فروش عمده کلم سفید درجه یک دستچین

 فروش عمده کلم سفید درجه یک دستچین

فروش عمده کلم سفید درجه یک دستچین را هم اکنون از طریق شرکت ما امکان پذیر می باشد. این مرکز فروش یکی از معتبر ترین فروشندگان کلم سفید درجه یک است. که با بالاترین درجه کیفیت کلم های ارگانیک در سطح کشوراست.

فروش عمده کلم سفید درجه یک دستچین

با جهانی از خواص کلم سفید آشناشوید

کلم سفید برای لاغری یک میوه بسیار معجزه آسا است. کلم دارای فیبرهای محلول پکتین و صمغ می باشد. و مقدار کمی نیز فیبر نامحلول دارد و کبدهای چرب را با دقت شستشو می دهد.
و با چربی های اضافی خون و کبد به مبارزه می رود. و بنابراین از اضافه وزن و بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.
همچنین مصرف روزانه دو وعده کلم باعث می شود که هضم غذاها به کنترل در آید. و هنگام هضم و تکه تکه شدن غذاها به مولکول های کلسترول و چربی های غذایی بچسبد.
و مانع از جذب آن ها به ورید باب و خون شود. بنابراین در لاغری فرد بسیار موثر است. خوردن کلم میتواند از ابتلا به کبد چرب پیشگیری کند.
زیرا اثرات منفی غذاهای مصرف شده در طول روز را کاهش میدهد .
انواع کلم سفید ارگانیک، منبع خوبی برای دریافت کلسیم و فیبر برای افراد گیاه‌خوار محسوب می‌شوند.
فیبر بالای موجود در کلم، با تنظیم فشار و قند خون، می‌تواند از نوسانات ناگهانی فشار خون در افراد مبتلا به بیماری دیابت پیشگیری کند.

کلم جزو مواد گیاهی و خوردنی بسیار کم‌کالری هستند. و می‌توانند به‌راحتی در رژیم غذایی افرادی که رژیم لاغری دارند، جای بگیرند.
قیمت روز کلم سفید شیراز کلم با توجه به مغذی بودن آن بسیار مناسب می باشد.
این صیفی ویژه در بسته بندی های حجمی مختلف و همچنین فله نیز به فروش می رسد.
کلم سفید درجه یک از قیمت های مختلفی برخوردار است.هم اکنون خریدی ویژه و ارگانیک را به ثبت برسانید.

با جهانی از خواص کلم سفید آشناشوید

کلم سفید دستچین چه ویژگی هایی دارد؟

کلم درجه یک دستچین ویژگی های ممتاز فراونی دارد از جمله این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  1. فقط سالم ها را با دست جمع آوری می کنند بنابراین در چیدن کلم سالم دقت کاملی می شود و همیشه دستچین ها جزو بهترین ها و لوکس ترین ها هستند
  2. از قیمت متفاوت تری برخوردارند
  3. طعم و رنگ و مزه بهتری دارند
  4. تازه و سالم و عالی و غیر آفت زده هستند
  5. صادراتی و اعلا و درجه یک می باشنددیرتر خراب می شوند
  6. سطحی کاملا سفید و لوکس دارند

کلم سفید دستچین چه ویژگی هایی دارد؟

عرضه کلم سفید درجه یک دستچین

عرضه کلم سفید درجه یک دستچین عمده هم اکنون به خارج از مرزهای کشورمان در حال ارسال است و بالاترین سوددهی را ایجاد کرده است.
به علت پسخوراند کیفیت بی نظیرش همواره مورد تقاضای بسیار بالایی از کشورهای خاورمیانه و آسیایی و اروپایی قرار گرفته است.
مقصد عمده و اصلی عرضه کلم صادراتی دستچین را عراق، کویت، لبنان، سوریه، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، افغانستان تشکیل می دهد.

بهترین کلم سفید صادراتی که بدون هیچ گونه آسیب سطحی بوده و بسیار ترد و سفید رنگ و خوشمزه با عطری دلپذیر می باشد. یکی از بزرگترین صادرات بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.
این کلم های مرغوب تحت نظارت های کاملا استاندارد و مراقبتی ویژه و با استفاده از استاندارد ترین کود ها و خاک های مرغوب و حاصلخیز و آب سالم در زمین های پر رونق کشت و برداشت می شوند.

این کلم ها سطح کاملا سفید و شیار دار و گل مانندی داشته که این ویژگی در آن باعث شده از آفت ها به دور بماند. این نوع از کلم ها بهداشتی ترین کلم های تولیدی می باشند.
زیرا دیرتر خراب شده و کیفیت و حجم آب درون پوست خود را حفظ می نمایند به همین دلیل پر تقاضا ترین نوع کلم ها به کشور های مختلف به شمار می آیند.

این مرکز فروش یکی از معتبر ترین فروشندگان کلم درجه یک با بالاترین درجه کیفیت کلم های ارگانیک در سطح کشوراست. و محصول خود را با بالاترین درجه مرغوبیت از طریق این مجموعه عرضه می نماید.
آخرین قیمت خرید کلم عمده توسط اتحادیه کل فروش این نمایندگی با در نظر گرفتن کلیه عوامل تأثیرگذار در منصفانه ترین قیمت نرخ گذاری می گردد.

عرضه کلم سفید درجه یک دستچین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما