فروشگاه عرضه کلم سفید ارگانیک فله ای

فروشگاه عرضه کلم سفید ارگانیک فله ای

فروشگاه عرضه کلم سفید ارگانیک فله ای، این محصول طبیعی و ارگانیک را در حجم بالا و بسته بندی مناسب در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

از جمله صیفی جات بسیار پرطرفدار و پرفروش کلم سفید فله ای است که مصارف بسیار زیادی دارد.  به دلیل استقبال بی نظیری که از این محصول شده این فروشگاه می کوشد.

که محصولاتی بی‌رقیب و تازه را در اختیار مشتریان خود در سراسر کشور قرار دهد. در واقع افرادی که خواهان کلم تازه و باکیفیت هستند می توانند.

از طریق این فروشگاه به صورت اینترنتی خرید خود را سفارش داده. و محصول را در مدت زمان کوتاه با قیمتی عالی و مناسب دریافت کنند.

فروشگاه عرضه کلم سفید ارگانیک فله ای

کلم سفید ارگانیک مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

کلم سفید یک محصول خوراکی خوش طعم با بافت ترد بوده که بیشتر در سالاد، ترشی و انواع غذاها مانند دلمه کلم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصولات معمولاً به دو روش تولید می شود، نمونه هایی که بدون سم بوده و کلم هایی که با استفاده از سموم، کود و آفت‌کش‌ ها رشد و پرورش می یابد.
در این میان کلم سفید ارگانیک به دلیل به کار نبردن هیچگونه سموم و آفت کش استفاده از آن مزایای بسیار فراوانی برای بدن خواهد داشت. اما شاید این سوال برایتان پیش آید که کلم سفید مرغوب و ارگانیک چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع کلم ارگانیک طعم بسیار خوب داشته، یافت آن ترد بودا که رنگ سبز روشن دارد. اصلی ترین ویژگی این محصول، نحوه تولید آن است که بدون مواد نگهدارنده، سموم و کود ها رشد و پرورش یافته از این رو، سرشار از مواد معدنی، انواع ویتامین و فیبر می باشد.
برگ‌های این کلم کاملاً سالم تازه و با طراوت است که در صورت نگهداری درست، ماندگاری آن بالا می باشد. همچنین برای فروش در بازارها در بسته‌بندی با کیفیت در اختیار عموم قرار می‌ گیرد. که برگ های ترد و آبدار این کلم ها نشانه مرغوب و تازه بودن آن است.  به دلیل فیبر بسیار بالا برای بهبود دستگاه گوارش و جلوگیری از یبوست گزینه بسیار مناسبی می باشد.

کلم سفید ارگانیک مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

فواید مصرف کلم سفید ارگانیک فله ای برای سلامتی بدن

کلم سفید نوعی سبزیجات بوده که مصرف آن برای بدن اثرات سودمند بسیار زیادی دارد. زیرا در خود انواع مواد معدنی و ویتامین ها را داشته. و یک ماده غذایی کم کالری، بدون چربی و کلسترول می باشد. ارزش غذایی کلم سفید بسیار بالا است و غنی از انواع ویتامین ها مانند ویتامین a، ویتامینk، ویتامین c .و مواد معدنی همچون فیبر، پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، مس، آهن، منیزیم و… می باشد که هر کدام از آنها در سلامت بدن نقش بسیار مهمی دارد. که در ادامه به فواید کلم سفید می پردازیم.

فواید کلم سفید ارگانیک

  1. کلم سفید سرشار از ویتامین c است که این ویتامین نقش بسیار مهمی در سلامت پوست دارد .و اصلی ترین نقش آن تاثیر شگفت‌انگیز در جلوگیری از پیری است که با خاصیت آنتی اکسیدانی خود، باعث حذف آسیب هرگونه رادیکال های آزاد شده و با ویتامین a فراوانی که دارد.
    پوست را در برابر تخریب اشعه نور خورشید محافظت نموده و باعث سالم و درخشان شدن پوست می گردد و همچنین نقش مهمی در کاهش چین و چروک، لک و آکنه داشته و پوست را عاری از هرگونه عیب و نقو ص می گرداند.
  2. کلم سفید یک ضد التهاب طبیعی است که مصرف آن التهابات، سوزش و آلرژی را کاهش داده و نقش بسیار مهمی در کاهش اختلالات پوستی دارد. زیرا در برگهای آن ترکیباتی مانند گلوتامین دارد که به عنوان ضد التهاب در بدن عمل می کند.
  3. بتا کاراتون یکی دیگر از ماده‌های معدنی موجود در کلم است. که مصرف آن سلامت چشم‌ها را تضمین می‌ کند. در کنار این ماده معدنی، ویتامین a فراوان کلم چشم ها را در برابر آسیب‌های احتمالی در سنین پیری مانند آب مروارید محافظت کرده.
    خطر ابتلا از آن را هم کاهش می دهد. بنابراین برای سلامت چشم ها و مراقبت از آنها می‌ توان کلم را در رژیم خود قرار داد.
  4. کلم سفید یک سبزی بسیار کم کالری است . در عین حال غنی از مواد معدنی و مغذی بوده که استفاده از آن به کاهش وزن کمک کرده و با حجم گسترده از فیبرهای رژیمی که دارد.
    اشتهای کاذب را از بین برده و مشکلات گوارشی را هم حذف کرده است. در نتیجه امکان لاغری و کاهش وزن را به افراد می‌ دهد.
  5. همانطور که در بالا اشاره کردیم، کلم فاقد کلسترول و چربی است . خطرات ابتلا به بیماری‌های فشار خون، سکته و حملات قلبی را کاهش می‌ دهد.در واقع خوردن کلم باعث پایین آمدن فشار خون و تنظیم آن می‌ شود.

عمده فروشی کلم سفید ارگانیک فله ای

از کاشت تا برداشت کلم سفید ارگانیک

در میان تمام خانواده‌های کلم، کلم سفید فروش بالایی را به خود اختصاص داده. که در اینجا به طور مختصر روش کاشت و برداشت آن را ارائه می‌دهیم. کلم سفید در واقع جزء کلم پیچ بوده که برگهای سبز روشن صاف دارد. این گیاه برای رویش نیاز به آب و هوای معتدل داشته که در شرایط آب و هوایی با رطوبت زیاد و خنک رشد می کند. همچنین، در برابر هوای سرد هم بسیار مقاوم است.

پس از اینکه نشاء کلم به خزانه انتقال داده شد. باید در دمای مناسب قرار گرفته و سپس در خاکهای با عمق حدود یک متر شرایط مناسبی را برای تولید کلم ایجاد کرد. که باید زمین را از قبل شخم زده، کود اضافه کرد و مجدداً در بهار این کار را تکرار نمود. حال باید فواصل ۷۰ سانت روی خاک انجام داد که می‌ توان نشاء را به زمین منتقل کرد. البته کاشت کلم سفید به سه روش در کشور انجام می‌ شود. و نشاء یکی از این روش ها است.

زمان برداشت کلم سفید هم پس از کاشت آن حدود ۵۰ تا ۱۵۰ روز می باشد که در این حین باید آبیاری و کوددهی محصول را به موقع انجام داد. آبیاری بی موقع باعث باز شدن برگهای کلم و زرد شدن آن می شود. توجه داشته باشید که کلم جزو سبزیجاتی است که به پتاسیم و نیتروژن فراوانی نیاز دارد. زمان برداشت کلم هم در هر منطقه‌ای متفاوت است. اما به طور کلی از اوایل تابستان تا اواخر پاییز این کار ادامه دارد.

از کاشت تا برداشت کلم سفید ارگانیک

مناطق مناسب برای پرورش کلم سفید درجه یک

کلم پیچ جز گیاهان بسیار خوش طعم مورد استفاده در غذاها است. که مقادیر بسیار بالای ویتامین و مواد معدنی را در خود جای داده.  معمولاً کلم پیچ سه مدل داشته که کلم سفید در این میان جز نمونه های پر مصرف تر است.
برای پرورش این نوع کلم آب و هوای معتدل از جمله نیازهای اکولوژیکی آن است .که دمای حدود ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد بهترین دما برای رشد آن می باشد. شاید کلم در برابر یخبندان مقاوم باشد. اما در اکثر مناطق به صورت بهاره یا پاییزه در منطقه گرمسیر کشت می شود.

مناطق با آب و هوای معتدل، با بارش فراوان و رطوبت زیاد جز بهترین و مناسب ترین مناطق برای پرورش کلم سفید است. که می توان به مناطق سواحل دریای خزر اشاره نمود. از آنجایی که کلم‌ پیچ نیاز به آبیاری مناسب برای رشد و پرورش دارد. کاشت آن در مناطق مرطوب مناسب است که اما رشد و پرورش آن هم در مناطق سرد سیر و گرمسیر هم امکان پذیر می باشد.

مناطق مناسب برای پرورش کلم سفید درجه یک

 

عمده فروشی کلم سفید ارگانیک فله ای

امروزه توزیع و فروش کلم سفید به صورت فله انجام می‌ شود. عمده فروشی کلم سفید ارگانیک جز مراکزی بوده اس.که محصولات خود را علاوه بر بازارهای داخلی به کشورهای مختلف از جمله کشورهای خاورمیانه و اروپایی هم ارسال می‌ کنند. توانسته قیمت بسیار مناسب بر روی محصولات خود گذاشته که اینگونه آنها را با قیمتی عالی به فروش می رساند.

این عمده فروشی ها جزء شرکتهای بازرگانی خوب در کشور ما بوده که فروش محصولات خود را با استانداردهای لازم انجام داده. نحوه بسته بندی آنها کاملا بهداشتی بوده که باعث سالم و تازه باقی ماندن. محصول تا زمان فروش آن می گردد تا کاملاً سالم به دست مشتریان برسد.
خرید از این عمده فروشان قیمت مناسبی هم دارد. افرادی که می‌خواهند در حجم بالای این محصول را تهیه کنند. شرایط بسیار عالی برای آن ها فراهم آورده شده است. خیالشان از بابت مزیت‌های خرید عمده راحت بوده و پرداخت مبالغ کمتر، حجم بیشتری از محصول را با کیفیت درجه ۱ دریافت کنند.

عمده فروشی کلم سفید ارگانیک فله ای

پخش انبوه کلم سفید ارگانیک فله ای

اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که همواره می خواهید کلم‌ سفید را تازه خریداری کنید. در زمینه خرید و فروش آن مشغول به فعالیت اید پیشنهاد ما به شما، خرید از مراکز پخش انبوه این محصول ارگانیک به صورت فله است. در واقع شما با خرید این محصول ارگانیک می توانید به سلامت خود کمک کرده. و در عرضه فروش آن در سلامت مصرف‌کنندگان و هم تاثیر بسزایی داشته باشید.

معمولاً پخش این محصول در کشور با شرایط بسیار عالی و بی نظیر انجام شده. شرایطی را برای مشتریان فراهم می‌ آورد که بتوانند به کیفیت بالاتری از محصول با قیمتی مناسب دست پیدا کنند.حتی از طریق صادرات آن هم بتوانند سودآور باشند. سود خوبی را از این معامله بهره مند گردند. تجار گرامی کلم در هر جایی از کشور که هستند می‌توانند، با این افراد در ارتباط بوده .و محصول مورد نظر را به راحتی خریداری کنند. اشخاص زیادی هستند که خریداران عمده‌ کلم سفید در کشور بوده و استفاده های زیادی از آن دارند. به این منظور پخش انبوه آن انجام شده تا افرادی که خواهان کلم تازه و باکیفیت هستند. نمونه های مرغوب و قیمت مناسب آن را خریداری کنند.

پخش انبوه کلم سفید ارگانیک فله ای

توزیع بهترین کلم سفید ارگانیک فله ای

مدت طولانی است که شاهد توزیع بهترین کلم های ارگانیک سفید به صورت فله در کشور هستیم. افرادی که به سلامت خود اهمیت می دهند. این سبزی جات خوش طعم را در رژیم غذایی خود قرار داده تا از مزایا و فواید بی نظیر آن بهره مند شوند. از مشخصات منحصر به فردی که در این محصول وجود دارد. نحوه رشد و پرورش ارگانیک آنها است. که بسیار کم کالری بوده و جزو بهترین جایگزین خوراکی های مضر است.

  • توزیع بهترین کلم سفید ها باعث شده تا بتوان محصولات مرغوب را با قیمتی مناسب خریداری نمود. در واقع قیمت خرید و فروش این محصول در بازار متفاوت است. اما مشتریان می توانند با خرید از این توزیع کنندگان به سود بالایی دست یافته. محصول را با قیمت ارزان تر و مناسب تر از مراکز مختلف خریداری کنند. افرادی که خواهان خرید بهترین کلم فله هستند. می توانند خرید عمدا و کلی را در نظر داشته باشند. محصول مورد نظر را از مراکز توزیع مستقیم و بدون واسطه دریافت کنند .که خرید بدون واسطه این محصول کیفیت آن تضمین نموده. این گونه می توان از محصول خریداری شده مطمئن بود. در خرید خود صرفه جویی کرد.
    توزیع بهترین کلم سفید ارگانیک فله ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما