مرکز فروش کلم سفید معمولی اعلا

مرکز فروش کلم سفید معمولی اعلا

مرکز فروش کلم سفید معمولی اعلا. این وبسایت عرضه کننده کلم سفید می باشد. انواع مختلف کلم که دارای کیفیت بسیار عالی و ارزش غذایی بالا هستند.کلم ها در اندازه های گوناگون از طریق این وب سایت در معرض فروش قرار گرفته اند.

کلم سفید بسته بندی  یک محصول اعلا است.این محصول پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی پرفروش است.

برای پی بردن به ارزش های غذایی و ویژگی های کلم سفید همراه ما باشید.

مرکز فروش کلم سفید معمولی اعلا

 

آنچه باید درباره کلم سفید بدانید

کلم سفید معمولی یکی از انواع صیفی جات گرد و بیضی شکل می باشد. این محصول دارای لایه بندی های مختلف است . که از قسمت بیرون به داخل که پیش برویم حجم لایه ها و ضخامت آن بیشتر می‌شود.

کلم سفید معمولی به دلیل داشتن مواد مغذی و مواد معدنی بسیار بالا محبوبیت بسیاری در میان افراد دارد.

اگر کلم در زمین های پر آب رشد کرده باشد کیفیت و مزه بهتری دارد. بنابراین سعی کنید کلم هایی را خریداری کنید که از مزرعه های پرآب به دست می‌آیند.

خوزستان یکی از استان هایی است که کلم کشت می کند. این استان بهره‌مند از نعمت رود کارون میباشد. به همین علت برای کشت بسیار ایده آل می باشد.

این کلم های کشت شده در شهر خوزستان به وسیله رود کارون آبیاری شده است. این محصول دارای انواع مختلف مواد مغذی خواهد شد همچنین لایه های آن ها به صورت بسیار پرآب و بسیار با کیفیت تشکیل می شوند. به همین جهت توصیه می‌شود که به منظور مصرف کلم از کلم های کشت شده در شهر خوزستان استفاده کنید.

 روش های طبخ کلم سفید

اگر بخواهیم در مورد مصارف غذایی و خوراکی کلم سفید معمولی نیز صحبت کنیم می بایست به موارد  متعددی اشاره نماییم. در واقع کلم سفید هم به منظور استفاده در انواع مختلف سالادها و هم به منظور استفاده برای طبخ به‌صورت بخار پز مناسب است.شما می توانید از مرکز فروش کلم سفید ما این محصول راتهیه کنید.

وقتی که شما کلم را به صورت بخارپز آماده کنید می توانید آن را با انواع مختلف سازها میل نمایید. همچنین آماده‌سازی کلم و منظور سالاد نیز می‌تواند به همراه انواع مختلف سبزیجات و میوه جات باشد.

آماده کردن سالاد با کلم سفید و همچنین به همراه انواع دیگر سبزی ها همچون کاهو و میوه ها همچون خیار و هویج موجب افزوده شدن به خواص و ارزش غذایی آن می شود. به همین جهت به شما توصیه می شود که کلم را به تنهایی مصرف کنید. برای بهره مندی بیشتر از خواص غذایی آنان را به همراه انواع دیگر سبزی ها و میوه ها میل نمایید.

 روش های طبخ کلم سفید

آشنایی با ارزش غذایی کلم سفید

هر فنجان کلم سفید دارای حدود ۳۳ کیلوکالری می‌باشد این کلم هیچگونه چربی ندارد و سرشار از فیبر نیز است. یکی از مواد مغذی موجود در کلم از جمله فولاد و پروتئین و امگا ۳ هستند که شاید برای شما نیز عجیب باشد که کلم سرشار از امگا ۳ است اما بهتر است بدانید که این اسید چرب بسیار پر خاصیت برای بدن در حد مناسب و معتدل در کلم سفید موجود می باشد.

موجود درصد قابل قبول پروتئین در کلم سفید معمولی موجب شده است تا این محصول به یک سبزی بسیار پر خاصیت برای تمامی افراد به خصوص افراد ورزشکار تبدیل شود زیرا این افراد هم می توانند فیبر و هم پروتئین خود را به صورت یکجا از کلم تامین نمایند.

علاوه بر آن ذخیره آب بسیار بالا در لایه بندی های کل موجب شده است تا این ماده به یک سبزی یا به عبارتی به یک صیفی جات بسیار پر خاصیت و همه چیز تمام تبدیل شود‌.

کلم سفید دارای ویتامین‌هایی همچون :

  • ویتامین ب،
  • ویتامین ث،
  • ویتامین کا
  • و همچنین ویتامین آ نیز می‌باشد.

غنی بودن کلم از تمامی ویتامین ها باعث شده است تا این محصول به یک محصول غذایی کاملا کامل و عالی به منظور رشد بنیه بدنی و تامین ویتامین های بدن برای تمامی افراد از جمله کودکان و افراد مسن تبدیل شود.

کلم سفید معمولی از لحاظ چربی صفر است به همین جهت یک ماده بسیار بی نظیر به منظور چربی سوزی و همچنین به منظور لاغری برای افرادی است که قصد لاغر شدن دارند اگر شما نیز جزو افرادی می باشد که در رژیم های لاغری به سر می‌برید بهتر است که مصرف کلم را در سبد غذایی خود بگنجانید و از خواص بی نظیر آن بهره مند شده و چربی های اضافی و مضر خود را به وسیله مصرف کلم بسوزانید.

خواص مصرف کلم سفید برای کودکان

خواص مصرف کلم سفید برای ما

کلم سفید سرشار از انواع مختلف ویتامین‌ها انواع مواد آلی و همچنین مواد معدنی می باشد به همین جهت یک ماده بسیار پر خاصیت برای کودکان به شمار می آید .

خواص کلم سفید برای کودکان:

  • کلم سفید معمولی سرشار از سلنیوم و ویتامین ث است، به همین جهت یک ماده مغذی و بسیار عالی برای منظور تقویت سیستم ایمنی کودکان به شمار می آید. اگر دوست دارید کودکی شاداب و همیشه سالم داشته باشید بهتر است سیستم ایمنی بدن کودک خود را تقویت کنید و انواع مواد غذایی و خوراکی که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن کودک می‌شود را به جای تنقلات بی خاصیت به کودک بخورانید کلم به عنوان یکی از مواد بسیار مفید به منظور تقویت سیستم ایمنی به شمار می آید.
  • همچنین بهتر است بدانید که کلم سرشار از فیبر است موجود در کلم باعث رفع بسیاری از مشکلات گوارشی در کودکان می‌شود. کودکان به دلیل عادت های غذایی بد و یا به دلیل خوردن تنقلات ناسالم و سرشار از قند ممکن است دچار مشکلات گوارشی همچون یبوست شوند. به همین جهت بهتر است که به منظور جلوگیری از این مشکلات از کلم سفید استفاده کنید.
  • آب کلم یک خوراکی بسیار مفید به منظور درمان انواع عفونت های بدن می باشد.

اگر کودک شما دچار سرماخوردگی و یا دچار انواع بیماری های التهابی و عفونی شده است بهتر است که از آب کلم سفید استفاده کنید و عفونت و همچنین التهاب را در بدن او به حداقل برسانید.

وجود ویتامین کا در کلم موجب بهبود حافظه و همچنین عملکرد مغزی در کودکان می شود. به همین جهت تمامی کودکانی که در دوران تحصیل به سر می‌برند می بایست با ویتامین کا تغذیه شود.

خواص این محصول برای سالمندان

این محصول به دلیل برخوردار بودن از مقادیر فراوان ویتامین کا یک منبع بسیار عالی از این ویتامین بوده و به منظور تقویت حافظه در سالمندان و پیشگیری از بیماری های حافظه بسیار مفید عمل می‌کند.

خواص این محصول برای سالمندان

آشنایی با طبع کلم سفید معمولی درجه یک

کلم سفید برعکس بسیاری از سبزیجات و صیفی جات دارای طبیعت گرم است. البته میزان گرمی این کلم بالا بود و علاوه بر گرمی دارای طبیعت خشک نیز می باشد.

به همین جهت بهتر است به تنهایی مصرف نشود و به همراه مصلح دیگر استفاده شود. به دلیل گرمی زیاد و خشکی زیاد اگر کلم را بیش از حد تعادل مصرف نمایید دچار خشکی شدید پوست و همچنین تلخی‌دهان خواهید شد.

بنابراین سعی کنید که کلم را با یک فاصله بسیار عالی مصرف کنید. غالباً استفاده از سبزیجات و همچنین میوه‌ها و صیفی جات دیگر به همراه کلم در سالاد به عنوان یک مصلح بسیار عالی برای این محصول شناخته می‌شوند.

کلم قرمز و کلم سفید معمولی هر دو دارای طبیعت گرم و خشک هستند بنابراین به هیچ عنوان فکر نکنید که این دو می توانند برای یکدیگر به عنوان مصلح عمل کنند.

بهترین مسلح برای کلم‌سفید انواع مختلف میوه ها همچون خیار و هویج و انواع مختلف صیفی جات دیگر همچون گوجه و همچنین کاهو می باشند.

اگر قصد درست کردن سالاد با کلم را دارید از تمامی این موارد ذکر شده نیز به همراه آن استفاده کنید. همچنین بهتر است بدانید که طبخ کردن کلم و یا به اصطلاح بخارپز کردن آن نیز نیازمند استفاده از تمامی مصلحات می‌باشد.

کلم سفید معمولی به دلیل داشتن طبع گرم خود به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار عالی نیز عمل می کند. در واقع ترکیبات آنتی اکسیدانی در این محصول به وفور یافت می شوند.

همچنین نقش فوق العاده ای در زمینه جلوگیری از ابتلا به انواع مختلف سرطان های شایع در زنان و مردان دارد. این محصول برای جلوگیری از پیری زودرس بسیار مفید است.

لازم به ذکر است که طبع گرم کلم یک منبع درمانی بسیار عالی برای کسانی است که از سرد مزاجی رنج می برند.

آشنایی با طبع کلم سفید معمولی درجه یک

مشکلاتی که سرد مزاجی به وجود می آورد.

  • بی حالی
  • کسالت
  • فراموشی
  • همچنین اختلالات خواب

از طرفی دیگر عارضه سرد مزاجی تجمع چربی های اضافی در ناحیه پهلو و شکم نیز می باشد.

بنابراین اگر تمایل به درمان این عارضه و همچنین عوارض ایجاد شده در پی آن را دارید بهتر است که از مواد غذایی دارای طبیعت گرم همچون کلم‌ استفاده کنید.

مصرف کلم چه به صورت بخارپز و چه به صورت خام در سالاد دارای طبیعت گرم بوده و انواع مختلف مشکلات ناشی از سرد مزاجی مزاجی را درمان می کند.

شرکت صادرات کلم سفید باکیفیت

شرکت صادرات کلم سفید باکیفیت

شرکت صادرات کلم سفید معمولی عمده و بسیار باکیفیت مرکز فروش کلم سفید اقدام به صادر کردن این محصول به صورت عمده و در حجم ها و تناژهای بالا به کشورهای خارجی نموده است.

بهتر است بدانید که اغلب کشورهای عربی که در حاشیه خلیج فارس می باشند و همچنین بسیاری از کشورهای همسایه آب و هوای مناسب برای کشت و کار نداشته و از خاک حاصلخیز برخوردار نیستند.

این کشورها یک مقصد کاملا مناسب برای صادرات انواع مختلف مواد غذایی به شمار می‌آیند. انواع محصولات کشاورزی کشت شده در ایران به خصوص انواع صیفی جات و سبزیجات، دارای رونق بسیار خوبی در زمینه صادرات به تمامی این کشورها می باشند.

به همین جهت شرکت صادراتی ما نیز اقدام به گسترش دامنه فعالیت های خود در زمینه صادرات کلم سفید به این کشورها نموده است.

تمهیدات و همچنین امکانات کافی به منظور صادرات این محصول در نظر گرفته شده است تا در پروسه صادرات و همچنین در مسیر صادرات هیچ مشکلی متوجه کلم نشود.

بسته بندی های مناسب و عالی و همچنین دقت به ظاهر و کیفیت بسته بندی در کنار رعایت استانداردهای حمل و نقل موجب شده است تا کلمه با کیفیت بسیار عالی به مرزهای خارجی کشور جابجا شود.

موانع صادرات کلم سفید معمولی

  • نبود وسائل حمل و نقل مناسب
  • کمبود سورتینگ مناسب
  • عدم حمایت بانکها از صادر کننده

موانع صادرات کلم سفید معمولی

فروشندگان کلم سفید اعلا عمده

ما به عنوان یکی از فروشندگان برتر کلم سفید صادراتی مشغول به فعالیت در زمینه فضای اینترنت نیز می باشیم. ما این محصول را در معرض فروش برای عموم مردم به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای قرار داده ایم.

توزیع کلم سفید به صورت مستقیم موجب صرفه جویی در هزینه خریدار خواهد شد. به همین جهت مشتری تمایل دارد خرید خود را به صورت کاملا مستقیم انجام دهد.

علاوه بر آن ما به عنوان مرکز فروش کلم سفید فله انواع مختلف کلم را به صورت کاملاً فله و کاملاً بهداشتی در مراکز فروش قرار داده ایم.

بهتر است بدانید که این کلم به صورت کاملا ارگانیک تولید شده اند. به همین جهت سرشار از مواد مغذی می باشد. عدم وجود انواع مختلف میکروارگانیسم های آلوده کننده و انواع مختلف سم و کود های شیمیایی مضر برای سلامت انسان در این کلمه باعث شده است تا این محصول به محصول درجه ۱ و استثنایی تبدیل شود.فروشندگان کلم سفید اعلا عمده

کشور های هدف برای صادرات عبارتند  از :

  • روسیه
  • ترکیه
  • آذربایجان
  • امارات
  • قطر
  • عمان

 

کلم سفید

بازار خرید کلم سفید کیلویی

کلم‌سفید بازار خریدبسیار خوبی دارد. بازارهای داخلی و بازارهای خارجی متقاضی خرید کلم به صورت عمده می باشد.

این محصول از تولید به مصرف می باشد. محصول ما به صورت کاملا تازه در معرض فروش قرار می گیرد. تازگی آن به قدری می باشد که لایه های کلم به صورت آبدار و کاملاً شفاف می باشند.

وجود پوسیدگی و یا به اصطلاح پلاسیدگی در هیچکدام از لایه‌های کلم دیده نمی شود. تمامی این لایه ها دارای آب فراوان بوده و به صورت کاملاً تازه می باشند.

همچنین تمیزی کلم در لایه‌های آن نشان دهنده استاندارد بودن شرایط رشد این محصول می باشد. وجود لایه های پرآب نشان دهنده این است که کلم در مکانی مناسب کشت شده است.

علت خرید از سایت ما

  • مرغوبیت
  • ارگانیک بودن محصول
  • قیمت مناسب
  • تازگی

در صورتی که نیاز به کلم در حجم بالا دارید  فقط کافی است از ما که مرکز فروش کلم سفید مرغوب و با قیمتی مناسب هستیم خرید کنید. از طریق لینک‌های ارتباطی با ما در تماس باشید و سفارش خود را ثبت کنید. ما در کوتاه‌مدت سفارش شما را به صورت کامل برای شما ارسال خواهیم کرد.

بازار خرید کلم سفید کیلویی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما