مرجع عرضه کلم برگ سفید

مرجع عرضه کلم‌برگ سفید

مرجع عرضه کلم‌برگ سفید. کلم برگ سفید یک نوع صیفی‌جات است که بخشی از نیازهای تغذیه‌ای مردم دنیا را تأمین می‌کند و ازاین‌رو در حجم بسیار زیادی در کشورهای مختلف کشت و پرورش داده می‌شود و در بازارهای مصرف عرضه می‌گردد. توزیع کنندگان عمده این محصول را در حجم بسیار زیاد و به شکل مستقیم در بازار توزیع می‌کند. و همچنین با نرخ مقرون‌به‌صرفه‌ای به دست تمام مردم کشور ما می‌رساند.

 

برگ ها

اطلاعاتی خواندنی درباره عرضه کلم برگ سفید

کلم نام یک گیاه برگ دار و نسبتا بزرگ است که از آن به عنوان سبزی چلیپی یاد می شود. و در رنگ ها و شکل های مختلفی هم دیده می شود. که پرطرفدار ترین نوع آن در میان مردم جهان کلم برگ سفید می‌باشد. این محصول دارای طعم بسیار خوبی بوده و در پخت بسیاری از غذاها استفاده می‌گردد.

اگر بخواهیم این گیاه را بر اساس بوم‌شناسی بررسی کنیم، به نتایجی دست می‌یابیم. این تحقیقات نشان می‌دهد زادگاه اصلی کلم سفید در کشورهای خاورمیانه و آسیا بوده و بعدها به سایر مناطق دنیا راه پیدا کرده است. شاید به همین دلیل است که این گیاه در این کشورها دارای بیشتری میزان مصرف است.

در مورد کلم سفید بیشتر بدانیم

در ضمن انواع کلم سفید از نظر گیاه‌شناسی با سبزیجاتی مانند کاهو در یک خانواده قرار می‌گیرند و همان‌طور که مشاهده می‌کنید که شکل ظاهری آن‌ها نیز تا حدودی به هم شبیه می‌باشد. مردم ایران از دیرباز از کلم‌برگ شیرازی بزرگ برای تهیه کردن چند نوع غذای سنتی می‌کنند. از جمله دلمه کلم و کلم‌پلوی معروف شیراز … در این غذاها این برگ‌ها را به‌صورت بخارپز شده به کار می‌بردند. به همین دلیل باعث می‌شد بیشترین خواص در داخل آن حفظ گردد.

صد ها سال پیش دانشمندان در مورد خواص این سبزی تحقیق کردند و به نتایج جالبی دست یافتند. آنها معتقد بودند که مصرف آن می‌تواند خواص بسیار زیادی برای سلامتی ارگان‌های مختلف انسان‌ها داشته باشد. ازاین‌رو مردم را به استفاده از کلم تشویق نمودند.

این سبزی در اکثر کشورهای دنیا کشت می‌شود. اما بیشترین میزان تولید آن به کشورهای آسیایی از جمله کره، چین، ژاپن و ایران ما تعلق دارد. این کشورها محصول موردنظر را علاوه بر عرضه کردن در بازارهای مصرف داخلی خود به سایر کشورهای دنیا نیز ارسال می‌کنند.

 

 

اطلاعاتی خواندنی درباره کلم سفید

کلم سفید خاصیت ضدالتهابی دارد

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که امروزه به چشم می‌خورد، بروز التهابات و عفونت‌های ادراری و پوستی است. دلیل اصلی آن نیز تغییر کردن سبک زندگی و داشتن عادات غذایی غلط و استفاده‌نکردن از سبزیجات و میوه‌های تازه می‌باشد که موجب شده بدن آن‌ها از نظر املاح معدنی فقیر شود.

  • یکی از سبزیجاتی که می‌تواند در رفع این مشکلات به شما کمک کند، کلم‌برگ بزرگ سفید است. که خواص ضدالتهابی، ضدعفونی‌کنندگی و سم‌زدایی دارد و موجب التیام بخشی و درمان سریع التهابات و حساسیت‌های پوستی و غذایی می‌شود.
  • این سبزی می‌تواند تمامی سموم و عفونت‌ها را از بدن دفع کند. و به درخشش و سلامتی پوست کمک می‌کند. و همچنین اجزای مختلف سیستم گوارش را پاک‌سازی می‌نماید. و نیز با بهبود شرایط کبد و طحال انسان موجب تصفیه شدن خون و رفع غلظت و آلودگی آن می‌گردد.
  • پس استفاده از کلم سفید به‌صورت مستقیم یا حتی آب آن می‌تواند به‌سرعت التهاب‌های پوستی، کک‌ومک، اگزما و آثار مربوط به آفتاب‌سوختگی و حتی زخم معده و مثانه را برطرف کرده. و همچنین به دفع کردن سنگ‌های مجاری ادراری کمک نماید.
  • باتوجه‌به این مسئله ما به تمام عزیزانی که در شرایط سخت‌کار و زندگی می‌کنند و دائماً در معرض اشعه‌های مضر خورشید یا عواملی چون تشعشعات خطرناک قرار دارند، توصیه می‌کنیم از مصرف کلم سفید تازه غافل نگردند.

کلم سفید باوجوداینکه بسیار شبیه به کاهو می‌باشد اما از فیبر بیشتری نسبت به کاهو برخوردار است. ازاین‌رو این محصول بسیار برای کودکان و بزرگسالانی که مشکل گوارشی دارند مفید است. پس حتماً باید این سبزی مفید را در برنامه غذایی خود جای دهید.

کلم سفید خاصیت ضد التهابی دارد

  • چرا باید کلم سفید بخوریم؟

    ممکن است که برخی مردم این سؤال را در ذهن خود داشته باشند که به چه دلیلی باید کلم سفید بخوریم و مصرف این سبزی چه لزومی دارد؟ برای دستیابی به پاسخ این سؤال لطفاً با ما همراه باشید.

    • همان‌طور که می‌دانید این محصول میزان خیلی زیادی ویتامین ث در داخل خود دارد. این ویتامین یکی از منابع اصلی برای تقویت سازی سیستم دفاعی انسان است. بنابراین به علت شیوع کرونا بهتر است از این محصول استفاده کنید.
    • برگ‌های کلم سفید میزان زیادی ویتامین B داخل خود دارند. این ویتامین به طور ویژه‌ای بنیه جسمانی را تقویت می‌نماید و همچنین از سستی و بی‌حالی افراد جلوگیری می‌کند.
    • همچنین این محصول خواص آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی دارد. حتماً می‌دانید که این خاصیت به دفع رادیکال‌های آزاد موجود در بدن ما می‌پردازد.و همچنین از لطمه رساندن آن‌ها به بافت‌ها و سلول‌های جوان و زنده جلوگیری به عمل می‌آورد، پس می‌تواند تأثیرات خیلی مثبتی در بدن ما داشته باشد.
    • همچنین شما عزیزان می‌توانید جهت خرید این محصول با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرجع عرضه کلم برگ سفید ما در این مجموعه می‌توانند در جهت خرید این محصول راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

     

    چرا باید کلم سفید بخوریم؟

شرکت بازرگانی عرضه کلم برگ سفید

مرجع عرضه کلم برگ سفید شرکت‌های بازرگانی بزرگی که به عرضه انواع تره‌بار در کشور ما می‌پردازند. مدل‌های مختلف کلم‌برگ گلخانه‌ای یا زمینی سفید را به طور انبوه از تولیدکننده‌های این محصولات خریداری می‌کنند. سپس آن‌ها را به‌وسیله ماشین‌های حمل‌کننده بار و به شکل کیسه‌ای یا جعبه‌ای در بازارهای مصرف توزیع می‌نمایند.

این شرکت‌ها محصول موردنظر را به شکل کاملاً مستقیم و بدون وجود هیچ واسطه‌ای از سوی تولیدکننده‌ها ارائه می‌دهند. از این رو برای فروش آن سود بسیار ناچیزی را در نظر می‌گیرند. بنابراین موجب می‌شود قیمت محصول نسبت به بازار کاهش یابد. این مسئله در فصل برداشت کلم سفید که این سبزی در حجم زیادی در کشور در دسترس قرار می‌گیرد بیشتر به چشم می‌خورد. مردم در این دوره به طور عمده‌ای به خرید کلم روی می‌آورند تا انواع ترشیجات را از آن تهیه کرده و برای سایر فصول نگهداری و استفاده کنند.

 

شرکت بازرگانی کلم برگ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما