مجموعه ی آریانا با مدیریت اسکندر همتی

مجموعه ی آریانا با مدیریت اسکندر همتی

در دنیا و تکنولوژی امروز بهترین نوع خرید برای خریداران و متقاضیان محترم اللخصوص کسانی که مسافت دوری دارند، خرید از طریق سایتهای معتبر و شرکتهای بنام میباشد. مهندس همتی درادامه نیز بیان کرد: مجموعه ی بزرگ ما با این تفاسیر که عرض شد، خرید حضوری را فراهم کرده. تا متقاضیان عزیز با حضورشان از صحت کیفیت و نوع بسته بندی اطمینان حاصل کنند.و همچنین متقاضیان محترم میتوانند، با مشاورین ما تماس داشته. تا  راهنمایی های لازم را برای خرید و یا سوال و شبه در مورد محصولات صیفی با آنها درمیان بگذارند.

بیانی کوتاه از مهندس همتی

مهندس اسکندر همتی که مدیریت مجموعه ی آریانا را برعهده دارد تاجر و صادر کننده، انواع صیفی جات را با بهترین کیفیت در کارنامه خود دارد .
این جوان پرتلاش توانسته بهترین محصولات صیفی را در اختیار مردم عزیز ایران و همچنین بازرگانان گرانقدر قرار دهد.
مهندس جوانی خلاق و باهوش، زکاوت خود و خلاقیت کادر مجربشان توانسته این محصولات را با بهترین بسته بندی مورد نظر متقاضی به خارج از کشور نیز صادر کند. از جمله صادرات انواع کلم پیچ، انواع کاهوهای مرغوب، انواع فلفل ، پیاز ، هویج و چندین نوع محصول صیفی دیگر که با کیفیت و طبق درخواست متقاضیان در اختیارشان قرار میدهد نام برد.

بیانی کوتاه از مهندس همتی

وی نیز بیان داشت: افرادی را که در مجموعه ی بزرگ آریانا بکار گرفته ایم. افرادی خلاق و باتجربه ی عالی در زمینه ی محصولات صیفی و با کادری مجرب که نظاره گر کیفیت محصول صادراتی باشند. تا مشتریان و متقاضیان عزیز نهایت رضایت را از شرکت و مجموعه ی ما داشته باشند.

امید است طی سالهای آینده و با پیشرفت مجموعه و همکاران،حوزه ی صادرات به کشورهای دور دست صورت بپذیرد. و به امید ایزدحق در مسیر جهانی شدن پیش میرویم.

بیانی کوتاه از مهندس همتی

مهندس همتی ضمن مطالب ذکر شده بیان کرد: قانون اساسی تجارت.دارای 4 معلفه میباشد.

  1. تجارت داخلی
  2. صادرات برون مرزی
  3. واردات
  4. صادرات بین المللی

در ادامه به دوستان و سروران گرامی توضیحاتی مختصر از زبان مهندس همتی خواهیم داد تا از حوصله سروران خارج نشود.

تجارت داخلی

تعریفی کوتاه درمورد تجارت داخلی:وقتی که تجارت محصول در داخل یک کشور انجام بگیرد. بحث از تجارت داخلی است.این بدین معنا که محور فعالیتها داخلی بوده و داد و ستدها براساس سیستم مالی آن کشور انجام میگیرد.این نوع تجارت مختص به تاجرانی ست که حوزه کاری آن فقط و فقط در داخل آن کشور است.

صادرات برون مرزی

تعریفی کوتاه درمورد صادرات خارج از کشور: کلیه ی فعایتهای صادراتی که به خارج از مرزهای یک کشور انجام میپذیرد. و هدف آن برطرف کردن نیاز بازار خارج از مرزهای کشور(کشورهای حوزه ی خلیج فارس ،عراق ،دبی ،عمان ، اوراسیا روسیه ، گرجستان و…) است.به زبان ساده: متقاضی خارج از کشور و صادر کننده داخل کشور باشد.

مهندس همتی ضمن مطالب ذکر شده بیان کرد: قانون اساسی تجارت.دارای 4 معلفه میباشد.

واردات به کشور

بیانی کوتاه دراین زمینه: برای اینکار باتوجه به تخصصی بودن حوزه واردات کالا،معمولا واردکنندگان از افراد متخصص در این زمینه با عنوان (ترخیص کار) استفاده میکنند.این نوع تجارت بطور فرض یک تاجر ایرانی باید محصولی را از کشوری دیگر وارد کشور خود(ایران)کند. واردات است.

صادرات بین المللی

بیانی کوتاه دراین زمینه: این نوع صادرات در زمینه ی همه ی کشورها محسوب میشود.و فقط مختص تاجران مقیم آن کشور نمیشود و بطور مثال و با زبون ساده بخوایم بگوییم. یک تاجر ایرانی با خرید محصولاتی از امثال: کشور ترکیه بعداز طی کردن مراحل قانونی محصول خریداری شده. را به هرکشوری که متقاضی اون محصول باشه. ارسال میکنه. را صادرات بین المللی گفته میشود.

شرکت آریانا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما