قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی

قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی

قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی، اگر به صورت بدون واسطه خریداری شود می تواند هزینه خرید را تا حد امکان کاهش دهد. کلم پیچ نام یکی از سبزیجات یا صیفی جات بسیار پراستفاده در تمام دنیا است. که از آن می توان به صورت خام یا پخته شده استفاده نمود. و به علت فواید زیادی که دارد، توصیه های فراوانی به مصرف کلم می شود. قیمت روز خرید و فروش کلم پیچ سفید صادراتی در بازار های داخلی کشور ما بر اساس نرخ مصوب دولت و بر حسب تورم داخلی تعیین می شود. ولی خرید محصول به صورت عمده با تخفیف قابل انجام است.

قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی

طرز تهیه ترشی کلم سفید

کلم سفید یک نوع سبزی برگ دار است. که دارای سایز نسبتا بزرگی بوده و در صورت کامل شدن دوره رشد محصول، شکل آن به صورت کروی در می آید. و این محصول به صورت بوته ای بر روی زمین رشد می کند. و تا حدودی به سبزی کاهو هم شباهت دارد.قیمت خرید کلم پیچ

برگ های این محصول رنگ سبز خیلی روشنی دارند، که به سفیدی تمایل دارد و حالت آن ها در صورت تازه بودن کاسه مانند است. و به علت اندازه درشتی که هر برگ دارد، می توان از آن برای پیچیدن غذاهای مختلف هم استفاده نمود. اما یکی از رایج ترین شکل های استفاده از این سبزی تهیه ترشی کلم است.

ممکن است که برخی از خانم های جوان و کم تجربه با فرایند تولید کردن این ترشی خوش طعم و سالم آشنا نباشند. از این رو ما تصمیم گرفته ایم، که در این بخش به ارائه دادن توضیحات کاملی در این خصوص بپردازیم، پس لطفا با ما همراه باشید.تولیدکنندگان کلم پیچ سفید صادراتی

گام های تهیه ترشی کلم سفید

  • ابتدا یک یا دو عدد کلم درشت را انتخاب کنید. و سپس برگ های آن ها را با دقت و به صورت رشته های باریک و یک اندازه خرد نمایید. حال این برگ های خرد شده را در یک ظرف بزرگ خیس کرده، بشویید. و بر روی آبکش بریزید تا آب اضافه آن ها کشیده شود.
  • می توانید چند عدد هویج، چغندر و سیر را هم به همین صورت خرد کنید. و آن ها را هم شسته و برای ریختن در ترشی خود آماده سازید.
  • حال یک شیشه بزرگ در دار را آماده کنید. در داخل شیشه به صورت لایه لایه کلم، هویج، چغندر و سیر را بریزید. تا حجم آن پر شود.
  • بعد در یک دیگ بزرگ مقداری آب را جوش بیاورید و در آن سرکه سفید، نمک و شکر بریزید و بعد اجازه دهید. با هم قل بخورند، سپس حرارت را خاموش کنید تا از جوش بیفتد.قیمت خرید کلم پیچ
  • آب را بر روی محتویات شیشه ترشی خود بریزید. و وقتی سرد شد می توانید درب آن را محکم ببندید. و مراقب باشید که به هیچ وجه هوا نکشد.
  • شیشه را در یک جای خنک و تاریک بگذارید و دو هفته صبر کنید. تا کلم برگ ترشی شما عمل آمده و آماده مصرف گردد.طرز تهیه ترشی کلم سفید

کلم سفید چه ارزش غذایی دارد؟

ممکن است که برای خیلی از مصرف کننده ها این سوال مطرح شود. که استفاده کردن از کلم برگ ایرانی سفید دارای چه ارزش غذایی می باشد؟ با توجه به اهمیتی که می تواند این موضوع در حفظ سلامتی جامعه داشته باشد. ما در این بخش به ارائه توضیحات مختصری در مورد کلم می پردازیم:

  • کلم دارای میزان خیلی زیادی ویتامین ث در ترکیبات خود است. و با کمک این ویتامین موجب تقویت شدن سیستم ایمنی بدن انسان می شود. و او را از شر بیماری های ویروسی مثل سرما خوردگی حفظ می کند.
  • این محصول میزان قابل توجهی ویتامین آ دارد که این ویتامین به طور چشمگیری در حفظ سلامتی چشم ها و تقویت کردن قوه بینایی موثر است. و از بروز نابینایی جلوگیری به عمل می آورد.
  • این محصول دارای املاحی همچون کلسیم و منیزیم است. و به کمک این مواد موجب استحکام بخشیدن و افزایش تراکم استخوان ها می شود. و از پوک و سست شدن آن ها جلوگیری به عمل می آورد.
  • کلم سفید تازه حجم فراوانی فیبر دارد که موجب می شود. عملیات هضم و دفع کردن مواد غذایی در داخل معده و روده انسان خیلی سریع تر و راحت تر انجام شود. و در نتیجه فرد از یبوست در امان می ماند.قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی، اگر به صورت بدون واسطه خریداری شود می تواند هزینه خرید را تا حد امکان کاهش دهد و مقرون به صرفه باشد.کلم سفید چه ارزش غذایی دارد؟

فواید دارویی بتاکاروتن موجود در کلم سفید

یکی از فوایدی که عمدتا برای کلم سفید برشمرده می شود. وجود ماده ای تحت عنوان بتاکاروتن در داخل آن می باشد. اما ممکن است که خیلی از افراد با خاصیتی که این ماده دارد چندان آشنا نباشند. از این رو ما در این بخش قرار است در مورد آن توضیحات مختصری را ارائه دهیم:

  • بتاکاروتن ماده ای است .که به طور وسیعی در حفظ کردن سلامتی چشم ها و دور کردن خطراتی مانند آب مروارید، آب سیاه و نابینایی از این عضو مهم و حساس بدن ما انسان ها موثر می باشد. و این ماده به مقدار خیلی زیادی در داخل کلم سفید یافت می شود.قیمت خرید کلم پیچ
  • با کمک این ماده کلم و آب آن می توانند جلوی تحلیل رفتن، ضعف و نابودی ماهیچه های چشم انسان را گرفته و تا حد زیادی از بروز این بیماری ها جلوگیری کنند، یا حداقل آن ها را برای چند سال به تاخیر بیندازند.

پس به تمام افرادی که در سنین پیری یا میان سالی به سر می برند. یا به دلایل ژنتیکی در معرض خطر قرار دارند. توصیه می شود، که حتما کلم سفید را در برنامه غذایی روزانه خود جای دهند تا از بلا دور باشند.قیمت خرید کلم پیچ سفید صادراتی، اگر به صورت بدون واسطه خریداری شود می تواند هزینه خرید را تا حد امکان کاهش دهد و مقرون به صرفه باشد.

فواید دارویی بتاکاروتن موجود در کلم سفید

تولیدکنندگان کلم پیچ سفید صادراتی

تولیدکنندگان برتر کلم برگ صادراتی درجه یک، این محصول را به صورت گسترده و به واسطه شرکت های بزرگ توزیع کننده ای که به عنوان واسطه با آن ها همکاری می نمایند. در تمامی شهرها و استان های ایران عرضه می کنند.

تا آن را به دست تمامی مصرف کننده های ایرانی برسانند. این مراکز به دلیل اینکه موجب از میان برداشته شدن همه واسطه های دیگر شده و کلم برگ سوپر ممتاز را به صورت مستقیم ارائه می دهند. نرخ خیلی ارزان تری را نسبت به فروشگاه های سطح بازار برای فروش محصول در نظر خواهند گرفت. و موجب رضایت هر چه بیشتر تمام مردم می شوند.

این مساله در این ایام که نرخ کلم پیچ سفید در کشور ما رو به افزایش می رود بسیار هائز اهمیت است. و می تواند در رفع نیاز های مردم عزیز ما موثر باشد، پس ما به تمام هم میهنان خود توصیه می کنیم. محصول را از واحد های اصلی تولید کننده یا توزیع کننده آن خریداری نمایند.

تا بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. که این کار به شکل حضوری یا اینترنتی برای آن ها امکان پذیر است.تولیدکنندگان کلم پیچ سفید صادراتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما