فروش کلم برگ سفید ارگانیک و مرغوب

فروش کلم برگ سفید ارگانیک و مرغوب

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کلم برگ. سفید ارگانیک و مرغوب،با وجود تقاضای زیاد توسط مراکز مصرف مثل رستوران ها و هتل ها باعث شده که یک محصول پر سود همیشگی باشد. لذا افراد با صادرات و واردات آن می توانند به رونق اقتصادی کمک زیادی کنند و نیازها را برطرف کنند.کلم برگ .سفید به لطف ارزان بودن و کشت آسان، تبدیل به محصولی مورد استفاده روزانه واقع شده است.

کلم اعلا

کلم برگ سفید

کلم برگ محصول صیفی بومی اروپا بوده که دارای ریشه سطحی و کوتاه می باشد. برگ ها در کلم پیچ یا همان کلم یرگ بر روی ساقه کوتاه و نسبتا ضخیمی به صورت یک مجموعه کروی شکل ظاهر می شوند. کلم برگ نسبت به طول روز (مانند کاهوها) حساس نیست. کلم برگ، مهم ترین محصول صیفی این گروه بوده و از صیفیجات فصل خنک به شمار می رود. برخی از رقم های این صیفی دمای زیر صفر را تا حدود 9- درجه سلسیوس تحمل می کنند. کلم در خاک های سبک و حاصلخیز محصول بسیار خوب و زودرس می دهد. گرده افشانی کلم ها با باد و حشرات انجام می گیرد. کلم برگ نسبت به طول روز حساس نیست (روز خنثی). مرحله زایشی کلم برگ در مناطق معتدل تنها با تأثیر سرما یا بهارش، در سال دوم انجام می گیرد. طولانی شدن دوره نونهالی نیز، تغییر فاز رویشی به زایشی را به دنبال دارد. بعد از بهارش، ساقه گل دهنده به طول 5/1 تا 2 متر ظاهر می شود. گل ها زرد براق و دارای 4 کاسبرگ، 4 گلبرگ و 6 پرچم هستند. کلم برگ در سال اول تشکیل پیچ و در سال دوم محصول و بذر می دهد.

کلم برگ سفید کلم برگ سفید

 

عرضه کلم سفید مرغوب

کلم سفید ارزان یکی از اولین صیفیجاتی است که برای مصرف در زمستان به ذهن می رسد. کلم سفید ارگانیک که با انواع مختلفی از غذاها در سفره و منوهای مختلفی موجود است. از قیمه گرفته تا سوپ، تهیه سالاد تا ترشی. اگر در تازگی و طبیعی بودن آن شک ندارید آن را کاملاً مصرف خواهید کرد. برای اطمینان از تازگی می توانید به نکاتی توجه کنید. نکاتی مثل تر و تازه بودن از لحاظ رنگ، بو و طعم. در این مقاله به یاری خدای متعال و با مدیریت جوانی شایسته(مهندس همتی) که در امر خرید و فروش انواع محصولات صیفی چندسالی است که در عرصه ی صادرات پا نهاده و به لطف مدیریت خوب این جوان موفق خاطره ی خوبی را برای متقاضیان به جای گذاشته. اگر شما نیز قصد دارید ما به شما مجموعه ی آریانا که توسط مهندس همتی مدیریت میشود را پیشنهاد میدهیم.

عرضه کلم سفید مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما