استعلام قیمت کلم سفید شیراز

استعلام قیمت کلم سفید شیراز

استعلام قیمت کلم سفید شیراز ، با توجه به کیفیت بالا، نوع بسته بندی، تازه بودن، مرغوب بودن و همچنین به عمده و خورده بودن بستگی دارد.

کلم سفید شیراز یکی از پر مصرف ترین انواع سبزیجاتی است. که در کشور ما تولید، کشت و روانه بازار می‌شود.ما از برگ های ترد و نازک کلم سفید در شکل های مختلفی برای خوردن استفاده می‌کنیم. در بازار کلم در شهر شیراز کلم سفید را برای طبخ کردن کلم پلو معروف این شهر استفاده می‌کنند.

استعلام قیمت کلم سفید شیراز

اطلاعاتی درباره انواع کلم

کلم سفید دارای خاصیت های دارویی و درمانی بسیار فراوانی است، این خواص به املاح و ویتامین هایی که در آن وجود دارد بر می گردد.

این محصول دارای مقادیر زیادی ویتامین آ می‌باشد. که در درمان بیماری ها و مشکلات چشمی تاثر گذار است. که به قوای بینایی می‌افزاید. کلم سفید منبعی سرشار از کلسیم می‌باشد.  که باعث افزایش تراکم بافت استخوانی می‌شود. و از دندان ها نیز به خوبی محافظت می‌کند.

کلم دارای مقدار بسیار زیادی فیبر است. که برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش موثر می‌باشد. و به مبارزه بدن با مشکلاتی مانند یبوست و کم کاری کبد کمک می‌کند

کلم سفید منبع سرشار آهن است. و برای رفع بیماری کم خونی ناشی از فقر آهن تاثیر فراوان دارد.

کلم ها جزء صیفی جات پر خاصیت می‌باشند. دارای بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی که برای بدن انسان مورد نیاز است، به همین دلیل مصرف این محصول در رژیم غذایی از نظر متخصصین تغذیه توصیه می‌شود.

کلم ها از نظر شکل خیلی صاف، استوانه ‌ای شکل، کروی یا بیضی مانند هستند. در صورت کلی برگ های صاف با شکل گرد و اندازه های متوسط تا بزرگ به خود اختصاص داده اند.

این محصول را هم به صورت تازه و هم به صورت پخته شده در مواد غذایی خود استفاده می‌کنند.

اطلاعاتی درباره انواع کلم

تولید روز کلم سفید شیراز

قیمت کلم سفید هم مانند بقیه صیفی جات و سبزیجات بر اساس کیفیت و میزان تازه بودن این محصول مشخص می‌شود. خرید این محصول و صادرات آن بسیار در رونق و اقتصاد کشورمان تاثیر گذار است.

این محصول را می‌توان به صورت عمده و خرده به صورت اینترنتی و آنلاین از سایت اینترنتی کلم تجارت خریداری کرد.

تولید این محصول در مناطق مختلفی از ایران دیده می ‌شود. که بخش زیادی از آن ها در مناطق شیراز تولید می‌شوند. انواع کلم در زمان های ویژه ای در مناطقی از این استان کشت و برداشت می‌شوند. در نهایت در کیفیت ها و انواع مختلفی وارد بازار می‌شوند.

زمان برداشت انواع کلم ها با هم دیگر تفاوت دارد و معمولاً این محصول در فواصل پاییز و زمستان برداشت می‌شود. چون در دماهای بالا مقاومت کمی دارند. بنا بر این در فصل‌ های سرد می‌توانند مقاومت لازم را در بر داشته باشند و بهترین و با کیفیت ترین محصول در این فصل ها تولید و برداشت می‌شود.

تولید روز کلم سفید شیراز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما