فروشندگان انواع کلم سفید ایرانی

فروشندگان انواع کلم سفید ایرانی، محصولی با مرغوبیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه میکنند تا تمامی مصرف کنندگان قادر به تهیه آن باشند.

از اولین و برترین فروشندگان انواع کلم سفید ایرانی تولید کنندگان و کشاورزان این محصول هستند. آنها کلم سفید را در بهترین شرایط کاشته و پرورش می دهند. سپس محصول مرغوب خود را بدون هیچ واسطه ای به خریداران با قیمتی مناسب عرضه و به فروش می رسانند. بنابراین با خرید از این فروشندگان می توان اصل جنس را با کمترین قیمت خریداری نمود.

فروشندگان انواع کلم سفید ایرانی

شناخت بهتر کلم سفید ایرانی

 

از سبزیجات پر مصرف و محبوب ایرانیان کلم سفید می باشد . این محصول در بیشتر مواقع جنس بسیار با کیفیت و طعم و ظاهر زیبا و خوشمزه ای دارد. از این رو کلم درجه یک ایرانی حتی به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

کلم سفید یکی از صیفی جاتی است که برگ دار و به رنگ سبز روشن یا سفید می باشد. همچنین حالت کروی و دایره ای شکل دارد. کلم سفید دارای انواع گوناگون و اندازه های کوچک و بزرگ است. از این روبا قیمت های مختلف در بازار دیده می شود.

برگ های کلم سفید به طور منسجم و متراکم حول یک محور پیچیده شده است. بنابراین جداسازی آن معمولاً به صورت برگ برگ است. از این رو نام کلم پیچ نیز روی آن قرار گرفته است.

کلم‌ سفید معمولاً در فصول پاییز یا بهار برداشت می شود. از آن در تهیه انواع سالاد و یا غذاهایی چون کلم پلو و یا دلمه نیز استفاده می گردد و هم به صورت پخته شده و یا نان پخته و خام مصرف می شود.
کلم سفید هم مانند هزاران صیفی جات دیگر دارای خواص و ترکیبات فراوانی است. مثلاً فیبر موجود در کلم سفید بسیار زیاد است. به همین دلیل خوردن آن به دستگاه گوارش کمک کرده و عمل هضم غذا را آسان و سریع می سازد از این رو باعث می‌شود دستگاه گوارش و روده ها سالم بماند.

از دیگر ترکیبات فراوان کلم سفید کلسیم از که ضرورت و اهمیت آن دیگر برای همگان شناخته شده است. کلسیم برای استحکام و سالم ماندن استخوان ها بسیار ضروری و لازم است. از این رو بهتر است مصرف کلم در رژیم غذایی روزانه قرار گیرد.

شناخت بهتر کلم سفید ایرانی

طرز تهیه ترشی کلم سفید

 

یکی از بیشترین کاربردهای کلم استفاده از آن برای ترشی کلمه باشد که با ذائقه ایرانی آن بسیار متناسب بوده و محبوب آنها می باشد. این ترشی هم به صورت خانگی و هم صنعتی تولید می گردد و تهیه آن کار چندان سختی نیست.

برای تهیه ترشی کلم ابتدا کلم ها به صورت دلخواه و معمولاً نواری خرد و کاملاً شسته می شود. پس از آن که شسته شد، باید خشک شود و هیچ گونه آبی روی آب باقی نماند و سپس کلم ها در ظرف مناسب ریخته شده و روی آن مقداری نمک پاشیده می شود.

از دیگر مواد لازم برای تهیه ترشی سرکه است که روی کلم ها ریخته می شود، تا کاملاً روی آنها را بپوشاند. سپس درب ظرف را محکم بسته تا هوا درون آن نفوذ نکند. ظروف در جایی غیر از یخچال قرار می‌گیرد و حدوداً پس از یک هفته ترشی آماده مصرف می شود.

طرز تهیه ترشی کلم سفید

عرضه عمده کلم درجه یک ایرانی

کلم ایرانی از محصولاتی است که کاربرد فراوان دارد و در شهرهای مختلف کاشت و برداشت می شود.

اگر خریدار و متقاضی تهیه کلم سفید عمده هستید، بهتر است در ابتدا خرید از تولید کنندگان را در اولویت قرار دهید. زیرا آنان از اصلی ترین و بزرگترین مراکز عرضه عمده این محصول می باشند. در این صورت به دلیل آنکه هیچ واسطه ای وجود ندارد هزینه‌های خرید شما هم بسیار کاهش می یابد.

البته سایت های اینترنتی معتبر و بزرگی مانند سایت حاضر با داشتن تیم پشتیبانی قوی و با تجربه در کار خرید و فروش کلم ایرانی فعالیت دارند و از دیگر مراکز عرضه عمده کلم می باشند. از این رو می توانید با مراجعه به آنها سریع و آسان و در اسرع وقت به محصول خود دست یابید. علاوه بر آن به دلیل آنکه در خرید مجازی هیچ دلالی وجود ندارد قیمت کلم بسیار ارزان تر خواهد شد.

عرضه عمده کلم درجه یک ایرانی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما