هویج مرغوب دستچین مخصوص صادرات

هویج مرغوب دستچین مخصوص صادرات

هویج دستچین مخصوص صادرات،صادرکنندگان و تاجران بیشتر محصولاتی را برمیگزینند که توسط نیروی انسانی، منظم و بهداشتی چیده و به کمک نوآوری های بروز شسته و سپس طبق نیاز متقاضی بسته بندی شده و تحویل داده شود..در ادامه به بیان برخی مزایا و در مورد فروش این محصول بی نظیر میپردازیم.

مزایا و استفاده ی هویج

هویج علاوه بر اینکه خوشمزه و دلچسب و خوشرنگ است برای سالاد و آبمیوه و سوپ نیز همیشه به کار میرود.
این صیفی بینظیر حاوی لوتئین یا همان آنتی‌اکسیدان بسیاری قوی ست، که می تواند از شبکه‌ی چشم‌ها مراقبت کند و از مشکل دژنراسیون ماکولای مربوط به پیری پیشگیری کند. برای برطرف کردن دوربینی و آب مروارید در مردان نیز موثر است.
این ماده‌ی غذایی نه فقط برای اعضای داخلی بدن موثر است بلکه برای بهبود وضعیت پوست نیز موثر بوده و برای این که لبریز از بتاکاروتن یا بهترست بگوییم همان مقدمه ساز ویتامین A می‌باشد. این آنتی‌اکسیدان از پیری سلول‌های پوستی جلوگیری می‌کند.
هویج پر خاصیت ترین ماده‌ی غذایی برای جلوگیری از آفتاب‌سوختگی است. که اشعه‌های ماورای بنفش خورشید به (اپیدرم) آسیب‌ زده و گاهی التهاب ایجاد کرده که معروف ترین این التهاب ها  آفتاب سوختگی میباشد،بتاکاروتن موجود در هویج از پوست محافظت میکند و باعث تقویت آن می‌شود
مصرف هویج برای رفع کم‌خونی جزئی مفید بوده و خواصی دارد که با کم‌خونی جزئی مقابله می‌کند به همین خاطر به تولید بیشتر گلبول‌های قرمز خون کمک می‌کند.

مزایا و استفاده ی هویج

توصیه هایی برای خوردن این محصول فوق العاده:

  1. برای تصفیه خون، هفته ای یک بار آب هویج استفاده کنید.
  2. برای بهبود کیفیت اسپرم، هویج خام مصرف نمایید.
  3. هر نوع ناراحتی معده را هویج تسکین می دهد.
  4. برای کاهش میزان کلسترول خون، هر شب پس از شام یک لیوان آب هویج مصرف کنید.
  5. به طور روزانه هویج خام که حاوی ویتامین C است، مصرف نمایید.
  6. مصرف روزانه یک هویج، در پیشگیری از سرطان مفید است.
  7. این محصول بینظیر تقویت کننده ی سیستم ایمنی است.
  8. برای کنترل انسولین، مبتلایان به دیابت، هویج خام استفاده کنند.
  9. برای تسکین ناراحتی روده ای و پیشگیری از یبوست هویج مصرف کنید.

مزایا و استفاده ی هویج

خرید صادراتی هویج مرغوب

و اما خرید این محصول کاربردی و این صیفی بی نظیر و فوق العاده…در اکثر نقاط دنیا این محصول تجارت میشود و در ایران عزیزمان این محصول به کشورهای همسایه و خلیج فارس و……توسط مراکز معتبر ارسال میشود..در این سایت ما مرکز معتبر آریانا با سابقه ی درخشان را به شما معرفی میکنیم. مرکزی با ارائه دهنده ی محصول صیفی باکیفیت و بدون واسطه و قیمتی به صرفه…که این حذف دلالان و واسطه ها مزایای بسیار ارزشمندی را در پی دارد..از همه ی آن مهمتر طرف مقابلت را میشناسی که یک شخص نیست که فقط بخواهد هرجور که شده محصولش را بفروش برساند و کنار برود.
این مراکز اعتماد مشتری برایشان اولویت فروش است..زیرا کارشان با اعتبارشان میچرخد و در هیچ زمان ممکن از اعتبارخود سواستفاده نمیکنند.
با اولین سفارش و درخواستتان بهترین محصول صادراتی را تحویل بگیرید و یا در مقصدی(ایران یا برون مرزی) که مد نظرتان است سفارش دهید.تا به همان مقصد محصول را ارسال کنند.

خرید صادراتی هویج مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما