فروش مستقیم کلم سفید تازه عمده

فروش مستقیم کلم سفید تازه عمده

 

فروش مستقیم کلم سفید تازه عمده، جمله صیفی جات بسیار پرطرفدار و پرفروش، کلم سفید عمده است .این محصول مصارف بسیار زیادی دارد. فروشگاه عرضه کلم سفید فله ای، این محصول طبیعی و ارگانیک را در حجم بالا و بسته بندی مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

فروش مستقیم کلم سفید تازه عمده

مزایای مصرف کلم

انواع کلم سفید یکی از پر مصرف ترین کلم هایی میباشد که ایرانیان از آن استفاده میکنند. در بسیاری از سالاد های ایرانی و حتی بین المملی وجود دارد. از خواص این کلم ها میتوان به حفظ رطوبت اشاره کرد.

یکی از خواص کلم سفید آبرسان بودن آن میباشد که میتواند رطوبت پوست را حفظ کند. کلم سفید برای جلو گیری از خشک شدن پوست مفید باشد. حتی میتوانید از کلم سفید برای درست کردن ماسک های خونگی و آبرسان استفاده کنید.

البته باید از کلم سفید باکیفیت استفاده کنید. چرا که پوست منطقه ی حساس و خاص بدن انسان است . اگر از کلم های بی کیفیت استفاده کنید و با آن ها ماسک درست کنید فقط به پوست خود آسیب میرسانید.

گر می خواهید استخوان و دندان های محکمی داشته باشید، مصرف کلم سفید را فراموش نکنید. اما بانوان باردار اصلا از مصرف کلم غافل نشوید چرا که تا زمان شیردهی شما هم مفید عمل می کند.

این سبزی می‌تواند پیری را از شما دور نگه دارد. فشار خون را تنظیم می‌کند. و اما نکته ی قابل توجه بعد از این همه مزایا این است که مصرف زیاد کلم باعث مشکلاتی از جمله تیروئید می شود. پس در مصرف آن زیاده روی نکنید.

در این میان کلم سفید ارگانیک به دلیل به کار نبردن هیچگونه سموم و آفت کش استفاده از آن مزایای بسیار فراوانی برای بدن خواهد داشت.

 

 

بررسی میزان مرغوبیت کلم سفید تازه درجه یک

کلم سفید درشت از نظر فاکتور های کیفی باید قابلیت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را داشته باشد. امروزه در میان سبزیجات کلم سفید یکی از بهترین و پرطرفداترین این محصولات کلم سفید یا همان کلم برگ نام دارد.

کیفیتی بالا و به خصوص جهت صادرات دارای ارزش بالایی می باشد.صادرات کلم سفید تازه به دلیل سریع مصرف بودن نوع محصول صادراتی یکی از سریع ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری است.

برای صادر کردن کلم سفید اعلا و یا کاهو،کلم پیچ قرمز،آیسبرگ،گل کلم برای تمام کشور های همسایه از جمله آذربایجان،امارات،روسیه،قطر،ترکیه،عمان و … باید بدانیم که سبزیجات طی دو الی سه روز باید ارسال و به مقصد برسد. در غیر این صورت به ازای هرچند ساعت از کیفیت محصول کاسته خواهد شد.

باید توجه داشت که کلم سفید پخته میبایست پس از برداشت و بسته بندی،دمای آن در سرد خانه پایین آورده شود. سپس بارگیری و ارسال شود. یکی از مهم ترین بسته بندی های کلم استفاده از کارتن است.

به ویژه کارتن هایی که‌بتوان رنگ و طرح مخصوص به خود را به روی آن ها چاپ نمود.  قطعا زیبایی محصول میتواند باعث به فروش رفتن آنها باشد.

نکته ای که در بسته بندی کاهو و کلم بسیار قابل ذکر است این است‌ که بایستی از بسته بندی فله ای به شدت خودداری کرد. چرا که موجب فشردگی و پلاسیدگی کاهو میشود.

همچنین برای ماندگاری در امر صادرات هر نوع کالایی ملاک فقط تحویل کالا در کشور مقصد نیست. بلکه باید به مشتری این اطمینان را بدهیم که کالای ارسالی دارای ماندگاری بالاست و خرابی زودتر از موعد وجود ندارد.

یکی از نکات مهم در بررسی کیفیت کلم سفید ارگانیک بودن آن است. زیرا ارگانیک بودن باعث میشود خاصیت و فواید درمانی محصول افزایش یابد. مهم تر از همه شکل ظاهری آن بایستی بدون عیب باشد.

بررسی میزان مرغوبیت کلم سفید تازه درجه یک

راهنمای خرید کلم سفید تازه بسته بندی

 

چرا که کلم‌دارای آنتی‌اکسیدانی به نام فلاونوئید است که جوش های صورت را از بین میبرد. همچنین سولفور موجود درآن میتواند باعث دفع باکتری ها شود و چرک هارا از بین ببرد. حتی شیوه ی استفاده ی آن بسیار راحت است.

میتوانید آن را با آب گرم شسته و له کنید و سپس آن را به روی پوست قرار دهید. امروزه یکی از بزرگترین مشکلاتی که همه ی مارا درگیر کرده است بدن درد و احساس خستگی است.

اما کلم سفید حتی برای این مشکل هم چاره گزاشته است.استفاده از آب کلم به مدت سه هفته هر روز یک لیوان.

مشکلی که بسیاری از خانم هارا درگیر خودش کرده است کم خونی است. برای این مشکل هم آب کلم توصیه میشود. هر هفته یک لیوان.

اما ترسی که همه ی مردم را درگیر خود کرده است ترس از بیماری سرطان است. استفاده از کلم خطر ابتلا به سرطان را کاهش میدهد. زیرا که در کلم ترکیب های ضد سرطان قوی ای وجود دارد.یکی از جذاب‌ترین ترکیب ها، ترکیبات آنتی‌اکسیدانی آن است.

آنتی‌اکسیدان‌های موجود در کلم و سایر سبزی‌های مشابه به جنگ رادیکال‌های آزاد بدن می‌روند. رادیکال‌های

اما برای دانش آموزان کنکوری که الان بیشتر از همه به تمرکز نیاز دارند استفاده از کلم به شدت میتواند کمک کند. ویتامی آزاد دشمن سلامتی هستند.

به‌ویژه در بروز سرطان و بیماری‌های قلبی نقش دارند.ویتامین kموجود در کلم و آنتوسیانین آن به عملکرد ذهنی و تمرکز کمک میکند. مسئله ی مهمی که خیلی از انسان هارا درگیر خود کرده چاقی است. کلم حتی برای این موضوع هم راه گزاشته است.

وجود ماده اي به نام “تارتاريک اسيد” در کلم، باعث مي شود از تبديل قند و کربوهيدرات ها در بدن به چربي جلوگيري شود. ۱۰۰ گرم کلم، فقط ۲۵ کالري دارد.

از آنجا که فاقد چربي اشباع و کلسترول و داراي مقدار زيادي فيبر مي باشد، پس براي کاهش وزن بسيار مفيد است.

فواید استفاده از کلم سفید تازه برای سلامت جنین

در تولید کلم سفید تولید کننده با رعایت تمام اصول و استاندارد ها سعید میکند محصولی با کیفیت و مثال زدنی را دراختیار مشتریان قرار دهد.تولید و مصرف کلم در همه مناطق به ویژه اروپا و آمریکا بسیار زیاد است. آن ها کلم را به صورت خام،سرخ کرده،آب پز و به عنوان سبزی در کنار غذا های روزمره مصرف میکنند.

امروزه بسیاری از کشاورزان ایران در تولید و بسته‌بندی و عرضه کلم به بازار فروش فعالیت میکنند. در نتیجه از این راه امرار معاش می‌کنند.

اما بهتر است کمی از استفاده از کلم در زمان های قدیم را بخوانیم

۱:در قدیم از برگ کلم برای تمیز کردن جراحت و زخم ها استفاده میکرده اند .

۲:مردم چين از قديم تا زمان حاضر، برگ هاي کلم را خشک مي نمايند و آن ها را براي زمستان ذخيره مي کنند.

در زمستان آن را به سوپ مي افزايند. سکنجبین، روغن بادام و خردل از مصلحات کلم سفید هستند.

مصرف کلم سفید همراه با آن‌ها توصیه می‌شود. بخاطر گرمی، استفاده از آن در سالاد کاهو و خیار و گوجه و آبلیمو که همگی سرد هستند، طبع سالاد را معتدل می‌کند. بخارپز شده آن برای ریه‌ها و مجاری هوایی مناسب است.

شاید باور این موضوع سخت باشد ولی میتوان گفت فیبر بالایی که کلم دارد عملکرد روده را بهبود می‌بخشد. پس در نتیجه هرگز به یبوست مبتلا نمی شوید. در نتیجه دستگاه گزارشتان به مشکل بر نمی خورد.

ا.

فواید استفاده از کلم سفید تازه برای سلامت جنین

 

راهنمای بخار پز کردن کلم سفید تازه درجه یک

بهترین کلم سفید یک محصول خوراکی خوش طعم با بافت می باشد. این محصول  بیشتر در سالاد، ترشی و انواع غذاها مانند دلمه کلم مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

این محصولات معمولاً به دو روش تولید می شوند، نمونه هایی که بدون سم هستد و کلم هایی که با استفاده از سموم، کود و آفت‌کش‌ ها رشد و پرورش می یابد.

برای کاشت کلم سفید باید در نظر داشت که به آب و هوای معتدل نیاز دارد. بهترین دما برای رشد بین ۱۵تا ۲۰و حداقل آن برای رشد رویشی حدود ۱ درجه سانتیگراد است.

و البته بهتر این است که دما کمتر از ۱۰ و بالای ۲۵درجه سانتی گراد نباشد. چرا که اگر به کمتر از ۱۰ برسد خسارت یخبندان به وجود می آید. البته میتوان گفت رطوبت هوای زیاد در عملکرد محصول تاثیر زیادی دارد.

و اما شاید باور نکردنی باشد زیرزمینی حدود یک متر، شرایط مناسبی را برای تولید کلم ها فراهم می کنند. با این توضیحات میتوان گفت شمال ایران برای کشت انواع کلم ها مناسب است

شاید این سوال برایتان پیش آید که کلم سفید مرغوب و ارگانیک چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع کلم ارگانیک طعم بسیار خوب داشته، یافت آن ترد بودا که رنگ سبز روشن دارد.

اصلی ترین ویژگی این محصول، نحوه تولید آن است. که بدون مواد نگهدارنده، سموم و کود ها رشد و پرورش یافته است.

از این رو، سرشار از مواد معدنی، انواع ویتامین و فیبر می باشد. برگ‌های این کلم کاملاً سالم تازه و با طراوت است که در صورت نگهداری درست، ماندگاری آن بالا می باشد.

همچنین برای فروش در بازارها در بسته‌بندی با کیفیت در اختیار عموم قرار می‌ گیرد. برگ های ترد و آبدار این کلم ها نشانه مرغوب و تازه بودن آن است. به دلیل فیبر بسیار بالا برای بهبود دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست گزینه بسیار مناسبی می باشد.

صادرات انواع کلم سفید تازه عمده

.

به طور کلی و خلاصه مناطقی که دارای آب و هوای خنک و معتدل و نیز دارای رطوبت و بارش کافی باشند، مانند سواحل دریای خزر، مناسب ترین منطقه برای کاشت انواع کلم ها هستند.

کلم ها هنگامی که در حال رشد هستند به ویژه هنگام‌تشکیل مجموعه کروی شکل برگ ها نیاز شدیدی به مواد غذایی دارند. در این مرحله استفاده از کود دامی و کمپوست در افزایش محصول نقش دارد.

البته کلم هم مانند گیاهان دیگر در هنگام‌کشت دچار آفات و بیماری های زیادی میشود. از جمله فتق کلم که مهم ترین بیماری در کشت کلم است. از علائم آن میتوان به زخم هایی اشاره کرد که در قسمت ریشه به وجود می آید و باعث کج و معوج شدن نشا و خود گیاه می شود.

در نهایت باعث پژمردگی آن میشود .این قارچ یک قارچ خاکزی و با تناوب است. هم چنین با استفاده از نشا های سالم و قوی و آهک میتوان بر آن غلبه کرد .بیماری دیگری به نام پژمردگی کلم که توسط نوعی قارچ پوما ایجاد میشود از طریق بذر و خاک سرایت میکند. مگس کوچک کلم از دیگر آفات آن است.

از علائم خسارت، سوراخ کردن بدون نظم هندسی ساقه های جوان توسط لارو این مگس است. با ضدعفونی نشاها توسط آفتکش ها می توان با آن مبارزه کرد.

آفت دیگر این گیاه، پروانه سفید کلم است. خسارت ناشی از این آفت توسط لاروهای سبز و زردرنگ و مخطط روی برگ ها وارد می شود. مبارزه پس از اولین تخم ریزی حشره زیر برگ ها و یا پس از تولید اولین لاروها با حشره کش ها انجام می گیرد.

کلم سفید و نحوه کاشت آن

مهم ترین مسئله ای که به آن پرداخته نشد شیوه ی کاشتن کلم است.

روش کاشت کلم از طریق بذر است.بذر  بعد از ۲الی ۳ماه بسته به زود رس بودن یا دیر رس بودن کلم به زمین اصلی راه پیدادمیکند. زمان بذرپاشی در خزانه نسبت به انواع کلم متفاوت است.

به عنوان مثال، کلم های زودرس را در دی و بهمن و انواع نیمه زودرس از بهمن تا اواخر اسفند و انواع پاییزه را می توان تا اواخر اردیبهشت نیز خزانه گرفت. کلم های دیررس در اواسط مرداد خزانه گرفته می شود.

دوره پرورش کلم ها در خزانه معمولاً ۷ تا ۸ هفته است. دمای خزانه تا هنگام جوانه زدن بذر بین ۱۶ تا ۲۰ درجه سانتیگراد و سپس بین ۱۴ تا ۱۶ درجه سانتیگراد تغییر می کند.

دمای خزانه پس از دو برگه شدن باید حداکثر بین ۱۰ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش یابد. محیط خزانه نیز باید همواره نور و تهویه کافی داشته باشد.

صادرات انواع کلم سفید تازه عمده

فروشنده بهترین کلم سفید تازه عمده

یکی از مهم‌ترین قسمت های هر محصول قیمت وفروش آن است. برای خریدن کلم سفید بسته بندی شده باید قیمت و نرخ روز انواع کلم صادراتی را در نظر گرفت. در نهایت بتوان کلم سفید ارزان و به صرفه خریداری کرد.

توجه داشته باشیم که آمار تقاضا برای خرید کلم سفید ایرانی از سوی کشور های دیگر به ویژه کشور های همسایه عربستان صعود داشته است. عواملی میتواند در فراز و نشیب قیمت کلم تاثیر گذار باشد.

به ویژه عوامل کمی و کیفی.عواملی مانند وزن و درجه کیفی کلم. در حال حاضر ما میتوانیم کلم را نسبت به سبزیجات دیگر با قیمت کمتری در بازار تهیه کنیم . نکته ی قابل توجه این است که ما با تهیه عمده میتوانیم خریدی به صرفه داشته باشیم.

فروش مستقیم کلم سفید درجه یک در تمام نقاط کشور با ارائه این سری از محصولات باعث تعدیل نیاز بازار می‌ شود. افراد می‌ توانند در هر نقطه از کشور این محصولات را تهیه نمایند.

بسیاری از توزیع کنندگان ممکن است محصولاتی را همیشه موجود نداشته باشند، خریداران باید محصولات مورد نظر خود را از توزیع کنندگان مطمئن خریداری کنند.

به دلیل استقبال بی نظیری که از این محصول شده این فروشگاه می کوشد که محصولاتی بی‌رقیب و تازه را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار دهد. در واقع افرادی که خواهان کلم تازه و باکیفیت هستند می توانند، از طریق این فروشگاه به صورت اینترنتی خرید خود را سفارش بدهند.در نتیجه و محصول را در مدت زمان کوتاه با قیمتی عالی و مناسب دریافت کنند.

صادرات کلی کلم سفید تازه عمده

یکی دیگر از فواید کلم سفید این است که قاتل جوش های صورت است.این روز ها تمام دختران و پسران دغدغه ی بزرگی برای جوش های صورتشان دارند. حتی با دکتر و هزینه های بسیار بالا این مشکل حل نمیشود اما کلم سفید میتواند نوعی معجزه برای این مشکل باشد.

کلم سفید بایستی پس از برداشت و بسته بندی دمای آن در سرد خانه پایین آورده شود. سپس برای فروش مستقیم کلم سفید بارگیری و ارسال شود.

نیمه دوم سال به خصوص در زمستان میزان صادرات سبزیجات به خصوص کلم سفید به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند.  خریداران روس تمایل زیادی به خرید این سبزیجات دارند.

توجه داشته باشید که یک اصل مهم برای موفقیت در فروش میوه و تره بار در روسیه، ارسال بار با ماندگاری بالا میباشد. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه میگیرید. اما در بلند مدت از بازار خارج میشوید.

در میان انواع کلم از ایران، فروش مستقیم کلم سفید دزفول، گل کلم، کلم پیچ قرمز در بازارهای جهانی شناخته شده است.

صادرات کلم به روسیه از ایران یکی از پرتقاضاترین بازارها است. کشورهای آذربایجان، گرجستان و ترکیه هم علاوه بر روسیه متقاضی خرید کلم صادراتی از ایران هستند.

باید توجه داشت که بیشترین زمان برای فروش مستقیم کلم سفید صادرات صیفی جات مانند کاهو و کلم در نیمه اول سال به خصوص فصل تابستان است. صادر کننده کلم سفید این محصول را با قیمت مناسب به بازرار ارائه می دهد.

به طور کلی میتوان گفت صادرات باعث افزایش فرصت های شغلی بیشتر می شود. در نهایت باعث رونق اقتصادی می گردد.  و همچنین افزایش نقدینگی و ارز آوری یکی از مزایای مهم صادرات است.  فروش مستقیم کلم سفید از گزینه های مهم است که کارتن بسته بندی کاهو و کلم صادراتی بهترین گزینه بسته بندی برای صادر کننده میباشد.

صادرات کلی کلم سفید تازه عمده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما