قیمت کلم سفید صادراتی

 قیمت کلم سفید صادراتی

قیمت کلم سفید صادراتی با توجه به کیفیت نوع کالا و بسته بندی مناسب متفاوت می باشد و خرید بدون واسطه منجر به کاهش هزینه می شود. به طور کلی نوعی گونه سبزیجات هستند. که بسیار هم متنوع بوده و در انواع غذا ها و خورشت ها کاربرد دارند. و از انواع پر مصرف آن به ویژه در سالاد ها می توان به کلم سفید اشاره کرد.

 

قیمت کلم سفید صادراتی با این که دارای کیفیت بسیار بالایی است.  با این حال بیش تر به نحوه و مقدار خرید بستگی خواهد داشت.  به طوری که هر چه به مقدار فراوان ار تهیه شود. قیمت متناسبی هم خواهد داشت.

 قیمت کلم سفید صادراتی

خواص کلم سفید چیست؟

 

  • کلم سفید که به آن کلم پیچ هم گفته می شود. خواص بسیاری برای بدن دارد. که یکی از آن ها کمک به کاهش التهابات بدن است. به طوری که ورم معده و روده را درمان کرده. و از زخم معده جلوگیری خواهد شد.
  • قدرت سیر کنندگی بسیار بالایی دارد. به طوری که با مصرف آن در کنار غذا ها، از پرخوری کاسته می شود.
  •  پیام سیری زودتر به مغز فرد ارسال خواهد شد و این می تواند به لاغری کمک کند.
  • از دیگر خواص کلم سفید این است. که خاصیت ضد سرطانی دارد و به افرادی که مستعد آن هستند. هم بسیار توصیه می شود. که از این کلم ها استفاده کنند و تا میزان آنتی اکسیدان بیش تر از رادیکال های آزاد باشد.
  • همچنین به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان می تواند به کبد کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشد و دچار کبد چرب نشود، در صورتی که اگر به کبد رسیدگی نشود ممکن است که تجمع سموم در آن موجب ایجاد کبد چرب و به دنبال آن سرطان کبد شود.خواص کلم سفید چیست؟

فروشنده کلم سفید صادراتی

 

  1. فروشنده کلم صادراتی سفید در تلاش است تا بهترین نوع تولید شده کلم در کشور را به دست مصرف کنندگان داخلی برساند و به همین دلیل میزان رضایت از این فروشگاه بیش تر شده است.
  2. در هنگام خرید آن ها حتما به تازگی و سفتی کلم ها توجه شود، به طوری که دارای بخش های پژمرده و نرم شده نباشد.
  3. این فروشنده هم کلم های تولید شده را درون سلفون می پیچد تا به این طریق هم کلم ها سالم و تر و تازه بمانند، هم این که حشرات به آن حمله نکرده و موجب فساد نشوند.
  4. آن ها را می توان درون کارتن ها دریافت کرد در صورتی که به مقدار بالا سفارش داده شود و منظور از سفارش های عمده هم خرید به شکل کیلویی و بالای پنج الی ده کیلو گرم است.
  5. برای خرید آن ها از این فروشگاه آنلاین حتما نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود و از هر کجای کشور هم می توان سفارش خود را انجام داد.فروشنده کلم سفید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما