عمده کلم برگ سفید مرغوب صادراتی

عمده کلم برگ سفید مرغوب صادراتی

کلم بروکلی در ایران صادراتی،همانطور که از اسم صادرات پیداست مشتری و متقاضی این صیفی به دنبال محصولی است که درجه کیفیت بالایی داشته باشد و به رقم خرید عمده انتظار قیمت توافقی و مناسبی را دارد. که این دو مورد یکی از علتهای اصلی جذب متقاضی است.

مهمترین خواص درمانی کلم سفید

  1. مصرف کلم سفید خاصیت آرامبخش دارد و به تسکین سردردهای مزمن کمک میکند. همچنین برای تسکین سردرد علاوه بر خوردن آن میتوانید، آب کلم را بگیرید، دستمالی را با آن خیس کرده و بر پیشانی ببندید. به دلیل وجود پتاسیم موجود در برگ کلم سفید عروق خونی باز و باعث بهبود گردش خون و در نتیجه تسکین سردرد می شود.
  2. مصرف کلم سفید برای زنان بسیار مفید است و خطر ابتلا به سرطان سینه را به نحو چشمگیری کاهش می دهد.
  3. کنترل و تنظیم ضربان قلب و فشار خون یکی دیگر از خواص کلم سفید است.
  4. از دیگر خواص کلم سفید کمک به پیشگیری و درمان کم خونی است. به این منظور هر روز یک لیوان آب کلم بنوشید و این کار را تا سه هفته ادامه دهید.
  5. آب کلم به دلیل سولوفور فراوان برای از بین بردن عفونت بسیار مفید است.
  6. کلم قرمز حاوی ماده ای به نام لوکوزینولات است که این ماده توانایی سم‌زدایی کبد را افزایش میدهد بنابراین مصرف کلم سفید برای سلامت کبد بسیار مفید است.
  7. کلم سفید سرشار از مواد آنتی اکسیدان است و از این رو مصرف آن بدن را در برابر ابتلا به سرطان پستان، سرطان روده بزرگ و سرطان پروستات محافظت می کند.
  8. از فواید خوردن کلم در رژیم غذایی روزانه کمک به کاهش کلسترول بد خون است.
  9. کلم سفید همانند دیگر اعضای این خانواده نظیر کلم قرمز، کلم قمری و …سرشار از ویتامینکا است که به افزایش عملکرد ذهنی و تمرکز کمک می کند و از بروز آلزایمر جلوگیری می کند.
  10. کلم سفید دارای کالری بسیار کمی است، از اینرو مصرف آن برای کاهش وزن و لاغری موثر است، همچنین باعث احساس سیری و کاهش پرخوری که علت اصلی چاقی است، می شود.

مهمترین خواص درمانی کلم سفید

صادرات کلم برگ سفید

در این سالها باتوجه به جنبه های سلامتی در طبع صیفی جات تازه، خرید افزایش یافته است.صادرات کلم برگ سفید در ایران عمده ترین سفارشات را از کشورهای خلیج و… دارد. اگر در خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت گیرد، هزینه را تا حد امکان کاهش داده و مقرون به صرفه می باشد. کلم سفید یک نوع صیفی جات برگ دار است. به طور گسترده ای در وعده های غذایی مردم کشور های آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو در حجم بالایی در بازار عرضه می گردد.
مراکز عرضه کننده انواع کلم سفید مرغوب،این محصول را به صورت تازه چین شده و روزانه در بازار های تره بار توزیع می کنند. با نرخ مناسب به دست مصرف کننده های محترم داخلی می رسانند.

صادرات کلم برگ سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما