فروشگاه عمده کلم سفید اصفهان

فروشگاه عمده کلم سفید اصفهان بهترین نوع کلم ها رابه فروش می رسانند. کلم سفید اصفهان از جمله سبزیجات با کیفیت و مرغوب می باشند. این محصول به دلیل سالم و رژیمی بودن وخواص خوبی که در آن وجود دارد، محبوب و پر استفاده می باشد. بنابراین به شکل های مختلفی به صورت خام و پخته قابل مصرف می باشد.

کلم برگ

مقایسه کلم سفید اصفهان با کلم شیراز

کلم ها دارای گونه های مختلفی می باشند که ما ایرانی ها در میان آنها بیشتر با انواع کلم سفید، سرخ و گل کلم آشنایی داریم، کلم سفید ها که با نام کلم پیچ هم شناخته می شوند.

کشت کلم در کشور ما به صورت انبوه انجام می گیرد. استان های اصفهان و شیراز دو قطب مهم تولید کننده در این زمینه هستند. هر چند محصول تولیدی در این دو استان دارای تشابه هایی می باشند؛ اما تفاوت هایی نیز دارند.

کلم سفید شیراز و اصفهان را شاید نتوان از روی ظاهر از هم تشخیص داد. یکی از تفاوت های اساسی این دو محصول به زمان برداشت آنها مربوط می گردد.  معمولا کشت کلم در شیراز و اصفهان با هم هماهنگ نیست. به سبب شرایط آب و هوایی مساعد تری که در شیراز برقرار می باشد، کلم های شیرازی زودتر برداشت می شوند و عرضه آنها در بازار های مربوطه نیز زودتر انجام می گیرد.

کلم های اصفهان نیز به دلیل برقراری شرایط آب و هوایی خوب دارای کیفیت مناسبی هستند. از این رو جزو برترین نوع کلم ها به حساب می آیند.

مقایسه کلم سفید اصفهان با کلم شیراز

اطلاعاتی درباره کلم سفید اصفهان

بخش اعظمی از کلم هایی که در بازار های تره بار  پخش می شود، در استان اصفهان برداشت می گردد. این استان به سبب داشتن بخش عظیمی از اراضی زیر کشت کلم به عنوان برترین تولید کننده کلم سفیددر کشور به شمار می آید.

کلم عمده اصفهان در بهترین شرایط آب و هوایی رشد می کند. به همین سبب وزن مناسبی داشته و میزان چوب ( قسمت مرکزی کلم) کمی دارند و بیشتر حجم آنها را برگ تشکیل می دهد؛ به همین دلیل فروشگاه کلم سفید اصفهان کیفیت مطلوبی دارد.

کلم پیچ های این منطقه در دو نوع کاملا سفید و سبز برداشت می شوند. کیفیت هر دو بالا بوده و استفاده های زیادی را می توان از آنها برد.  از نظر سلامت نیز باید بدانید که این محصولات به دلیل داشتن آبیاری سالم و ارگانیک بودن از سلامت کامل برخوردار هستند.مقایسه کلم سفید اصفهان با کلم شیراز

قیمت خرید کلم سفید معمولی

کلم سفید معمولی یکی از مهمترین انواع کلم می باشد. به دلیل استفاده های بسیاری که در سالاد و آشپزی ها دارد، میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد.  به همین جهت کشت آن در کشور بسیار انجام می گیرد. بیشتر محصولاتی که در سطح بازار های مربوطه عرضه می شود، از کشت های داخلی می باشد.

کلم های سفید نیز به صورت درجه بندی شده عرضه می گردند. کلم های مشابه در قالب بسته بندی های پلاستیکی قرار گرفته و به صورت انبوه عرضه می شوند. این محصول در مقایسه با ارزش تغذیه ای خوب و خواص بسیاری که دارد. با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می گردد.

نازلترین قیمت خرید کلم سفید معمولی را در این مجموعه می توانید شاهد باشید؛ زیرا محصولات به صورت مستقیم عرضه می گردند و قیمت های ارزان تری را نسبت به مراکز فروش دیگر دارند.  در صورت سفارش آنها به طور عمده باز هم قیمت های ارزان تری برای آنها در نظر گرفته می شود.

برای اطلاع از قیمت روز انواع کلم سفید معمولی و نیز جهت ثبت سفارشات خود از راه های ارتباطی ما می توانید اقدام کنید و بهترین کلم سفید تازه را با منصفانه ترین قیمت ها تهیه کنید.قیمت خرید کلم سفید معمولی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما