فروش ویژه کلم سفید درجه یک

فروش ویژه کلم سفید درجه یک

فروش ویژه کلم سفید درجه یک به بهترین شکل در این مجموعه انجام می گیرد. کلم سفید درجه یک، یک محصول کشاورزی است که در دسته‌بندی صیفی‌جات قرار می‌گیرد. این محصول به شکل‌های مختلفی اعم از خام یا پخته شده  استفاده می‌شود. همچنین به علت طعم خوب و خواص فراوانی که دارد بسیار پرطرف‌دار است. شرکت‌های فروش کلی تره‌بار، این محصول  را با قیمت ویژه‌ای در بازارهای مصرف سطح کشور به فروش می‌رسانند که تأثیر زیادی در افزایش رضایت مردم خواهد داشت.

 

 

گل

بد نیست درباره کلم سفید بیشتر بدانید

کلم سفید یکی از گونه‌های صیفی‌جات است که به خانواده کاهو تعلق دارد. شکل ظاهری آن نیز تا حدی شبیه به این سبزی می‌باشد. این محصول از هزاران سال پیش در دنیا یافت شده است.  دانشمندان معتقد هستند که اولین محل رویش آن قاره آسیا و نواحی مدیترانه‌ای بود است. و بعدها کلم سفید از این مناطق به کشورهای دیگر از جمله قاره اروپا همراه پیدا کرده است.

خیلی از متخصصان باتوجه‌به یافته‌های خود و مطالبی که در کتب دانشمندان قرون گذشته در مورد این محصول ذکر شده است، همواره همه مردم را به استفاده از این محصول توصیه می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که برای سالم بودن حتماً برگ را در سبد غذایی خود جای دهند. این محصول دارای انواع و اقسام ویتامین‌ها و املاح معدنی است. ازاین‌رو می‌تواند خاصیت‌های بسیار زیادی برای سلامتی ارگان‌های مختلف بدن انسان داشته باشد.  همچنین استفاده کردن این محصول توسط پزشکان و متخصصان تغذیه همواره توصیه خواهد شد.

از جمله خواص این محصول می‌توان به وجود میزان زیادی کلسیم و ویتامین که در آن‌ها اشاره کرد. همچنین تأثیر خیلی زیادی در افزایش دادن میزان تراکم بافت‌های استخوانی و دندان‌ها دارند. همچنین از بروز بیماری‌های پوکی و نرمی استخوان در سنین پیری جلوگیری می‌کند. در ضمن این محصول میزان زیادی ویتامین ث نیز در بافت خود دارد. ازاین‌رو می‌تواند به جوان‌سازی، طراوت بخشی و روشن‌کردن پوست انسان کمک کند. ویتامین ب موجود در آن نیز باعث تقویت شدن سیستم دفاعی بدن انسان خواهد شد.

 

بد نیست درباره کلم سفید بیشتر بدانید

    • در مورد کلم سفید بیشتر بدانیم

    • اول‌ازهمه باید به این موضوع اشاره کنیم که کلم سفید درجه یک میزان زیادی فیبر در داخل خود دارد. این ماده از طرق مختلفی به لاغری کمک می‌کند. یکی اینکه به‌سرعت حجم معده انسان را پرکرده و به او حس سیری می‌دهد و موجب کاهش غذا خوردن می‌شود.
    • دوم اینکه فیبر موجب تنظیم شدن حرکات روده و معده انسان می شود. همچنین به هضم شدن هر چه سریع‌تر مواد غذایی در دستگاه گوارش و دفع سریع‌تر آن‌ها کمک می‌کند.
    • آب میان بافتی این محصول هم باعث افزایش میزان ادرار افراد می شود. و همچنین به دفع سمومی چون اوره و آمونیاک از بدن کمک می‌کند و نیز عملکرد کبد را بهبود می‌بخشد.
    • کلم سفید از سایز شما کم می‌کند

      یکی از توصیه‌هایی که اغلب مشاوران تغذیه به افرادی که از چاقی و اضافه‌وزن رنج‌برده و خواهان کاهش وزن خود می‌باشند می‌کنند، این است که انواع و اقسام سبزیجات تازه را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهند و آن‌ها را جایگزین برخی از تنقلات خود کنند، کلم سفید درجه یک از این نظر بیشترین اثربخشی را برای این افراد دارد و می‌تواند به طور مؤثری به آن‌ها برای کم‌کردن سایز و تناسب‌اندام کمک نماید، ما در ادامه این مطلب به بررسی دلایل این امر می‌پردازیم، لطفاً با ما همراه باشید:

    این محصول خاصیت چربی سوزی دارد. وهمچنین به مصرف سریع تر چربی های تجمیع شده در بدن کمک می کند و با افزایش دادن سوخت و ساز بدن موجب کاهش وزن می شود.

    این محصول با داشتن خاصیت میکروب‌کشی، ضدعفونی‌کنندگی و ضدالتهابی به برطرف‌شدن آکنه، کهیر، جوش و لکه‌های پوستی که در اثر عواملی مانند آلودگی هوا، اشعه‌های مضر خورشید یا برخی حساسیت‌ها رخ می‌دهند کمک می‌کند.

    • ویتامین ث موجود در بافت این سبزی موجب بازسازی و احیا سلول‌های پوست می‌شود و همچنین به لایه‌برداری کردن آن کمک می‌کند. در نتیجه آثار آفتاب‌سوختگی و اگزما را برطرف می‌نماید و حتی به جوان‌سازی آن هم کمک می‌کند.
    • این سبزی دارای میزان زیادی ویتامین آ است. این ویتامین یکی از ترمیم‌کننده‌های اصلی بافت‌های پوستی می‌باشد. این محصول موجب حفظ رطوبت پوست می‌گردد.کلم سفید از سایز شما کم می کند
    • کلم سفید آکنه را درمان می‌کند

      همان‌طور که می‌دانید استفاده از محصولات گیاهی به علت اینکه منبع ویتامین‌های گوناگون هستند موجب سلامتی پوست شده و آن را تازه و جوان می‌سازند. در این میان استفاده از کلم‌ سفید به علت خواصی که دارد به رفع مشکلات و عیوب پوستی هم کمک خواهد کرد.

    خاصیت آنتی اکسیدانی این محصول هم یکی دیگر از عواملی است که موجب محافظت از پوست شده و از تخریب آن جلوگیری به عمل می آورد.کلم سفید آکنه را درمان می کند

عرضه مستقیم کلم سفید

شرکت های اصلی عرضه و فروش تره بار، کلم سفید درجه یک را مستقیما از تولید کننده ها خریداری کرده، سورت و بسته بندی می نمایند. و سپس در حجم بسیار زیاد و به وسیله نمایندگی های مختلف خود در شهر ها و استان های سراسر ایران توزیع و به فروش می رسانند، این شرکت ها محصول مورد نظر را به علت عرضه مستقیم از سوی تولید کننده ها با نرخ بسیار مناسبی به فروش می رسانند، که کمترین میزان سود در آن لحاظ شده است و این مساله باعث بالا رفتن قدرت خرید مردم می شود و رضایت آن ها را در پی دارد.

البته جالب است بدانید که این محصول به صورت گلخانه ای نسبت به محصولی که در مزارع باز پرورش داده می شود نرخ کمتری دارد. در هر حال چنین مراکزی می توانند یک مرجع عالی برای خرید عمده  در کشور باشند. تا به کاهش هزینه های آن ها و کم شدن تورم داخلی کمک کنند. و  همچنین باعث تنظیم بازار گردند و نتیجه ای که این موضوع در پی دارد، رونق بیشتر این محصول در بازار خواهد بود.عرضه مستقیم کلم سفید درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما