قیمت انواع هویج صادراتی درجه یک

هویج صادراتی اعلا در این سایت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. معمولا هویچ میوه پر خاصیت است که افراد زیادی به دنبال خرید با کیفیت هستند

این محصول در کشورما با بهترین کیفیت تولید می شود. امروزه بازار هویج صادراتی اعلا پر رونق بوده به دلیل کیفیت خوب هویچ. علاوه بر تامین بازار داخلی کشور مشتریان خود را در خارج کشور متوجه خود ساخته است. قیمت هویچ بسته به کیفیت آن دارد.

قیمت انواع هویج صادراتی درجه یک

چه هویجی در ایران صادر می شود؟

هویج صادراتی اعلا گلخانه ای یکی از گزینه های مناسب برای صادرات است. از نظر کیفیت و طعم و شکل ظاهری بسیار بهتر از هویچ هایی است که در در مزرعه روی زمین تولید می شود.
بهترین هویچ با ظاهر زیبا، سالم و پوست درخشان برای صادرات بسته بندی می شود. به دلیل رونق کشت گلخانه ای به غیر از هویچ بسیاری از میوه ها و سبزیجات دیگر تولید شده. نیز به کشورهای دیگر صادر می شود.
مشتریان خارجی نسبت به خرید هویچ حساسیت بالای دارند. به همین دلیل هویچ گلخانه ای گزینه مناسبی برای صادرات است به دلیل اینکه تحت کنترل رشد می کنند. بهترین هویچ باید در شرایط ایده ال کشت شود. تا جایی که امکان دارد از مواد شیمیایی مانند آفت کش ها ،یا حشره کش ها برای رشد این محصول استفاده نشود.
هویج نارنجی بهترین نوع هویچ است. هم می توان آن را در زمین و هم در گلخانه تولید کرد. هویجی که برای صادرات آماده می شود. باید سالم و بدون فرورفتگی در بسته بندی زیبا با وزن استاندارد انجام شود.

تفاوت طعم بین هویچ رنگی نارنجی ، بنفش ، قرمز ، سفید و زرد زیاد فرقی ندارد. تفاوت بین طعم آنها بسیار کم است. بیشتر در هنگام خوردن به صورت خام مشخص می شود. می توانید تفاوت هویج صادراتی  مختلف را از طریق پخت و پز متوجه شوید.

صادرات هویج به عراق

یکی از مشتری های ایران در زمینه هویج صادراتی اعلا کشور عراق است. به خاطر هم‌مرز بودن با کشور ما مقدار زیادی ازاین محصول را خریداری می کند.
عراق تقاضای بالای برای هویج صادراتی اعلا ایرانی دارد. به دلیل اینکه کیفیت خوب این میوه را تجربه کرده. همچنین به دلیل مناسب بودن قیمت هویچ ایرانی مورد پسند کشور همسایه می باشد.
به همین دلیل تولید کنندگان ایرانی هویج صادراتی اعلا، کشور عراق را به عنوان یک بازار مطمئن برای محصول خود می داند. به همین جهت بخش زیادی از تولیدات خود را به بازار عراق عرضه می کند. تولید کننده کشور ما سود خوبی از هویج صادراتی درجه یک نصیب خود می کند.
از انواع جمله هویچ صادراتی هویچ زرد یمی از میوه ها یکی از تولیدات خوب ایران می باشد. به دلیل اینکه تولید کننده تجربه زیادی در زمینه کشت این محصول دارد. توانسته است محصولی بسیار با کیفیت را به بازار کشور و همچنین به بازار دیگر کشورها صادر می شود.

چه هویجی در ایران صادر می شود؟

هویج چه خواصی برای چشم دارد؟

از گذشته پزشکان خوردن آب هویج را برای بیماران خود توصیه می کردند تاثیر آب هویچ برای تقویت چشم غیر قابل توصیف است ،مهمترین خاصیت آب هویج برای سلامت چشم است با مصرف روزانه یک لیوان آب هویج تاثیر عالی این میوه را خواهید دید ،

چشم یکی از اعضای مهم بدن می باشد که سلامت آن اهمیت زیادی دارد هویچ با داشتن ویتامین A سلامت چشم و قدرت بینایی را زیاد کرده و شما را از استفاده از عینک بی نیاز می سازد.

آنتی اکسیدان ها بتاکاروتن در این محصول به درمان نزدیک بینی کمک و دید فرد در تاریکی زیاد می کند زمان خوردن آب هویج هر ساعتی از روز می تواند باشد آب هویچ فواید زیادی دارد و بدون نگرانی می توانید آن را میل کنید ولی بهتر است بعد از آب گرفتن همان زمان میل شود. نوشیدن آب هویچ باعث کاهش نمره چشم نیز می شود .با خوردن اب هویچ از بیماری های چشمی جلوگیری کنید و همچنین از دیگر فوایدهویج طبیعی بهرمند شوید

انواع این محصول منبع عالی فیبر و بتاکاروتن است که بتاکاروتن برای بینایی،سلامت پوست و رشد طبیعی مهم است ، هویچ ها سرشار از ویتامین ث و پتاسیم ویتامین ب ۶ ، فولات و مواد معدنی دیگری مانند کلسیم و منیزیم می باشد بعد از چغندر هویچ منبع قند طبیعی است به همین جهت پختن هویچ برای عصرانه هم مقوی است و هم رنگ زیبایی به ظرف غذای شما می دهد ، با مصرف هویچ به دلیل داشتن فیبر بالا روده ای سالم خواهید داشت همچنین می توانید در وعده صبحانه از هویچ یا آب هویج استفاده کنید.

هویج چه خواصی برای چشم دارد؟

کاهش خطر ابتلا به سرطان با هویج صادراتی اعلا

در تحقیقات که در خواص هویج صادراتی اعلا شده است به این نتیجه رسیده اند که این محصول از ابتلا به سرطان ریه ، سینه ، و روده بزرگ جلوگیری می‌کند به دلیل دو ماده موجود در هویچ به نام فالکارینول و فالکاریندول خواص ضد سرطانی دارد که این ماده ضد آفت طبیعی است که توسط هویچ تولید شده تا از بیماری ها جلوگیری کند .

هویج اعلا و البته بتاکاروتن موجود در آن خطر ابتلا به سرطان سینه را ۶۰ درصد کاهش می دهد یک سوم سرطان های سینه از تومورهای است که دارای گیرنده استروژن نیستدر بررسی های که انجام شده مواد غذایی که دارای بتاکاروتن مثل هویچ و …. خطر رشد این تومورها تا ۶۰ درصد کاهش می دهد . آب هویچ باعث تخریب سلول های سرطانی و توقف رشد آن می شود همچنین مصرف هویچ خطر ابتلا به سرطان روده را تا ۲۶ درصد کاهش می دهد

کاهش خطر ابتلا به سرطان با هویج

سفارش انواع هویج صادراتی اعلا

هویج صادراتی اعلا محصولی است که در دماهای متفاوت تولید می شود اما در مناطق با آب و هوای گرم این محصول رشد خوبی ندارد شهرهای مثل تبریز در زمینه تولید این محصول عملکرد خوبی دارد و هویج فرنگی خوب و باکیفیت را به بازار عرضه می کند. در کشور ما شهر آذربایجان شرقی مزرعه های زیادی وجود دارد که این محصول تولید می شود که با توجه به شر ایط آب و هوا و میزان بارش میزان برداشت محصول متغییر است این روز ها بازار فروش هویچ صادراتی درجه یک پر رونق است در خرید دو عامل مهم وجود دارد کیفیت و قیمت محصول مهم است برای سفارش انواع این محصول به مراکز فروش این محصول می توان مراجعه کرد یا از شهرهای تولید کننده این محصول به طور مستقیم از تولید کننده خرید کنید ، ونیز می توانید سفارش خود را در سایت های اینترنتی ثبت و محصول با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری کنید.

سفارش انواع هویچ صادراتی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما