فروش عمده کلم سفید بسته بندی

فروش عمده کلم ممتاز در مجموعه حاضر به صورت مستقیم از کارخانه و نازلترین قیمت صورت می پذیرد.و به خریداران داده میشود. خدمات فروش مجموعه به صورت آنلاین می باشد. از همین رو شما می توانید بدون مشکل مکان و زمان، جهت خرید و تامین محصول مورد نیاز خود بر آیید و در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات خود را تحویل بگیرید.

فروش عمده کلم سفید بسته بندی

دو مزیت مهم کلم سفید بسته بندی

کلم سفید یکی از سالم ترین و پر خاصیت ترین نوع سبزیجات است. که هم به صورت تازه خوری قابل مصرف است. و هم در تهیه انواع سالاد و… مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول سرشار از کلسیم، مس، ویتامین های گروه B، ویتامین A، پتاسیم، منگنز و … است. از همین رو دارای ارزش غذایی فراوانی می باشد.

انواع کلم سفید امروزه به صورت های مختلف به فروش می رسد. ولی از آن جایی که کلم های بسته بندی شده دارای کیفیت بالاتری هستند، بیشتر مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرند و همچنین در امر صادرات نیز با استقبال بالاتری روبرو شده اند.

به طور کلی دو مزیت مهم فروش عمده کلم ممتاز سفید بسته بندی عبارتند از:

  • کلم ممتاز کاملا دستچین شده اند. و دارای ظاهر تمیزتر، اندازه مناسب و کیفیت بالاتری هستند و هیچ گونه برگ های خراب شده ای در آنها مشاهده نمی شود. از همین رو جنبه تجاری و صادراتی بالایی دارند.
  • کلم سفید بسته بندی، دارای برگ های تازه تری است از همین رو خاصیت خود را تا زمان مصرف حفظ می کند. خواص فراوانی برای کلم سفید آورده شده است. که از جمله مهم ترین آنها می توان به تقویت چشم ها، تقویت استخوان و دندان ها، درمان کم خونی، افزایش سیستم ایمنی بدن، مبارزه با مشکلات پیری همانند دمانس و آلزایمر و … اشاره نمود.

فروش عمده کلم ممتاز

کلم سفید توسط کشاورزان زحمتکش، در بخش های مختلفی از کشور ما پرورش داده می شود. سپس برای اینکه به کشورهای دیگر صادر شود، به صورت تک تک بسته بندی شده  است. با بهترین شرایط ممکن در اختیار کشورهای هدف قرار می گیرد.

از آن جایی که کیفیت حرف اول را در بازارهای صادراتی می زند. بسیار مهم است. که کیفیت کلم ایرانی، در بالاترین سطح خود باشد که خوشبختانه این امر توسط گروه تولیدی ایران به بهترین نحو انجام شده و توجه بسیاری از خریداران و مشتریان خارجی را به خود جلب نموده است.

صادرات کلم سفید بسته بندی امروزه به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عمان، امارات، آذربایجان، روسیه و… در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود. چرا که باید خیلی سریع به دست این سرمایه گذاران خارجی برسد. تا کیفیت خود را از دست ندهد.

صادرات ویژه کلم سفید بسته بندی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما