مرکز صادرات کلم برگ سفید

مرکز صادرات کلم برگ سفید

مرکز صادرات کلم برگ سفید در این حوزه فعالیت داشته و سابقه درخشانی در زمینه تجارت و صادرات انواع این محصول دارد.یکی از صیفی جات بسیار پرمصرف در تمام کشور های آسیایی از جمله ایران و یا کره است. که آن را به شکل های مختلفی در تهیه کردن غذاهای اصلی یا سالاد و ترشیجات خود به کار می برند و از خوردن آن لذت خواهند برد. مرکز اصلی صادرات کلم برگ سفید درجه یک این محصول را در حجم بسیار زیادی روانه بازار های مصرف سطح جهان می کند. و آن را با نرخ قابل توجهی به فروش می رساند.

مرکز صادرات کلم برگ سفید

طرز تهیه ترشی کلم سفید

کلم برگ شیرازی سفید یکی از مواد اصلی مورد استفاده در تولید کردن ترشی کلم خوش طعم و پرطرفدار در کشور ما است.

که ما تصمیم گرفته ایم برای آشنایی شما با این محصول غذایی روش تهیه کردن آن را در ادامه این مطلب خدمت شما همراهان گرامی عرض کنیم.

  • برای تهیه کردن ترشی کلم سفید خوش طعم و عالی خانگی، ابتدا باید یک عدد کلم تازه، سالم و بزرگ را انتخاب کنید. بعد آن را با یک چاقوی تیز به دقت خرد نمایید. به قطعاتی یک اندازه و باریک تبدیل شود. حال کلم های خورد شده را بشویید و بر روی آبکش بریزید.
  • سپس چند عدد هویج و چند عدد چغندر یا لبو را به انتخاب خود پوست بگیرید. آن ها را نیز به قطعات ریز و یکدستی تقسیم بندی نمایید و آن ها را با آب بشویید.
  • یک عدد سیر را گرفته و حبه های آن را جدا کرده و به صورت ریز خرد کنید.
  • در مرحله بعدی باید کلم های شسته شده را در داخل یک شیشه تمیز و شسته شده به صورت لایه لایه بریزید. روی هر لایه هم هویج، چغندر و سیر قرار دهید. تا وقتی که شیشه پر شود.
  • حال مقداری آب را با سرکه، نمک و شکر مخلوط کرده و بر روی حرارت قرار دهید. تا به جوش بیاید. و بعد از اینکه از جوش افتاد و کمی خنک شد. آب را بر روی محتویات شیشه بریزید.
  • درب شیشه ترشی را محکم ببندید. مراقب باشید هوا نکشد.  آن را در یک جای خنک، خشک و دور از نور بگذارید. تا ترشی شما کاملا عمل بیاید که این مساله حدود یک هفته زمان می برد.
  • حال باید شیشه ترشی را در یخچال بگذارید. تا وقتی در آن را باز می کنید. محصول شما کپک نزند.  سالم باقی بماند. بعد از محتویات آن در کنار وعده های غذایی خود استفاده کرده و از طعم خوبش لذت ببرید.
  • طرز تهیه ترشی کلم سفید

مراقبت از چشمان با کلم برگ سفید

عواملی مانند بالاتر رفتن سن، داشتن عادات غذایی نامناسب، تابش مستقیم و شدید نور خورشید و حتی بیماری های زمینه ای دیگر مانند دیابت می توانند. بر روی سلامتی چشمان و قدرت بینایی انسان ها تاثیر خیلی بدی داشته باشند. در مواردی ممکن است که آن ها را با مشکلات جدی مواجه سازند.

در چنین شرایطی استفاده کردن از محصولات طبیعی و گیاهی مختلفی مانند انواع کلم برگ سفید که منبع غنی از ویتامین ها و املاح معدنی هستند. به خوبی از چشم های افراد مراقبت کرده و احتمال بروز خطر از دست رفتن بینایی را به حداقل می رسانند. بر این اساس باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که برگ های تازه و سالم کلم سفید دارای مقدار خیلی زیادی ویتامین آ در داخل خود هستند. که این ویتامین می تواند موجب تقویت شدن عضلات چشم گردد.  با تقویت کردن عدسی آن بینایی و نور چشم ها را افزایش دهد.

همچنین این ویتامین به طور موثری از ابتلا پیدا کردن به بیماری هایی مانند آب مروارید، آب سیاه، شب کوری و پیر چشمی نیز جلوگیری به عمل می آورد. وجود آن به درمان سریع تر مشکلاتی مانند آستیگمات و دو بینی هم کمک شایانی خواهد کرد. پس توصیه ما به همه شما عزیزان این است که از این محصول حتما در غذای خود و عزیزانتان استفاده کنید. به ویژه افراد مسن تر که نیاز به مراقبت خیلی بیشتری از چشم های خود دارند و در سنین خطر به سر می برند.

مراقبت از چشمان با کلم برگ سفید

آشنایی با فواید جادویی کلم سفید

برای آن دسته از عزیزانی که همواره برای برخورداری از سلامتی و جوانی از انواع و اقسام سبزیجات و صیفی جات استفاده می کنند. دانستن این موضوع خالی از لطف نخواهد بود که کلم برگ بزرگ سفید دارای آثار و فواید بسیار شگفت انگیز و جادویی برای بدن انسان می باشد. این برگ های تازه و خوش طعم یک خاصیت ویژه تحت عنوان آنتی اکسیدان بودن دارند. به طور گسترده ای با عوامل مخرب درونی بدن ما که رادیکال های آزاد هستند مبارزه می کنند. آن را دفع کرده و اثرشان را خنثی می سازند.

این رادیکال ها موجب اکسید شدن، پیر شدن و مرگ سلول ها و بافت های تازه بدن انسان می گردند. بیماری های خیلی زیادی مانند مشکلات قلبی و عروقی، انواع سرطان ها و پیری زودرس را برای او به ارمغان می آورند. از این رو بسیار خطرناک هستند. اما کلم سفید با خاصیتی که دارد موجب می شود. این رادیکال ها از بدن ما خارج شوند.  در نتیجه از سلامتی ارگان های داخلی، پوست و موی ما محافظت می کند.  شادابی و سلامتی را به همه ما هدیه خواهد داد و ما هرگز نباید از این ماده غذایی غافل شویم.آشنایی با فواید جادویی کلم سفید

عرضه کنندگان کلم برگ سفید

شرکت های برتر عرضه کننده و فروشنده مدل های مختلف کلم، که شامل کلم برگ گلخانه ای یا باغی هستند. این محصولات را در حجم بسیار زیادی از تولید کننده ها خریداری کرده و سپس توسط ماشین های حمل کننده بار در بازار های تره بار سراسر کشور توزیع می نمایند. تا به فروش برسانند. این مراکز به دلیل اینکه محصول مورد نظر را مستقیما از تولید کننده ها دریافت کرده. در حجم عمده ارائه می دهند. آن را با در نظر گرفتن سود خیلی کم و قیمت بسیار ارزان به فروش می رسانند. که این امر موجب صرفه اقتصادی تمام هم میهنان ما خواهد بود.

در ضمن شرکت های پخش کلی کلم برگ برای فروش محصول خود از شیوه های مختلفی هم استفاده می کنند. که شامل به کار گیری درگاه های اینترنتی و یا شعبه های خرید حضوری در سراسر شهر ها هستند. که ما راه حل اول را به تمام هم میهنان خود پیشنهاد می دهیم. به این ترتیب مردم می توانند. محصول را از داخل خانه خود سفارش دهند. در جلوی درب منازلشان تحویل بگیرند.

عرضه کنندگان کلم برگ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما