مرکز تامین کلم سفید تازه صادراتی

مرکز تامین کلم سفید تازه صادراتی

مرکز تامین کلم سفید تازه صادراتی به شما این امکان را میدهد که بتوانید صورت راحت تری محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کننده کلم سفید در جهان می باشد. ویژگی داشتن خاک حاصل خیز باران به اندازه و به موقع موجب این ویژگی شده است.

امروزه بسیاری از محصولات کشاورزی در مناطق مختلف کشور به میزان انبوه تولید می شوند.  بخش اعظمی از این تولیدات نیز به کشور های همسایه دور و نزدیک صادر می شوند.

در اختیار بازار های سبزیجات خارجی قرار می گیرند. کلم سفید تازه یکی از انواع سبزیجاتی است که سر شار از خواص می باشد. کلم سفید تازه در حال حاضر نیز دارای مصارف گوناگونی می باشد.

مرکز تامین کلم سفید تازه صادراتی

کلم سفید تازه چه ویژگی هایی دارد؟

گل کلم یکی از مهم ترین و پر خاصیت ترین سبزیجاتی است که به اشکال مختلف توسط مردم مصرف می شود. مهم ترین ارقام این محصول کشاورزی به رنگ های سفید، زرد، سبز و بنفش دیده می شوند.

اما به نظر می رسد که گل کلم سفید رایج تر و پر کاربردتر باشد. شاید برای بسیاری از اشخاص و علاقه مندان به گیاه خواری مشخصات بهترین گل کلم سفید سوال باشد.برای توضیح این مورد باید گفت که نمونه های تازه و باکیفیت گل کلم سفید، ظاهری یکدست و فاقد رنگ دارند. به عبارت دیگر هیچ گونه آثار خرابی یا ماندگی در آنها مشاهده نمی شود.

بهترین نوع گل کلم سفید کدام است؟

در جواب باید گفت که با توجه به گونه های نسبتا زیاد این محصول نام بردن از یک یا چند اسم خاص به عنوان بهترین گل کلم چندان آسان نیست. اما در هر حال می توان گل کلم دزفول را مثال زد. دزفول از جمله شهرهای بخش شمالی استان خوزستان بوده که زمین های زراعی حاصلخیزی داشته و قطب مهم تولید سبزیجات به شمار می رود. گل کلم این شهر ظاهری یکدست سفید و طعمی مطلوب دارد.

در بین سبزیجات مختلف کلم محبوبیت ویژه ای دارد. زیرا علاوه بر خواص فراوان ترکیب آن با دیگر سبزیجات مانند گوجه، خیار و هویج به یک سالاد خوشمزه و بی نظیر تبدیل می شود.

کلم سالادی در انواع سفید و قرمز وجود دارد که هر کدام ارزش غذایی خاص خودشان را دارند. در این مطلب به چند مورد از خواص کلم قرمز و سفید اشاره می کنیم.

حاوی ویتامین ث و انواع ویتامین های گروه ب سرشار از آنتی اکسیدان، فیبر، پتاسیم،آهن و مس تقویت کننده ی پوست، مو و ناخن حفظ سلامت سیستم گوارش و کمک به هضم غذا به دلیل وجود فیبر فراوان محافظت از پوست انسان در برابر تشعشعات خطرناک و سرطان زا مسکن  است.

 

کلم سفید تازه چه ویژگی هایی دارد؟

راهنمای استفاده از کلم سفید تازه در انواع غذا

گل کلم یکی از انواع سبزیجاتی است که سر شار از ویتامین های مختلف می باشد. به همین جهت از گل کلم در غذا های مختلفی استفاده می شود. از انواع این غذا ها می توان به خورشت های مختلف پاستا ها، پیتزا ها و دیگر غذا های خانگی اشاره کرد.

از گل کلم تازه برای تهیه ترشی ها استفاده می شود. علاوه بر همه ی این موارد گل کلم تازه از سبزیجات مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد.‌ چرا که این نوع کلم دارای طعمی خوش و دل پذیر می باشد.

امروزه مزارع کلم گل با به کار گیری نیرو های انسانی گام بزرگی در جهت اشتغال زایی بر داشته اند. کلم گل در کار خانه های مختلف به انواع ترشی تبدیل می شود .و در اختیار بازار قرار می گیرد. در حال حاضر در بسیاری از رستوران ها و دیگر مکان های طبخ غذا کلم گل در کنار غذا مختلف سرو و طبخ می شود. کلم گل مورد علاقه بسیاری از افراد گیاه خوار می باشد.

 

خواص دارویی کلم سفید تازه مرغوب

کلم گل یکی از سبزیجاتی است که سر شار از خواص است. از جمله خواص های گل کلم می توان به مواردی هم چون افزایش رشد مو، لاغری، بهبود سرما خوردگی، بهبود مشکل های معده، افزایش بهبود سرطان، عملکرد بهتر سیستم گوارش بدن، درمان یبوست و دیگر موارد اشاره کرد.

گل کلم کشت شده در گلخانه ها و زمین های کشاورزی دارای طبع گرم و خشک می باشند. گرم بودن طبع کلم گل در حال حاضر مورد تایید بسیاری از مصرف کنندگان آن می باشد.

امروزه کلم گل صادراتی در بسیاری از گلخانه های کشور تهیه و تولید می شوند. کلم گل به دلیل طبع ایرانیان یکی از سبزیجات پر مصرف می باشد. که در بسیاری از غذا ها استفاده می شود.

در حال حاضر کلم گل از مجموعه سبزیجاتی است که در لیست غذا های رژیمی قرار دارد.  افراد زیادی از آن استفاده می کنند. کلم گل از دسته سبزیجاتی است که نفخ دارد. و به طور معمول باید با سبزیجات ضد نفخ مصرف شود تا در صورت مصرف بدن دچار اختلال نشود.

گل کلم به دلیل داشتن طبع گرمی که دارد نسبت به سایر سبزیجات که دارای طبع سرد می باشند. بیشتر مصرف می شود و بازار فروش خوبی را به خود اختصاص داده است. رونق خوبی را برای تولید کنندگان آن به عمل آورده است.

فواید کلم سفید تازه

کلم سنگی پر از خاصیت های فراوان است. که نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن دارد. برای درمان بیماری های کلیه و دفع آن خیلی موثر است. کلم سنگی برای پیشگیری از سرطان، بهبود بیماری ها پوستی، عروقی، فشار خون و غیره مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

البته قابل ذکر هست که کلم برای برخی از افراد هم مضر می باشد. افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند از مصرف مداوم این گیاه باید پرهیز کنند تا دچار دردسر نشوند.

کلم سنگی خاصیت های زیادی برای کلیه و انواع بیماری های گوارشی دارد. مصرف منظم کلم سنگی در غذای روزانه ما باعث جلوگیری از عفونت های گوارشی از جمله دفع کلیه، درمان یبوست، آرتروز، برونشیت کمک می کند.کلم سفید یکی از پرمصرف ترین کلم ها در ایران است.

تسکین دهنده ی درد مفاصل و زانو، تقویت از چشم ها و محافظت از آن ها در برابر اشعه ماوراء بنفش، کمک به هضم غذا و افزایش بهبود عملکرد معده و روده انجام میدهد.

خواص دارویی کلم سفید تازه مرغوب

همه چیز درباره کاشت کلم سفید تازه

کاهو یکی از سبزیجاتی می باشد که بسیار پر طرفدار می باشد در بین سبزی ها کلم کاهو دارای بزرگ های کشیده بزرگی می باشد. دارای رنگی سبز روشن و گاهی سبزه تیره می باشد و ظاهری آبدار دار دارد.‌

کلم کاهو به دلیل ارزش غذای مناسبی که دارد یکی محصولاتی می باشد که برای گرفتن رژیم های غذایی مورد استفاده قرار میگیرد. افرادی که به دنبال کاهش وزن یا تغذیه سالم از سبزیجات می باشد می توانند روزانه مقدار بیشتری از این محصول را مورد استفاده قرار بدهند.

کلم کاهو خواص بسیار زیادی دارد که از خواص بسیار آن می توان به کلسیم که دارد. ویتامین های A و k که درون برگ های این محصول وجود دارد اشاره کرد.‌

برگ های این محصول حالتی روغنی دارد و در زیر تابش نور آفتاب بسیار درخشان می باشد. یک کلم کاهو با کیفیت دارای رنگی سبز و شاداب می باشد و زود از برداشت به دست مصرف کنندگان می رسد.

بسیار مهم می باشد که این محصول بدون دخالت واسطه ها خریداری شود تا هرچه سریع تر به دست مصرف کنندگان برسد. از دیگر فواید این گیاه می توان به درمان بیماری های قلبی و التهاب اشاره کرد این سبزی برای درمان استخوان پولی و بهبود شرایط قلبی هم بسیار مفید می باشد.

یکی دیگر از فواید بسیار کاربردی کاهو برای درمان کاهش خواب می باشد از این سبزی برای جلو گیری از افزایش اشتها و کمک به شرایط خواب استفاده می شود.

مرکز کلم سفید  چه محصولاتی دارد؟

کلم جزو محبوب ترین سبزیجات گلبرگی در تمام دنیاست. کلم انواع مختلفی دارد، از جمله، کاشت کلم سفید (کلم پیچ)، کلم قمری، کلم بروکلی، کلم بروکسل، کلم چینی،کلم قرمز و کلم سفید، بیشترین نوع کلمی است که در بازار ایران وجود دارد و مردم مصرف می کنند.

کلم دارای آنتی اکسیدانهای مهمی مثل بتاکاروتن و لوٸیتن و کوٸرستین و کولین می باشد. آنتی اکسیدان کولین باعث تقویت حافظه شده و همچنین التهاب را در بدن کاهش میدهد.

آنتی اکسیدان بتاکاروتن و کوٸرستین با باکتریهای مضر بدن مبارزه می کنند. باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. مصرف کلم باعث کاهش کلسترول شده و از ابتلای زنان به سرطان سینه جلوگیری می کند.

کلم دارای ویتامینهای A C K B می باشد و منبع غنی از کلسیم و پتاسیم و آهن و منیزیم و منگنز است. آنتوسیانین موجود در کلم قرمز (که دلیل رنگ قرمز آن است) از ابتلا به بیماریهای قلبی جلوگیری کرده و فشار خون و کلسترول بد خون را کاهش می دهد.

کلم داری فیبرهای محلول و نامحلول در آب می باشد که فیبر نامحلول به گوارش کمک کرده و فیبر محلول برای باکتریهای روده مفید است. از فواید دیگر کلم قرمز میتوان به کاهش قند در افراد دیابتی اشاره کرد.

پزشکان برای کاهش قند خون بیماران دیابتی، از عصاره کلم استفاده می کنند. ویتامین سی موجود در کلم باعث تقویت بینایی شده و با تولید کلاژن، به بهبود زخم و شادابی پوست و کاهش ریزش مو کمک می کند.

تولید انبوه کلم سفید تازه صادراتی

بهترین کلم سفید صادراتی باید پس از برداشت و بسته بندی دمای آن را در سردخانه پایین آورده و بعد از آن بارگیری و صادر شود .بسته بندی کلم نباید بیشتر از دوازده کیلو باشد.

همچنین از ارسال کلم فله ای باید خودداری شود .هنگامی که بسته بندی کلم بالا باشد باعث فشار بر کلم ها می شود و به سرعت باعث فساد آن ها می شود .

علاوه بر اینکه صادرات کلم سراب به سایر نقاط کشور می باشد. همچنین این محصول با ارزش را به سایر کشورها نظیر روسیه ، قطر و غیره می فرستند .

همانطور که در بخش قبلی اشاره کردیم پارامترهای تعریف شده برای استاندارد صادرات محصولات غذایی موارد خاصی هستند که بسته بندی از مهم ترین آن ها است. گل کلم گیاهی صلیبی است که متعلق به خانواده Brassicaceae می باشد. شامل کلم بروکلی، کلم و کلم است.

این محصول نام خود را از کلمه لاتین “caulis” گرفته است که به معنی کلم با گل است. گلهای روی گل گل کلم که به آن کشک نیز معروف است. محکم جمع شده و از جوانه های گل نابالغ متصل به ساقه مرکزی تشکیل شده است.

برای محافظت از عطر و طعم و نرمی سر گل کلم آنها را از تابش نور خورشید دور نگه می دارند. تا از ایجاد رنگدانه کلروفیل و بلوغ بیش از حد جلوگیری شود. تولید این محصول به آسیا باستان نسبت داده شده است. اما در منطقه مدیترانه، ترکیه و ایتالیا در ۶۰۰ سال قبل از میلاد دوباره ظهور یافت.

در اواسط قرن شانزدهم، این سبزی در فرانسه و اروپای شمالی به رسمیت شناخته شد. امروزه هند، چین، ایتالیا، فرانسه و ایالات متحده از جمله برترین تولید کنندگان گل کلم در سراسر جهان هستند

تولید انبوه کلم سفید تازه صادراتی

پخش عمده کلم سفید تازه صادراتی

در حال حاضر فروش کلم سفید در گلخانه ها و زمین های کشاورزی علاوه بر برطرف کردن نیاز بازار های میوه و سبزیجات شهر ها و استان های کشور نیاز بسیاری از بازار های خارجی کشور های همسایه دور و نزدیک را برطرف می سازند.

کلم سفید عمده تولید شده در مزارع گل کلم گل توسط ماشین های بزرگ به میدان های میوه و تره بار انتقال داده می شود. سپس توسط افراد مختلف مغازه دار و پخش کنندگان خریداری می شود .

در سطح بازار های سبزیجات قرار می گیرد و نیاز مردم هر شهر را بر طرف می سازد. امروزه گل کلم یکی از مواردی است که از نیاز های اساسی هر خانه و خانواده محسوب می شود.

 

فروشنده بهترین کلم سفید تازه صادراتی

امروزه تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر کشور مشغول به فراهم ساختن و تامین کلم سفید می باشد. این تولید کنندگان به روش های مختلفی محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه می کنند.

مراکز پخش کلم گل امروزه با روش های بسیار گوناگونی محصولات را به دست مشتریان و مصرف کنندگان می رسانند و در اختیار آن ها قرار می دهند. این کلم ها بسیار درجه یک بوده و به همین دلیل مراکز عرضه کننده از بازار فروش بسیار خوبی بهره مند می باشند.

تولید کنندگان همیشه در تلاش اند محصولی را تولید نمایند که بتواند علاوه بر پایدار نگه داشتن مشتریان خود مشتریان بسیار بیشتری را جذب نمایند.

امروزه علاوه بر گسترش مشتریان و مصرف کنندگان بازار فروش این تولید کنندگان افزایش چشمگیری داشته  است.و به اقتصاد کشور هم کمک بسیار زیادی شده است. عرضه می تواند به صورت اینترنتی یا حضوری باشد که هر روش مزایای خاص خود را در بر دارد. افراد می توانند به سلیقه خود بهترین و آسان ترین روش را برای خرید خود انتخاب نمایند. عرضه کنندگان راه خرید آسان را برای مشتریان خود هموار کرده اند. و موجب رضایت مندی آن ها شده اند.

امروزه در بازارهای تره بار شهرهای مختلف ایران ارائه می شود و توانسته خود را در سبد غذایی ایرانیان جای دهد. با قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسد.

فروشنده بهترین کلم سفید تازه صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما