فروش عمده کلم سفید پیچ در خوزستان

فروش عمده کلم سفید پیچ در خوزستان

فروش عمده کلم سفید پیچ در خوزستان، این محصول را با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب انجام می دهد. کلم سفید پیچ یکی از انواع سبزیجات پرخاصیت برای انسان و سایر موجودات است. کشور اصلی این ماده غذایی، روسیه است. ولی در کتیبه های چینی نیز از آن به عنوان ماده درمانی نام برده شده است. این خوراکی حاوی آنتی اکسیدان های قوی و مواد اکساینده ویتامین ث است.

فروش عمده کلم سفید پیچ در خوزستان

انتخاب بهترین کلم سفید پیچ برای گاوداری

کلم سفید دایره و یا بیضی شکل است و در رنگ های سفید، قرمز، و سبز کشت می شود. جوان سازی پوست، کمک به لاغری، درمان اگزما، تقویت و افزایش رشد مو، رفع یبوست، کمک به استحکام استخوان های جنین و . . . تنها بخش کوچکی از صد ها خواص این سبزی است.

علاوه بر انسان ها، کلم سفید پیچ برای افزایش شیر گاو های شیرده گزینه بسیار مناسبی است. ماده خشک آن به نسبت بسیار کمتر از آب آن است. این ماده دارای ۲۰ الی ۲۵ درصد کربوهیدرات محلول در آب ، کلسیم بالا و فسفر و ید کم است. بالا بودن فیبر کلم سفید، این سبزی را به گزینه مناسبی برای غذای دام ها تبدیل کرده است. به دلیل پایین بودن فسفر ، ید و منگنز کلم پیچ، حتما باید همراه آن از مکمل های معدنی نیز استفاده کرد تا کم بودن این مواد معدنی جبران شود. در کلم کالری، چربی، قند، کربوهیدرات، پروتئین و فیبر وجود دارد که نشان میدهد این سبزی از ارزش غذایی مناسبی برخوردار است. این غذا برای گاوها بسیار خوش خوراک بوده و می توان آن را به شکل تازه و یا سیلو شده مورد استفاده قرار داد.

با وجودی که کلم پیچ برای گاو ها بسیار مفید است اما باید توجه داشت که نباید در مصرف آن افراط کرد. افراط در مصرف این ماده توسط گاو، باعث کاهش تولید هورمون تیروکسین می شود. علاوه بر این ممکن است باعث ایجاد مزه و بوی نامطبوع در شیر شود.

می توانید برای انتخاب بهترین کلم گاوداری به مراکز تولید کننده کلم سفید مراجعه کرد. کیفیت محصول را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

انتخاب بهترین کلم سفید پیچ برای گاوداری

خرید ویژه کلم سفید در حجم بالا

اگر به دنبال خرید کلم سفید در حجم بالا و با قیمت مناسب هستید، احتمالا به مراکز فروش کلم سفید سر زده اید. از کیفیت محصولات کشت شده در استان خوزستان نیز خبر دارید. کیفیت این محصول در حدی است که استانداردهای لازم جهت صادرات را دارد. با مراجعه به سایت و تماس با کارشناسان ما می توانید این محصول را با کیفیت بالا و قیمت پایین تهیه کنید.

خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که بدون صرف وقت و هزینه بالا بتوانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. این روش امکان خرید مستقیم و بی واسطه را برای شما فراهم می کند.

خرید ویژه کلم سفید پیچ در حجم بالا

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما