فروشگاه عمده کلم سفید آماده

فروشگاه عمده کلم سفید آماده

فروشگاه عمده کلم سفید آماده، امروز متعدد هستند. و هر یک از این فروشگاه ها کاملا بر این موضوع اشراف پیدا کرده ‌اند که کلم سفید نقش بسیار مهم و حیاتی را در زندگی افراد و خانوارهای ایرانی ایفا می ‌کند. بنابراین این فروشگاه ها باید بر مشخصات نوع با کیفیت کلم سفید اشراف پیدا کنند و سپس نسبت به عرضه با کیفیت این محصولات اقدام کنند.

کلم برگ

نکاتی برای آشنایی با آماده سازی کلم

برای آماده سازی کلم پیچ سفید ، برگهای بیرونی و وسطی را جدا کنید ولی برگهای سبز کوچک را رها کنید. گلهای گل کلم را از ساقه اصلی جدا کنید. بطوریکه بخشی از ساقه با گل بماند. گلها را بزرگ نگه دارید ولی چنانچه خیلی بزرگ هستند. آنها را برش دهید. آنها را زیر آب روان بشوید و اگر کرم دار هستند. آنها را داخل آبی با کمی نمک یا سرکه غوطه ور کنید.

کلم سفید، یکی از سبزیجات پر کاربرد همراه با غذا است. دارای فواید و خواص دارویی زیادی می باشد. از نکات مهمی که باید در مورد کلم دانست شکل ظاهری آن است. کلم باید به رنگ سفید شفاف، ترد و خوش رنگ باشد بنابراین کلم هایی را که له و دارای لکه های تیره رنگ هستند. از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشند.

از دیگر نکات مهم این است که برگ های بیرونی کلم را نباید دور ریخت چون این برگ ها نسبت به برگ های داخلی، ویتامین و ارزش غذایی بالاتری دارند. دلیل این امر، در معرض بودن بیشتر این برگ ها در تماس با نور خورشید است .بنابراین در این برگ ها ساخت و ساز گیاه افزایش می یابد. با وجود این، خوردن این برگ ها در مقایسه با برگ های داخلی انرژی بیشتری دارد.

نکاتی برای آشنایی با آماده سازی کلم

طریقه نگهداری از کلم سفید آماده

بهترین راه نگهداری از کلم سفید در بالکن و یخچال و فریزر می باشد. بهتر است که کلم را به صورت نشسته نگهداری کنیم تا مدت زمان بیشتری سالم بماند.

نکته دیگری که باید بدانیم این است که وقتی کلم را می خریم باید همان طور نشسته آن را در داخل یخچال نگهداری کنیم. بهتر است کلم را در یک کیسه پلاستیکی یا کاغذ بپیچیم تا برگ های کلم ترد و تازه بماند و در زمان استفاده به میزان مورد نیاز شسته و ضدعفونی می کنیم. البته نگهداری به این روش فقط برای ۵ تا ۶ روز ماندگاری دارد.

برگ ‌کلم را زمانی که خرد می کنیم نباید در معرض هوا قرار دهیم زیرا در این حالت تردی و شادابی خود را از دست می دهد هم چنین از نظر ارزش غذایی نیز میزان ویتامین های موجود در آن کاهش می یابد از این رو برگ های خرد شده را باید درون یک پارچه تمیز یا ظرف درب دار نگهداری کرد.

طریقه نگهداری از کلم سفید آماده

قیمت خرید کلم پیچ سفید

این سبزی برای اساس درجه کیفی که دارد قیمت گذاری می شود. تعیین قیمت کلم سفید را براساس میزان کشت نیز مشخص می کنند. میزان و نحوه کاشت نیز در این نرخ ها تاثیر بسزایی می گذارند.

قیمت هر کیلو کلم تازه بستگی به کیفیت محصول دارد و همواره در حال نوسان است.

کلم نوعی سبزی است که در انواع ترشیجات مورد استفاده قرار می گیرد. موجب افزایش اشتها می شود. کلم دارای گونه های متنوعی است و در قیمت های متفاوت و ارزان عرضه می شود.

برای اطلاع از قیمت به روز کلم تازه می توانید به سایت فروش کلم آماده مراجعه نمایید. این سایت به خاطر آنلاین بودن همیشه به روز می باشد از این رو می توانید هر زمان که نیاز دارید به آن مراجعه کرده و نرخ های جدید را دریافت نمایید و مطابق با آن حجم سفارش را مشخص کنید.

قیمت این محصول را امروزه تورم ها نیز تغییر داده اند، این تورم ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه از دلایل اصلی افزایش نرخ ها به صورت روزانه هستند. قیمت کلم در حجم خرید و فروش ها موثر می باشد مسلما هر نرخ مناسب تر باشد مشتریان بیشتر و حجم سفارشات بالاتر می رود.

قیمت خرید کلم پیچ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما