش پیدا کند. که این مساله در این ایام و با توجه به افزایش قیمت این محصول در کشور ما از نظر مردم بسیار هائز اهمیت می باشد.با خرید مستقیم دست دلالان کوتاه میشود و در رابطه با کیفیت محصول بیشتر میتوانید اطمینان خاطر کنید.
توصیه ما به تمام متقاضیان عمده یا جزئی هویج مرغوب این است که تا حد امکان برای خرید محصول مورد نظر خود به یکی از شعبه های شرکت های پخش کننده آن مراجعه کنید. یا محصول را به صورت اینترنتی و از سایت معتبر اقدام به سفارش کرده و در نهایت محصولی رضایت بخش دستتان را بگیرد.

خرید هویج مرغوب تضمینی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما