قیمت صادراتی کلم سفید کیلویی

قیمت صادراتی کلم سفید کیلویی بستگی به موارد مختلفی از جمله نوع کلم، وزن و رنگ آن دارد. از این محصول برای پخت انواع غذا ها و همچنین سالادها استفاده می شود. علاوه بر این می توان این محصول را به عنوان یک نوع داروی گیاهی مفید و ارزان برای بدن استفاده نمود.

قیمت صادراتی کلم سفید کیلویی

موارد مصرف انواع کلم سفید

کلم سفید جز پرکاردبردترین انواع کلم های موجود در بازار است. این محصول برای پخت انواع غذاها استفاده می شود. یکی از غذاهایی که از این محصول تهیه می شود دلمه کلم سفید است. همچنین از این صیفی برای پخت آش کلم قمری نیز استفاده می شود .

البته غذاهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که از این محصول برای تهیه آن ها استفاده می شود.

به غیر از پختن این صیفی می توان آن را به صورت خام نیز مصرف کرد. استفاده از این محصول به عنوان سالاد می تواند بهترین گزینه باشد زیرا ترکیب آن به همراه سایر صیفی جات طعمی عالی و بی نظیر به سالاد ما می دهد.

کلم سفید سرشار از ویتامین ث، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و … می باشد. همچنین این محصول امواع دیگر ویتامین ها را نیز در خود دارد به همین دلیل استفاده از آن در کنار غذا به صورت خام و پخته شده به همه افراد توصیه می شود.

بسیاری از افرادی با وزن بالا این سبزی را در رژیم غذایی خود دارند. کلم به خاطر داشتن فیبر بالا احساس گرسنگی دیررسی دارد. همچنین این محصول یک سپر مقاوم در برابر تشعشعات ناشی از پرتو درمانی در افراد دارای سرطان می باشد.

موارد مصرف انواع کلم سفید

تولیدکننده کلم سفید کیلویی ارزان

تولید کلم در کشورمان از رونق خوبی برخوردار است. ایران جز بیست کشور برتر تولید کننده انواع کلم در دنیا می باشد که بخش مهمی از آن ها را نیز صادر می کند. محصولات تولید شده در کشور دارای قیمت ارزانی هستند. زیرا این محصولات به شکل عمده تولید و روانه بازار می شوند.

قیمت کلم با توجه به کیفیت آن و نرخ بازارهای جهانی و قیمت ارز می تواند متفاوت باشد. به طور کلی قیمت کلم سفید کیلویی بدون آفت نسبت به کلم هایی که از درجه کیفی پایین تری می باشند بالاتر است.

میزان تولید کلم بر روی قیمت آن تاثیر فراوان و مستقیمی دارد. در استان اصفهان، دزفول و برخی دیگر از مناطق به خاطر کشت فراوان قیمت این محصول در بازارهایشان پایین می باشد.

تولیدکننده کلم سفید کیلویی ارزان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما