قیمت مناسب کلم سفید درجه یک

قیمت مناسب کلم سفید درجه یک

قیمت مناسب کلم سفید درجه یک را می توان بدون مراجعه به واسطه ها و به راحتی از طریق ارتباط مستقیم با فروشنده این محصول به دست آورد. به این ترتیب و بدون واسطه امکان خرید آن با قیمت مناسب فراهم می باشد.

قیمت این محصولات پایین ترین نرخ ممکن است که توسط فروشنده آن ارائه می‌شود. بنابراین می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای صادرات به دیگر کشورها باشد.

قیمت مناسب کلم سفید درجه یک

همه چیز درباره کلم درجه یک

انواع کلم سفید در واقع یکی از پرمصرف ترین این محصول به شمار می‌رود. این محصول از خانواده سبزیجات است.  به دلیل داشتن ویتامین های ضروری از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای فواید درمانی زیادی نیز می باشد.

این محصول سرشار از ویتامین‌هایی مانند A، C و K و انواع مختلف عناصر معدنی به ویژه منگنز و پتاسیم به همراه کلسیم و فولات می باشد؛ این کلم دارای طبعی گرم بوده و استفاده از آن توسط افراد گرم مزاج باعث ایجاد تلخی دهان می شود و ممکن است خشکی پوست را به همراه داشته باشد.

کلم اغلب به شکل بیضی یا گرد است و برگ های آن به صورت لایه ای به هم پیچیده شده اند به طوری که به کلم پیچ نیز معروف می باشد. در این محصول درجه یک بخش بیرونی روشن تر و نرم تر از بخشی درونی است. از آن برای تهیه انواع مختلف غذا های ایرانی از جمله دلمه استفاده می‌شود.

از خواص کلم سفید مذکور می توان به نقش آن در پاکسازی کبد اشاره کرد. همچنین می تواند فشار خون را تنظیم و سیستم ایمنی بدن را تقویت نماید. این سبزی می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. کلسترول بد خون را کاهش دهد و همچنین مانع از پوکی استخوان شود و در جلوگیری از آلزایمر نیز نقش دارد.

همه چیز درباره کلم سفید درجه یک

تولید عمده کلم سفید درجه یک

تولید کلم سفید درجه یک توسط تولید کننده عمده این محصول در کشور انجام می‌شود. تولید این محصول بخش عمده ایی از نیازهای داخلی و خارجی را تامین می کند.

تولید این کلم در زمین های وسیعی از کشور انجام می‌شود.  بهترین خاک برای پرورش این کلم استفاده می گردد.

این محصول در بسته بندی های مناسب قرا داده می‌شود. همچنین از پوشش های نایلکسی خاص برای محافظت از برگ های خارجی آن استفاده می گردد تا کلم مذکور با کیفیت عالی به دست خریداران داخلی و خارجی آن برسد.

 

تولید عمده کلم سفید درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما