فروشگاه کلی کلم سفید خوشمزه

فروشگاه کلی کلم سفید خوشمزه

فروشگاه کلی کلم سفید خوشمزه  در اختیار خریداران میباشد.کلم سفید نام یکی از سبزیجات یا صیفی جات خوشمزه و دوست داشتنی می باشد. ما ایرانیان آن را در تهیه کردن انواع غذا های سنتی یا مدرن خود مورد استفاده قرار می دهیم. به همین دلیل حجم خرید آن در کشور ما بالاست.

فروشگاه های پخش و فروش کلی کلم سفید خوشمزه، این محصول را در حجم زیادی در سطح بازار های داخلی عرضه کرده. به فروش می رسانند.

فروشگاه کلی کلم سفید خوشمزه

طرز تهیه سالاد خوشمزه با سالاد سفید

یکی از اقلام خوراکی و میان وعده های بسیار خوشمزه ای که می توان با استفاده از کلم سفید تهیه کرد، سالا کلم می باشد. بنابراین خوردن آن در کنار سایر غذاها باعث هر چه بهتر شدن طعم آن ها می گردد.

ما در ادامه این مطلب قصد داریم در مورد طرز تهیه سالاد کلم سفید با شما عزیزان صحبت کنیم. پس پیشنهاد می کنیم، که ما را تا انتها همراهی نمایید.

  • برای تهیه کردن این سالاد خوش طعم، در وهله اول به یک عدد کلم سفید خوشمزه در اندازه متوسط نیاز دارید. ابتدا باید آن را در اندازه های خیلی ریز و به صورت نوار های باریکی خرد کرده یا رنده نمایید. سپس در یک ظرف آب خیسانده، ضدعفونی کنید و بشویید.
  • سپس چند عدد هویج را نیز پوست بگیرید. آن ها را نیز مانند کلم سفید، به صورت رشته های نازک خرد یا رنده نمایید. سپس به کلم هایی که خشک کردید اضافه کنید.
  • در یک ظرف جداگانه مقدار مشخصی سس مایونز سفید رنگ را، با مقداری ماست چکیده غلیظ، آبلیموی تازه و روغن زیتون مخلوط کنید. ادویه را به این ترکیب اضافه نمایید. سپس تمام سس را به سالاد خود بیفزایید. با دقت همه را با هم مخلوط کنید تا سالاد غرق سس شود.
  • سالاد خود را به مدت یک ساعت در یخچال بگذارید، تا به خوبی سس به خورد تمام مواد برود. حال می توانید آن را نوش جان کنید.

 

  • طرز تهیه سالاد خوشمزه با سالاد سفید

راهنمای انتخاب کلم سفید خوشمزه

برای انتخاب کردن کلم سفید خوشمزه، باید در وهله اول به تازگی و سالم بودن آن دقت کنید.  از خرید محصول مانده خودداری نمایید. برای تشخیص این مطلب هم باید چند نکته را در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب خدمت شما عرض می کنیم.

  • اولین چیزی که میزان تازگی و سالم بودن کلم را نشان می دهد، شکل ظاهری و رنگ برگ های آن است. باید کاملا تازه، براق، خوش حالت و به رنگ سبز روشن باشند. در غیر این صورت نشانه پلاسیده شدن محصول می باشند.
  • برگ های کلم باید کاملا سالم و بدون خوردگی بوده. حالتی فشرده و به هم چسبیده داشته باشند. تراکم این برگ ها بر روی کلم باید آنقدر زیاد باشد، که وقتی با دست خود آن را می فشارید، اصلا فرو رفتگی یا نرمی در آن حس نکنید.
  • در ضمن قسمت پایینی کلم که شاخه آن قرار دارد هم باید کاملا سالم و بدون پوسیدگی یا تغییر رنگ باشد.

 

  • راهنمای انتخاب کلم سفید خوشمزه

سفارش عمده کلم سفید خوشمزه رستورانی

معمولا همه مصرف کننده ها برای سفارش کلم سفید خوشمزه در حجم عمده، به سراغ مراکز پخش کلی این محصول می روند. برای اینکه  در هزینه های خرید خود صرفه جویی کرده. آن را با نرخ ارزان تری از بازار خریداری کنند.

اما برای دسترسی به این مراکز هم راه های مختلفی در کشور ما وجود دارد، که سریع ترین و راحت ترین راه حل ممکن، استفاده کردن از بستر فضای مجازی و درگاه های آنلاین خرید می باشد. این روش موجب از میان برداشته شدن تمام فاصله ها میان خریدار و فروشنده شده است.

پس شما همراهان گرامی هم این امکان را دارید، که کلم سفید رستورانی را از طریق همین وب سایت و به سرعت و سهولت سفارش داده و تهیه کنید. همکاران ما محصول را به تمام نقاط کشور ارسال کرده و به دست شما می رسانند.

 

 

سفارش عمده کلم سفید خوشمزه رستورانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما