نرخ تولیدی کلم سفید ارگانیک

نرخ تولیدی کلم سفید ارگانیک

نرخ تولیدی کلم سفید ارگانیک‌، به نوع بذر و میزان هزینه تولید آن بستگی دارد. عوامل متعددی در این باره دخیل می باشند که قیمت اعلام‌ شده بر حسب این‌ موارد است.

صیفی جات از مهمترین بخش مواد غذایی ما را تشکیل می دهند. این محصول دارای بهترین و خوش طعم ترین‌مزه هستند. کلم سفید از جمله صیفی‌جات ارزان قیمتی است که با نرخ مناسبی تولید و به بازار مصرف ارائه می‌گردد. نرخ تولیدی کلم سفید ارگانیک

اطلاعاتی درباره تولید کلم سفید

در تولید کلم سفید کشور ما رتبه مناسبی را برای خود کسب کرده است.نرخ کلم سفید به طوری که یکی از تولید کنندگان بزرگ کلم در دنیا هستیم. اطلاعاتی درباره تولید کلم‌وجود دارد که در ادامه به این‌موارد اشاره می‌کنیم.

  • تولید کلم در شهرهای مختلفی از کشور که سطح آب بالایی داشته و رطوبت را حفظ می‌کنی میسر می باشد. کلم و انواع صیفی جات به میزان آب دهی بالایی احتیاج دارد.
  • تعداد روزهای که برای کشت تا برداشت احتیاج است از ۶۰ الی ۸۰‌ روز می باشد. در هنگام‌ رسیدن برگ های کلم به هم فشرده و پیوسته است.
  • کلم سفید در اندازه های ریز و درشتی وجود دارد که بسته به نوع بذر و آبیاری و رسیدگی است که بر روی آن اعمال می گردد. نرخ کلم سفید کشت این محصول سختی چندانی ندارد و فقط نیاز به کمی حوصله و دقت و رسیدگی دارد.
  • انواع این محصول را می‌توان به صورت خشتی یا شیاری کاشت. اما نوع شیاری برای کلم سفید پسندیده تر خواهد بود. چون در این روش آبیاری بهتر انجام می شود و دسترسی به محصول بهتر است.
  • در کشت نوین از آبیاری قطره ای استفاده می شود که میزان آب مصرفی در این بین بسیار کاهش یافته و مقرون به صرفه می باشد.

اطلاعاتی درباره تولید کلم

توزیع عمده کلم

توزیع کلم سفید ارگانیک در سراسر کشور به صورت گسترده انجام می پذیرد. نرخ استثنائی که کلم سفید موجب شده مشتریان زیادی بابت خرید ان از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایند. خرید عمده این کالا ارزان و به صرفه برای خریدار و فروشنده می باشد.

توزیع عمده و سراسری این محصول این امکان را فراهم‌نموده تا نرخ کلم سفید در هر جایی از کشور که هست بتواند این کالا را خریداری کند. شما نیز می‌توانید به صورت آنلاین از طریق خمین سایت اقدام‌ نموده و بهترین نوع محصول را از طریق سایت سفارش دهید.

کلم سفید بدون هیچ آلودگی و کثیفی در بسته بندی مناسبی به دست مشتری می‌رسد و ضمانت در سلامت این کالا از مهمترین شرط فروش به شمار می رود.

توزیع عمده کلم سفید ارگانیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما