بازار فروش کلم سفید شیراز

بازار فروش کلم سفید شیراز به خاطر توانایی مالی اکثر اقشار جامعه کاملا اقتصادی می باشد. در بین تمام نمونه های موجود در بازار، ارقام این محصول مربوط به حوزه شیراز به خاطر شرایط آب و هوایی برتر و خاک حاصلخیزی که دارد. از کیفیت ایده آلی برخوردار می باشد. در نتیجه توانسته در طی سال های اخیر، دوست داران بی شماری را به سمت خود جلب نماید.

بازار فروش کلم سفید شیراز

نکاتی درباره کلم سفید سالادی

نحوه نگهداری از انواع کلم سفید فله، در فضای خنک و سایه می باشد. این محصول به خاطر حساسیت زیادی که در برابر تغییرات دمایی دارد، بهتر است که درون کیسه های شبکه ای نگهداری شود.

بهترین گزینه ارقام راشل می باشد. تهویه هوا در آن به خوبی شکل گرفته و از بروز تعریق پیشگیری به عمل می آورد. این بسته بندی، مناسب برای صادرات بوده و به هنگام انتقال هیچ گونه ضایعاتی در کالا شکل نمی گیرد.

رطوبت موجود در انبار باید در بازه ۸۰ تا ۹۰ درصد تعبیه شود. هم چنین دمای محیطی نیز بین منفی یک و ۳ درجه سانتی گراد قرار داده شود.فروش کلم سفید شیراز بنابراین تا چندین هفته بدون بروز هر گونه ایرادی ماندگار باقی می ماند. یعنی در اثر گذشت زمان، تغیری در کالا شکل نگرفته و خریدی رضایت بخش را به وجود خواهد آورد.

کلیه پروتکل های بهداشتی به شکل کامل رعایت خواهد شد تا از بروز هر گونه ایرادی در کالای نهایی ممانعت به عمل آید. دارای تائیدیه از سازمان غذا و دارو بوده و از مزیت های فوق العاده مناسبی برخوردار است.

نکاتی درباره کلم سفید سالادی

قیمت روز کلم سفید شیراز سالادی

تولید کلم سفید فله، با استفاده از بذر های قارچ کش خورده انجام می شود. در نتیجه در طول فصل زراعی، دیگر خبری از آفت های احتمالی و عوامل بیماری زای دردسر آفرین نخواهد بود. درون خاک مناسب که ترکیبی از ماسه و رس می باشد، تعبیه خواهد شد تا به خوبی شرایط رشدی در خصوص آن رعایت شود.

آب دهی منظم، در کنار تابش پرتو های خورشیدی، سبب می شود تا زود تر از موعد پردازش شده و راهی بازار هدف گردد. این موضوع سود آوری مساعدی را برای کشاورز رقم زده و منجر به رونق کسب و کار او می شود.

برای سفارش دهی، می توانید به سایت شرکت مراجعه نموده تا به اطلاعات تازه ای از کالا دسترسی داشته باشید.فروش کلم سفید شیراز داخل بسته بندی های کارتنی ممتاز با رعایت کامل نکات بهداشتی قرار داده خواهد شد تا به دور از هر گونه ایرادی در دسترس مشتری قرار بگیرد.

قیمت روز کلم سفید شیراز سالادی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما