فلفل دلمه ی رنگی درجه یک

فلفل دلمه ی رنگی درجه یک

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فلفل دلمه ی رنگی درجه یک،فلفل انواع مختلفی دارد که به رنگهای سبز و قرمز و زرد وجود دارد. که این نوع فلفلها، صورت خام در سالاد و یا پخته در آشپزی ایرانی کاربرد دارد. فلفلها خواص بسیار زیادی در خود نهفته اند. در ادامه به بخش مهمی از خواص این قبیل اشاره خواهیم کرد. و در خرید و فروش  آن نیز مرکز معتبری برای شما سروران گرامی ارائه میدهیم.

مزایای این نوع فلفلها

همانطور که همه ی ما می‌دانید فلفل دلمه ای ها در رنگهای مختلف از جمله رنگ زرد، قرمز و سبز وجود دارند و به صورت پخته و خام مورد استفاده قرار می گیرند. فلفلها در گروه صیفی جات قرار می گیرند و برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و سرشار از ویتامین و مواد معدنی میباشند.
رنگ فلفل دلمه ای زرد، با ماندن بر روی محصول به مدت طولانی تر قبل از برداشت، ایجاد می شود؛ پوست ضخیم، نرم و درخشانی داشته و در داخل آن دانه هایی وجود دارد. فلفل زرد، مزه ای مانند میوه دارد. با این حال، ملایم تر از همتایان نارنجی یا قرمز خود است.
فلفل دلمه ای قرمز منبع عالی ویتامین A است و حدود 75 درصد نیاز روزانه ویتامین A را تامین می کند. ویتامین A ماده مغذی است که از دید سالم، به خصوص بینایی شبانه، حمایت می کند، زیرا به عملکرد شبکیه چشم کمک کرده و از رشد آب مروارید جلوگیری می کند.
تسهیل جذب آهن، با ویتامین C فلفل دلمه ای قرمز به تشکیل کلاژن، غضروف، ماهیچه ها و رگ های خونی کمک می کند.
فلفل دلمه ای سبز آنتی اکسیدانی قوی دارد. این نوع فلفل حاوی مقادیر زیادی از ویتامین A،B (به خصوص ویتامین B6 و B9 و C) میباشد.که قادر به خنثی کردن اثرات مخرب رادیکال های آزاد در بدن می باشند. و سلامت کلی را حفظ می کنند.

مزایای این نوع فلفلها

خریدی مطمئن

کشور ما ایران بدلیل بهره مندی از شرایط آب و هوایی مناسب و خاک حاصلخیز در تولید تره بار و صیفی جاتی چون انواع فلفل رنگی بسیار خوب عمل میکند. از آنجا که برخی کشورها در زمینه میوه و تره بار تولیدات کمی دارند و نیازمند واردات این محصول هستند، تجارت و صادرات در این زمینه میتواند سودمند باشد و توجه تاجران را بخود جلب نماید.
اما فلفل صادراتی حتما باید از نوع درجه یک بوده و از لحاظ کیفی در سطح بالایی باشد. این محصول در مجموعه ی آریانا بصورت تازه ارائه میشود. و در صورتی که به خوبیبسته بندی نشود ممکن است به آن آسیب وارد کرده و از ارزش آن بکاهد. این مجموعه آماده ی همکاری با متقاضیان عزیز در امر صادرات میباشد. در صورت خرید میتوانید با بخش فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

خریدی مطمئن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما