عمده فروشی کلم برگ سفید دزفول

عمده فروشی کلم برگ سفید دزفول

عمده فروشی کلم برگ سفید دزفول

دزفول شهرستانی است که به قطب کشاورزی معروف و مشهور شده در این شهرستان که در استان خوزستان در جنوب غرب کشور واقع شده، صیفی جاتی بینظیر از جمله کلم برگ را توسط کشاورزان باتجربه کشت و کار میشوند و توسط مراکز و مجموعه ها در سردخانه ها(کارخانه ها) مرتب و بهداشتی آماده ارسال میشوند.

عمده فروشی کلم برگ سفید دزفول

کلم نوعی صیفی میباشد که علاوه بر مصرف آن که اثرات سودمند زیادی دارد . تحقیقات علمی حضور یک ماده شیمیایی را نشان داده اند که ممکن است در برابر اثرات مضر تشعشعات محافظت کند. کلم نیز حاوی سولفورفان است که شما را از انواع خاصی از سرطان ها محافظت می کند. علاوه بر این، کلم برگ می تواند برای درمان یبوست، زخم معده، سردرد،چاقی، اگزما، یرقان، ورم مفاصل، نقرس، اختلالات چشمی، بیماری های قلبی، پیری و بیماری آلزایمر به کار رود.
کلم برگها پر از مواد غذایی ضروری است که برای بدن مفید هستند و همانطور که در بخش های قبلی سلامت گفته ایم چربی و کالری کمی دارد و در نتیجه می تواند به راحتی در برنامه رژیم غذایی گنجانده شود. این صیفی حاوی مواد گیاهی شیمیایی مانند تیو سیناها، ایندول – 3 -کاربینول ، لوتئین ، زیازانتین ، سولفورفان و ایزوتیوسیانات است. اینها آنتی اکسیدان قوی هستند که اثرات مفید روی بدن دارند. همچنین غنی از اکسید کننده طبیعی ویتامین ث نیز هستند. منبع بسیار خوبی از فیبر رژیمی، پتاسیم، ویتامین ب1، منگنز، اسید فولیک و مس است. این ویتامین شامل ویتامین های ضروری مثل ویتامین ب – 5، ویتامین ب – 6 و ویتامین ک است.

عمده فروشی کلم برگ سفید دزفول

قیمت مناسب کلم سفید دزفول

برای خرید عمده کلم سفید دزفول می توانید آن را در سایت ما و یا فروشگاه های آنلاین سراسر ‌کشور خریداری ‌‌کنید. شما می ‌توانید هر کجای ایران که باشید این محصول را در منزل و از طریق سایت معتبر ثابت قدم ما خریداری کنید.
خرید در این سایت از قیمتی بسیار مناسبی بر خوردار بوده.امروزه این محصول بازار کار خوبی دارد که از نظر اقتصادی به صرفه تر و صادرکننده گان زیادی را به خود جلب کرده،در این سایت که توضیح داده میشود، عمده کلم سفید دزفول را به کشور های دیگر هم صادر میکند که سود فوق العاده ای دارد. و با افراد و اشخاصی که در این زمینه فعالیت میکنند. همکاری لازم را دارد. میتوانید با مشاوران در این زمینه در ارتباط باشید.

قیمت مناسب کلم سفید دزفول قیمت مناسب کلم سفید دزفول

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما