مرکز خرید کلم سفید دستچین درجه یک

مرکز خرید کلم سفید دستچین درجه یک

مرکز خرید کلم سفید دستچین درجه یک سعی دارد تا محصولات رابا بسته بندی مناسب و کیفیت بالا در بازار تولید کند. همچنین رضایت مشتریان را جلب نماید. کلم سفید یکی از انواع صیفی جات است. بنابراین با کاهو هم خانواده بوده است.

این محصول به صورت خام یا پخته استفاده می شود. همچنین انواع درجه یک آن، به صورت تازه و در فصول بهار و پاییز در مراکز خرید تره بار عرضه می گردد.

مرکز خرید و فروش کلم سفید دستچین، این محصول را به صورت عمده وار می کند. و بعد در حجم کلی یا جزئی و با توجه به نیاز مصرف کننده ها، به آن ها ارائه می دهد.

مرکز خرید کلم سفید دستچین درجه یک

معرفی مشخصات کلم سفید دسچین

کلم سفید دستچین یک محصول بسیار باکیفیت و مرغوب است. بنابراین عمدتا با نشان سیب سبز که علامت سلامتی محصول می باشد. در بازار های مصرف سطح کشور ما عرضه می گردد. برخی از مشخصات کلی این محصول، شامل موارد زیر می باشند:

  • این محصول دارای ساختاری گرد است. کروی شکل بوده و همه دانه های آن تقریبا به یک اندازه هستند. و وزن آن ها نیز نزدیک به هم می باشد.
  • کلم سفید دسچین، کاملا تازه بوده، برگ های سالم و بدون هیچ گونه پوسیدگی، خرابی، ضرب دیدگی یا سوراخی دارد. نشان دهنده عدم وجود آفات در مزارع کشت آن ها و رسیدگی به موقع می باشد.
  • تمام قسمت های این کلم ها کاملا سالم هستند. شما به هیچ وجه تغییر رنگ یا فسادی در آن ها مشاهده نمی کنید.
  • برگ های کلم سفید باکیفیت کاملا براق و شفاف هستند. رنگ آن ها روشن است .و سطحی سفت دارند. درضمن این برگ ها از ضخامت مطلوبی برخوردارند، یعنی نه خیلی نازک و ظریفند و نه خلی ضخیم که مانند چوب به نظر برسند.
  • این کلم به دلیل کیفیت خیلی خوب و رعایت تمام اصول در پروسه کشت و نگهداری، دارای طعم خیلی خوبی است و می توان از آن در انواع سالاد یا غذا های سنتی ایرانی همچون دلمه استفاده کرده و از خوردن آن غذا ها لذت برد.معرفی مشخصات کلم سفید دسچین

بررسی کیفیت کلم دستچین سفید

در هنگام انتخاب و خرید کلم سفید دستچین، باید به کیفیت و سلامتی این محصول دقت کنید. برای بررسی کردن این ویژگی، باید چند فاکتور را در نظر بگیرید که شامل موارد زیر هستند:

  • در وهله اول باید برگ های کلم را از نظر سالم بودن به خوبی بررسی کنید. و اگر برگ های تکه تکه شده، سوراخ یا جویده شده ای دیدید از خرید محصول صرف نظر کنید. چون این مسئله نشانه وجود موجوداتی مانند حلزون در داخل محصول است.
  • سپس باید کلم را با دستان خود کمی بفشارید. و میزان انسجام و سفتی آن را بسنجید. چرا که یک کلم سالم برگ های پر و به هم چسبیده ای دارد. و در اثر وارد آمدن فشار اصلا فرو نمی رود.
  • سپس شما باید رنگ کلم را مورد توجه قرار دهید و کلمی که برگ های آن رنگ زرد یا کدری دارند را خریداری نکنید. چون این مسئله نشان دهنده مانده بودن محصول می باشد، چرا که طراوت، تازگی و براقیت خود را از دست داده است.بررسی کیفیت کلم دستچین سفید

مرکز خرید کلم سفید و سفارش انواع کلم

سفارش کلم دستچین در مراکز پخش و فروش عمده تره بار و سبزیجات، برای تمام هم میهنان عزیز ما امکان پذیر می باشد. این مراکز محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه و با در نظر گرفتن سود اندک به فروش می رسانند.

اما راه خیلی راحت تری هم برای سفارش کلم سفید درجه یک وجود دارد. که شامل بهره گیری از درگاه های فروش آنلاین در بستر فضای مجازی می باشد. که با سرعت بالایی انجام می شود. و تا حد زیادی از زحمات افراد کم می کند.

بر این اساس، همکاران ما در این مجموعه برای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به تمام هم میهنان عزیز، شرایطی را فراهم کرده اند.
که همه بتوانند این محصول را از راه دور سفارش داده و تهیه کنند. و بعد از دریافت کردن سفارشات این عزیزان، محصول را به وسیله پیک یا پست پیشتاز برای آن ها ارسال خواهند کرد.

سفارش انواع کلم سفید درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما