مرکز عرضه کلم سفید ارگانیک

مرکز عرضه کلم سفید ارگانیک

مرکز عرضه کلم سفید ارگانیک، باید محصول را با بالاترین کیفیت به عرضه برساند. کلم سفید یکی از سبزیجات پرمصرف در ایران است. که ظاهری گرد یا بیضی شکل دارد.

کلم انواع مختلفی دارد که به رنگهای سبز و سفید و بنفش وجود دارد. یکی از انواع کلم، کلم سفید بوده که بصورت خام در سالاد و یا پخته در آشپزی ایرانی کاربرد دارد. برگهای کلم سفید به رنگ سبز روشن بوده و خواص بسیار زیادی در این برگها نهفته است.

مصرف کلم سفید ارگانیک بصورت منظم در رژیم غذایی میتواند، سلامتی شما را تضمین نموده و با ویتامین ها و مواد معدنی بسیار زیادی که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها موثر باشد.مرکز عرضه کلم سفید و هویچ محصولاتی با بالاترین سطح کیفیت را به مشتریان این محصولات ارائه میدهد، و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

مرکز عرضه کلم سفید ارگانیک

از کلم سفید ایرانی چه می دانید؟

کلم سفید ایرانی در دزفول و قسمتهایی از استان فارس تولید و برداشت می‌شود. امکان کشت این محصول در تمام فصول سال وجود دارد. به همین دلیل هرموقع از سال کلم سفید درشت و تازه در بازار میوه و تره بار به چشم می‌خورد.مرکز عرضه کلم در مراکز متفاوت است.

این محصول یک ماده غذایی ارزشمند و سودمند است.برخلاف کالری کمی که دارد حاوی مواد معدنی و ارزش غذایی بسیار بالایی است. مصرف این خوراکی شما را چاق نمی‌کند. می‌توانید بدون نگرانی از کالری دریافتی این ماده غذایی را مصرف نموده و از فواید این نوع سبزیجات بیشترین استفاده را ببرید.

میزان کالری موجود در یک لیوان کلم خرد شده ۳۳ است. به میزان ۹ درصد از نیاز روزانه به کلسیم را تامین می‌کند. و همچنین دارای مقدار زیادی ویتامین آ است. یک لیوان کلم میتواند ۲۰۶ درصد نیاز روزانه به ویتامین آ را فراهم کند. سهم قابل توجهی در تامین ویتامین k و ویتامین c دارد.

از کلم سفید ایرانی چه می دانید؟

فواید دارویی کلم سفید چیست؟

 

مرکز عرضه کلم،از نظر طب سنتی طبع کلم سفید گرم است. برای افرادی که از دارای طبع سر هستند بسیار مفید است. به دلیل مصرف آن در سالاد در کنار گوجه و خیار که طبع سردی دارند توصیه می‌شود.

مصرف آن بصورت بخارپز شده برای سلامتی ریه ها و مجاری تنفسی مفید است. برای درمان بیماران مبتلا به بیماری آسم کمک می‌کند. و بدلیل آهن موجود در کلم در رفع کم خونی نیز موثر است.

این محصول فیبر بالایی دارد و وجود فیبر در غذای روزانه باعث حفظ آب بدن می‌شود. همچنین مصرف فیبر برای دستگاه گوارش بدن انسان مفید بوده و حجم مواد داخل روده را افزایش میدهد و باعث رفع یبوست می‌شود.

مقدار زیاد کلسیم موجود در آن در کنار دیگر مواد غذایی باعث میشود استخوان های سالم و دندان های محکمی داشته باشید. مصرف آن برای افراد سالمند و کودکان که بطور ویژه نیاز به کلسیم دارند سفارش شده است.

مصرف این ماده غذایی برای مادران باردار بسیار مفید است. اگر تا دوران شیردهی در رژیم غذایی مادر وجود داشته باشد، در سلامت مادر و کودک نقش موثری دارد.

یکی از خواص مهم آن کاهش چربی خون است. در کلم سفید موادی وجود دارد که مانع جذب کلسترول در روده ها شده و در نتیجه کلسترول خون را کاهش می‌دهد. پایین بودن کلسترول خون خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش داده و از سکته جلوگیری می‌کند.

یکی دیگر از فوایدی که برای کلم ذکر شده است تغذیه موی سر است. این محصول حاوی سلسیم و گوگرد است که موی سر را تقویت کرده و به درمان ریزش مو کمک می‌کند. همچنین مصرف کلم مانند یک نرم کننده طبیعی برای موها بوده و موی سر را نرم و صاف می‌کند.مرکز عرضه کلم محصولات با کیفیت تولید می کند.

فواید دارویی کلم سفید چیست؟

بهبود سلامت مغز با خوردن کلم سفید

در دنیا پزشکان این ماده غذایی را بعنوان غذای مغز میشناسند و مصرف آن را برای داشتن یک سیستم عصبی سالم و تمرکز اعصاب توصیه میکنند.

کلم به دلیل داشتن ویتامین K می‌تواند باعث تقویت دستگاه عصبی شود. وجود ویتامین K در رژیم غذایی باعث می‌شود که سلول‌های عصبی بهتر رشد کنند. از تخریب سلول‌های عصبی جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل مصرف آن برای پیشگیری از آلزایمر مفید است.

از طرفی ویتامین C، آنتوسیانین‌ها و آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم نیز در از سرطان مغز پیشگیری نموده و در افزایش عملکرد مطلوب مغز نقش موثری دارند. وضعیت سیستم عصبی بدن انسان را بهبود می‌بخشند.

یکی دیگر از مواد معدنی بسیار مفیدی که در آن وجود دارد ید است. ید نیز از مواد ضروری در سلامتی مغز و اعصاب بشمار میرود و باعث عملکرد صحیح مغز و سیستم عصبی بدن انسان می‌شود.

اگر از اختلالات خواب رنج میبرید مصرف کلم به شما کمک میکند که خواب آرام‌تری را تجربه کنید. کلم پخته خاصیت آرام‌بخشی و خواب آوری دارد. مصرف کلم پخته در وعده شام خواب راحتی را به شما هدیه می‌دهد.مرکز عرضه کلم باید محصولات را بصورت درست و مرتب بسته بندی کند.

بهبود سلامت مغز با خوردن کلم سفید

صادرکنندگان انواع کلم سفید ارگانیک

مرکز عرضه کلم،صادرات سبزیجات تازه به دیگر کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است. صادرکنندگان ایرانی نیز توانسته اند در این زمینه به خوبی فعالیت کنند. یکی از سبزیجاتی که در بازارهای جهانی دارای تقاضای بالایی است و بازار پر رونقی دارد کلم است که در انواع مختلف صادر می‌شود.

کشور ما ایران بدلیل بهره مندی از شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیز در تولید تره بار بسیار خوب عمل میکند. از آنجا که برخی کشورها در زمینه میوه و تره بار تولیدات کمی دارند و نیازمند واردات این محصول هستند، تجارت در این زمینه میتواند سودمند بوده و توجه تجار را بخود جلب نماید. تولید این محصول ایرانی بیشتر در شهر دزفول صورت می‌گیرد.

اما کلم صادراتی حتما باید از نوع درجه یک بوده و از لحاظ کیفی در سطح بالایی باشد. این محصول بصورت تازه ارائه میشود و در صورتی که بدرستی بسته بندی نشود ممکن است به آن آسیب وارد کرده و از ارزش آن بکاهد.

مرکر تولید کلم سفید طبیعی و ارگانیک شهر دزفول است و بیشتر محصولات تولید شده در این زمینه رهسپار کشور روسیه شده و بفروش می‌رسد. روسیه بدلیل اقلیم سردی که دارد امکان کشاورزی در این کشور بسیار پایین است و بازار هدف خوبی بشمار می آید. علاوه بر روسیه کلم سفید ایرانی به کشورهای اوکراین، ترکیه و گرجستان نیز انجام می‌شود. در حال حاضر مهمترین صادرکنندگان کلم در دنیا کشور چین و اسپانیا هستند که چین ۲۰ درصد سهم صادرات کلم در دنیا را دارد. و ایران نیز سهم خوبی از صادرات کلم به کشورهای دیگر داشته و این موضوع باعث ایجاد شغل و ارزآوری برای کشور گردیده است.

صادرکنندگان انواع کلم سفید ارگانیک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما