قیمت عمده کلم سبز معمولی در اصفهان

قیمت عمده کلم سبز معمولی در اصفهان

قیمت عمده کلم سبز بسته به نوع کیفیت کالا، نوع بسته بندی محصول متفاوت است و خرید بدون واسطه منجر به کاهش هزینه می شود. معمولی یا کلم سفید از انواع حیرت آور سبزیجات است. و طرفدار زیادی دارد وحرف اول را در بین سبزیجات میزند. اگر میخواهید یک رژیم لاغری مناسب داشته باشید، اینوع از کلم را انتخاب کنید. البته خود کلم بتنهایی نفاخ بوده و شما میتوانید ترجیحا از اب آن استفاده کنید. واب کلم تازه سرشار از مواد معدنیست.قیمت عمده کلم، بستگی به کیفیت کالا دارد.

قیمت عمده کلم سبز معمولی در اصفهان

آشنایی با انواع کلم ایرانی باکیفیت

 

کلم انواع واقسام گوناگون دارد.که میتوان بعضآ ازکلم قرمز وکلم بروکلی وگل کلم نام برد.که نوع قرمزش به مراتب ازنوع سبز به جهت بالا بودن درصد بعضی از ویتامینها پرخاصیتر است. از نوع قرمز در تولید ترشی کلم بنفش رستورانی استفاده می شود. نتایج برخی پژوهشگران نشانگر آن است که کلم بروکلی به جهت فیبر بالاو آب زیاد وکالری کم چربی سوز عالی محسوب میشود وبرخی ازترکیبات آن ضدسرطان بوده وا زابتلا فرد به بیماری پیشگیری میکند. وتا انابصورت مرتب دربرنامه غذایی، نگنجانیم نمیتوانیم جلوتر برویم، و به خواص معجزه اسایش پی ببریم.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که ازفشارخون بالا و دیابت رنج میبرید، ارزش غذایی و دارویی کلم بروکلی را بیشتر درک کنید. نوع دیگر از این سبزی بسیار مفید گل کلم است .باخواص بسیار عالی و وغنی از ویتامینها ومواد معدنی. موارد مصرفش به دو شکل خام وپخته البته ترجیحا بخارپزکه قسم خام آن در تهیه سالاد وترشیجات کاربرد فراوان دارد.که منبع درآمدی زیادی هم دارد.مناسب روده ومعده بوده و دفع کننده سموم از کلیه و کبد است.لذا خواص دارویی فراوان دارد. بجهت خواص بینظیرش تاثیر مثبت آن روی لطافت پوست ورشد چشمگیر موهها مشا هده میشود.قیمت عمده کلم سبز بسته به کیفیت کالا دارد.

بعلاوه مطالعات اخیر بیانگر این واقعیت است که مواد مفید و ترکیبات این سبزی پرخاصیت برای حفظ سلامتی و تنظیم قندخون فشارخون فوق العاده است.و مانع رشد سلولهای سرطانی چون سرطان سینه ومثانه و پزوستات و…میشود. ضمنا محصول کلم نسبتا درتمام فصول کشت میشود. نتایج برخی تحقیقات نشان داده که ماده گلوتامین کلم سفید برای درمان زخم معده موثر بوده و مواد مغذیش استخوان را استحکام میبخشد. و از پوکی ان پیشگیری میکند. وکمخونی را درمان میکند. همچنین این سبزی دفع کننده سموم محسوب میشود. فیبر بالای ان یبوست را درمان میکند. و کلم سبز پیچ بدن را در برابر بیماریها مقاوم میکند. و افراط در ان عوارض داشته و سبب نفخ و اسهال وکمخونی وغلظت خون میشود.آشنایی با انواع کلم ایرانی باکیفیت

تولیدکنندگان کلم سبز معمولی در سال ۹۹ و قیمت عمده کلم سبز

قیمت کلم سبز و گوجه گلخانه ای صادراتی دراصفهان باکیفیت صادراتی از سوی عرضه کنندگان بروز بوده اما به قیمت مناسب که استقبال قابل توجه ای را داراست. البته به میزان تولیذ و تغییرات جوی و زمان فصل کشت قیمت هرمحصول نوسان دارد.تولید کننده راههای ارتباطی وقابل دسترسی سهل واسان جهت فروش برای خریداران عمده داخلی وخارجی فراهم اورده تا تجارت بسهولت شکل بگیرد.

ازلحاظ تولید این محصول، ایران مقام سوم راداراست. و بیشترین تولیدکنندگان آن دزفول و بخشهایی از استان فارس میباشد. گل کلم باکیفیت ومرغوب صادراتی اصفهان و دزفول به برخی ازکشورهای آسیایی چون روسیه وعمان صورت میگیرد.تولیدکنندگان کلم سبز معمولی در سال 99

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما