فروش مستقیم کلم برگ سفید

فروش مستقیم کلم برگ سفید

فروش مستقیم کلم برگ سفید و انواع کلم برگ همچون کلم برگ گلخانه ای و کلم برگ شیرازی از طریق مجوعه ما انجام می شود. و مشتریان می توانند به راحتی یک کلم برگ بزرگ و خوشمزه را از ما تهیه نمایند. فقط کافی است به ما مراجعه کنند تا ما به آن ها بهترین محصولات خود را عرضه کنیم.

فروش مستقیم کلم برگ سفید

آشنایی با گیاه کلم سفید

گل کلم سفید گیاهی ست یکساله یا دوساله در خانواده کلم ها که به صورت توده ای رشد می کند. ریشه گیاهان گل کلم با ساقه ای کوچک و ضخیم است. برگهای آجدار از بالای ساقه منشعب می شوند و به رنگ سبز روشن هستند. این گیاه می تواند به ارتفاع ۱-۱٫۵ متر برسد. همچنین بیشتر به صورت یکساله رشد می کند و بین ۶۰ تا ۱۰۰ روز پس از کاشت برداشت می شود.

منشا این گیاه به طور قطعی مشخص نشده است. اما تصور می شود که جد آن ، کلم وحشی ، در آسیای سرچشمه گرفته است. کلم برگ سفید برای مصرف به عنوان سبزیجات ، تازه یا پخته ، پرورش داده می شود. ممکن است برای انجماد یا ترشی پردازش شود. انتشار الزامات اساسی گل کلم یک محصول فصل خنک است و در خاک آلی با زهکشی خوب و در pH 6.5 یا بالاتر بهتر رشد می کند.

مقدار زیاد مواد آلی در خاک به حفظ رطوبت کمک می کند. این گیاه برای جلوگیری از “بستن دکمه” به دمای سرد ثابت نیاز دارد – تشکیل چندین سر کوچک به جای یک سر بزرگ. گل کلم نسبت به خویشاوندان خود نسبت به سرما مقاوم تر است.  با این حال باید بعد از آخرین یخبندان کاشته شود زیرا دمای زیر یخبندان به گیاه آسیب می رساند.

بهتر است به عنوان محصول پاییزی در مناطق سردتر پرورش داده شود.فقط گیاهان بالغ در پاییز از سرمازدگی جان سالم به در می برند. پیوندها گل کلم با موفقیت از پیوندهایی که در گلخانه یا داخل خانه شروع شده است ، رشد می کند. گلدانهای ذغال سنگ نارس برای رشد نهال به خوبی کار می کنند. زیرا می توان از آسیب به ریشه در هنگام پیوند جلوگیری کرد.آشنایی با گیاه کلم سفید

کلم برگ از چشمان مراقبت می کند

بر هیچ کس پوشیده نیست که گل کلم برای بدن مفید است. خوشبختانه ، این سبزی در حال حاضر بیش از یک جایگزین کم کربوهیدرات است. در اینجا مزایای سلامتی وجود دارد که ارزش خوردن را دارد!

سولفورافان موجود در گل کلم نیز برای سلامت چشم ، به ویژه بافت های شبکیه چشم مفید است. ممکن است خطر آب مروارید ، دژنراسیون ماکولا و سایر مشکلات بینایی را کاهش دهد.

کلم برگ سفید سرشار از ویتامین C است ، یک آنتی اکسیدان قوی که در میوه ها و سبزیجات به وفور یافت می شود. مطالعات متعدد نشان داده است که ویتامین C می تواند خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش داده و همچنین پیشرفت بیماری دژنراسیون ماکولا یا AMD را کاهش دهد. و همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ است. اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است از چشم در برابر AMD ، سندرم خشکی چشم و گلوکوم محافظت کنند.کلم برگ از چشمان مراقبت می کند

اهمیت خوردن کلم در چیست؟

مانند دیگر سبزیجات ، گل کلم دارای مزایای زیادی برای سلامتی است. اگر می خواهید نشاسته های اضافی را در رژیم غذایی خود جایگزین کنید ، همچنین می تواند جایگزین مناسبی برای برنج یا پوره سیب زمینی باشد. انجام این رژیم غذایی نه تنها میزان کالری دریافتی شما (فقط ۲۵ کالری در هر فنجان) را کاهش می دهد .

بلکه باعث افزایش فیبر در رژیم غذایی شما می شود که می تواند به احساس سیری طولانی مدت کمک کند. ترکیبی از کاهش کالری و تنقلات کمتر ممکن است به کاهش وزن شما کمک کند. در اینجا تنها تعدادی از فواید گل کلم برای سلامتی شما ذکر شده است.

این سبزی می تواند سلامت روده شما را افزایش دهد. و شانس ابتلا به بیماری های التهابی روده مانند کولیت اولسروز ، که روی پوشش داخلی روده بزرگ و راست روده را تحت تاثیر قرار می دهد ، کاهش دهد. در واقع ، خواص ضدالتهابی این گیاه ممکن است بسیاری از بیماری های مزمن و همچنین سرطان را از بین ببرد.

اگر به دنبال افزایش مصرف آنتی اکسیدان خود هستید ، گل کلم انتخاب بسیار خوبی است. این سبزی حاوی مقادیر بالایی از کاروتنوئیدها ، توکوفرول ها و اسید اسکوربیک (همچنین به عنوان ویتامین C شناخته می شود) است که ثابت شده است با خنثی سازی رادیکال های آزاد به کاهش استرس اکسیداتیو کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی آن می تواند به محافظت از سلول ها در برابر آسیب DNA کمک کند ، که ممکن است به کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی در کنار سایر مشکلات سلامتی کمک کند.اهمیت خوردن کلم در چیست؟

در مورد کلم برگ سفید بیشتر بدانیم:

کیفیت کلم برگ سفید به نحوه تهیه آن بستگی دارد. مواد مغذی موجود در سبزیجات چلیپایی از بروز مشکلات خود ایمنی جلوگیری می کند. و همه آن ویتامین C موجود در این محصول به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ، این محصول به ویژه در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است.

این محصول حاوی آنزیم سولفورافان است که به کبد کمک می کند تا بدن را سم زدایی کند. پزشکان توصیه می کنند آن را به صورت خام بخورید. اگر گل کلم پخته را ترجیح می دهید ، این ترفند را امتحان کنید.

آن را خرد کنید و سپس حدود ۴۰ دقیقه روی پیشخوان بگذارید. در آن زمان ، آنزیم در برابر حرارت پایدار می شود ، بنابراین می توانید آن را به هر شکلی که دوست دارید بپزید. در صورت امکان از جوشاندن یا سفید شدن با آب خودداری کنید، به این ترتیب مقدار زیادی از مواد مغذی خود را از دست می دهد. این گیاه با سرخ شدن مقدار زیادی پروتئین خود را از دست می دهد. اما مایکروویو پروتئین آن را حفظ می کند.اهمیت خوردن کلم در چیست؟

تولیدکنندگان کلم مرغوب

ما یکی از تولید کنندگان نمونه کلم برگ سفید هستیم.و محصولی کاملا باکیفیت و درجه یک را در کشت می کنیم و نیاز همه مشتریان را رفع می کنیم و مشتریان می توانند با نهایت اطمینان به یک محصول عالی دست یابند زیرا ما یکی از تولید کنندگان درجه یک در این عرصه هستیم.تولیدکنندگان کلم برگ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما