عمده فروشی هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

عمده فروشی هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

عمده فروشی هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت محصولات خود را به بهترین کیفیت و قیمت به خریداران ارائه میکند.
هویج یکی از محبوب‌ترین سبزیجات ریشه‌دار سراسر دنیا است، بدون شک یک ابرخوراکی است. این سبزی چه خام مصرف شود یا پخته، جزء جدایی‌ناپذیر هر آشپزخانه ای است.
هویج از جمله محصولات و سبزیجات بوده که مصرف بسیار زیادی را به خود اختصاص داده. و به روش‌های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.
عرضه هویج نارنجی ارگانیک معمولاً به صورت مستقیم انجام می‌ شود.  امکان خریداز عمده فروشی هویچ نارنجی ایرانی شیرین  برای خریداران فراهم در مراکز فروش سبزی و تره بار در سراسر کشور مهیا می باشد .

عمده فروشی هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

معیارهای مهم برای خرید هویچ نارنجی ایرانی

معیارهای مهم برای خرید هویچ نارنجی ایرانی

هویج از جمله مواد خوراکی است که ریشه گیاهی محسوب می‌شود و دارای خواص سلامتی زیادی برای بدن است. هویج تازه، ترد، خوشمزه و مغذی است. همچنین هویج دارای منابع غنی از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K، پتاسیم و آنتی اکسیدان های مختلف است. هویج دارای مزایای سلامتی فراوانی است. که می‌توان به مهم‌ترین آن‌ها از جمله کاهش وزن، کاهش کلسترول مضر خون و افزایش سلامت چشم اشاره کرد. خواص هویج و تاثیرات مثبت آن بر بدن بسیار زیاد است به همین دلیل سعی کنید. آن را در رژیم غذایی خود جای دهید. جدول ارزش غذایی صد گرم هویج به شرح زیر است :

کالری :۴۱

آب :۸۸ درصد

پروتئین ۰٫۹: گرم

کربوهیدرات ۹٫۶ گرم

قند: ۴٫۷ گرم

فیبر :۲٫۸ گرم

چربی: ۰٫۲ گرم

چربی اشباع ۰٫۰۴: گرم

چربی تک زنجیر اشباع نشده ۰٫۰۱: گرم

چربی چند زنجیر اشباع نشده ۰٫۱۲: گرم

امگا ۶ :۰٫۱۲ گرم

هویج یک ماده طبیعی پر خاصیت برای تمام سنین است. و با خوردن آن احساس طراوت در بدن و پوست احساس می‌شود. طبع هویج گرم و‌ تر است. افرادی که دارای طبع سرد و خشک هستند. بایستی روزانه هویج یا آب هویج به اندازه کافی میل نمایند. و مصرف مواد سرد و خشک در این افراد باید کمتر شود. هویج برای کسانی که طبعی گرم دارند ضرر دارد. و برای این افراد بهتر است هویج را با گوشت پخت، سپس مصرف نمود. هویج می‌تواند به صورت خام، پخته، رنده شده، پوره، چیپس میوه و یا آب هویج مصرف گردد.

نکاتی مهم برای کاشت هویچ نارنجی ایرانی

تقویت بینایی یکی از مهمترین خواص هویچ باکیفیت به حساب می‌آید. اما نکته جالب توجه در مورد آن این است که افرادی که به صورت منظم این سبزی را میل می‌کنند. خطر ابتلا به آب مروارید را در چشم کاهش می‌دهند.

می دانیم که هویج دارای بتا کاروتن می باشد ، این ماده برای سلامت چشم بسیار موثر است. ویتامین آ موجود در هویج در شبکیه به رودوپسین تبدیل می شود. که یک رنگدانه بنفش برای دید در شب است.

بتاکاروتن باعث می شود تا دید در شب بهبود پیدا کرده. و مشکلات مربوط به چشم مانند آب سیاه و تباهی لکه زرد از بین برود. هویج ها منبع خوبی از کاروتونوئیدها (پیش سازه های ویتامین A) هستند که در بهبود بینایی مفید میباشند.

مصرف منظم هویج، باعث افزایش بینایی رنگی و دید در نور کم( دید اسکوتوپی ) می شود. هویج با داشتن آنتی اکسیدان لوتئین که آنتی اکسیدانی قوی بوده نقش مراقبت از شبکیه چشم را دارد.

هویج یک نوع سبزی پر خاصیت و ارزش مند است که در موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین، مواد مغذی و املاح معدنی فراوانی است. که خوردن آن جهت حفظ سلامتی بدن بسیار مفید و ضروری می باشد.

از مهم ترین خواص مصرف هویج، نقش آن در بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن است که به دلیل ساختار ویژه ای که دارد به خوبی می تواند سیستم ایمنی بدن را در مقابل عوامل بیماری زا مقاوم سازد به عبارتی با این عوامل به مقابله بپردازد و از بدن محافظت کند. علاوه بر این از دیگر خواص مهم هویج، نقش ان در کاهش وزن و بهبود عملکرد قوه بینایی است

راهنمای نگهداری از هویچ نارنجی ایرانی

راهنمای نگهداری از هویچ نارنجی ایرانی هویج ارگانیک به هویجی گفته می‌ شود که در فرآیند تولید خود از هیچ ماده شیمیایی و سموم استفاده نکرده، سایز آنها تقریباً درشت است که رطوبت خود را داشته و عاری از هرگونه شکستگی و خرابی است. در واقع هویج به اشکال مختلفی در غذا، به صورت مربا، در سالاد و… استفاده شده و هویج های ارگانیک جز بهترین نمونه ها بوده که از سلامت کافی برخوردار است و در صورتی که رنگ آنها نارنجی کاملاً سالم و عاری از هرگونه شکستگی و خراب شدگی باشند، محصولی با کیفیت است. ضمن اینکه توجه به بسته‌بندی مناسب آن و تمامی نکات بهداشتی در هنگام خرید در صورت رعایت، محصولی بسیار عالی و مناسب خواهد بود.

نکات مهمی در انتخاب هویج مرغوب وجود دارد که بایستی هنگام خرید آنها را در نظر داشته باشید تا هویجی با کیفیت و درجه یک را خریداری کنید، اول اینکه سعی کنید همیشه محصول مورد نیاز خود را از طریق مراکز و فروشگاه های مطمئن و با سابقه خریداری نمایید.

تا از کیفیت مناسب آن اطمینان داشته باشید، هویج مرغوب کاملا نارنجی رنگ بوده و تازگی آن با مشاهده شکل ظاهری هویج کاملا مشخص می شود. هویج های خوب کاملا یکدست و یک اندازه هستند . بهتر است هویجی که خریداری می کنید از نظر اندازه متوسط باشد و خیلی ریز نباشد زیرا سریع تر خراب شده و تازگی خود را از دست می دهند، هویج هایی که چروکیده شده اند یا لکه های سیاه روی آن وجود دارد برای انتخاب مناسب نمی باشند، اگر هویج را به صورت کلی خریداری می کنید به نوع بسته بندی آن هم توجه داشته باشید.

عوامل موثر بر کیفیت هویچ نارنجی ایرانی

هویج از خانواده‌ی سبزیجات ریشه‌ایِ خوراکی مانند پیاز و سیب‌زمینی است. با اینکه چین تولیدکننده‌ی نیمی از هویج در جهان است، اما این سبزی در همه‌ی کشورها کاشته می‌شود. هویج یکی از پر فروش‌ترین و پرخاصیت ترین میوه های موجود در بازار می باشد. کشاورزان زیادی در اقصی نقاط کشور وجود دارند که به تولید انواع هویج مشغول به فعالیت هستند.

هویج از محصولات فصل سرد و یک گیاه دوساله است که ریشه‌ی آن خوراکی بوده و در سال دوم به گل رفته و تولید بذر می‌کند. در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتی‌گراد به‌خوبی رشد می‌کند. هویج برای رشد به خاک‌های عمیق لومی شنی (جهت رشد بهتر ریشه‌ها) به اسیدیته (pH) 6 الی ۷ نیاز دارد. در ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متر با آبیاری مطمئن قابل‌کشت است. در ارتفاعات بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ متر می‌توان آن را در تیر تا اسفند کشت کرد. هویج گیاهی با طعم و عطر و بافت خوب است که به‌عنوان یک گیاه محبوب و با ماندگاری طولانی در بسیاری از اقلیم‌ها قابل رشد است. هویج قادر به تحمل یخ‌زدگی است. هویج از کاشت تا برداشت محصول به ۲ تا ۴ ماه زمان نیاز دارد.

هویج هایی که در مناطق مختلفی از کشور رشد و پرورش می یابد، مقادیر بسیار بالایی ویتامین ها و مواد معدنی در خود داشته و از ویژگی های منحصر به فرد آن می‌ توان به رنگ نارنجی یکدست و زیبای آن اشاره کرد که بوی مطبوع دارد، طعم آن شیرین و عالی است و بافت انها ترد و شکننده می باشد. این هویج ها سطحی صاف داشته که معمولاً بدون مواد شیمیایی و سموم به دست می آید و کاملاً سالم و ارگانیک است.

توزیع کننده انواع هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

توزیع کننده انواع هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت تولید عمده هویج در کشور سبب شده است تا خریدارانی که قصد خرید انبوه هویچ عمده درشت را دارند به راحتی و از طریق مراکز پخش معتبر، اقدام به سفارش هویچ کرده و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایند، انواع هویچ تولید شده در کشور از جمله محصولات کشاوری پرفروش و پرمصرفی هستند که با بهترین بذر تولید می شوند. این محصول توسط شرکتهای عرضه کننده هویچ شیرین به سایر شهرها و استان های کشور ارسال می شود و مشتریان محترم می توانند هویچ باکیفیت را به صورت غیر حضوری و با قیمتی ارزان سفارش داده و فورا دریافت کنند.

ایران به دلیل آب و هوای عالی و چهار فصل، انواع سبزیجات، میوه ها و… برای صادرات دارد که هویج یکی از خوراکی های صادر شونده می باشد . بعد از تولید و دست چین کردن هویج های بسته بندی شده را به کشورهای همسایه صادر می کنند که باعث رونق صادرات ایران می شود. سفارش هویج درشت را می توان از طریق فروشگاه های آنلاین اینترنتی در سراسر کشور به صورت مستقیم و غیر حضوری انجام داد به نحوی که در این روش سفارش هویج به شکل آنلاین انجام می شود.

بدین منظور واحد های توزیع کننده کلیه محصولات خود را به همراه ذکر قیمت و مشخصات، در وب سایت های اختصاصی خود به اشتراک می گذارند تا خریداران بتوانند با مشاهده و بررسی این اطلاعات، هویج مورد نیاز خود را سفارش دهند و در نهایت با واریز وجه آن، محصول سفارش داده شده را در کم ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. در این روش سفارش هویج با قیمت مناسب تری انجام می شود زیرا واسطه ها دیگر نقشی ندارند و محصولات بدون واسطه و رد و بدل شدن به دست مصرف کننده می رسد از این رو بسیاری از هزینه های اضافی شکل نمی گیرد.

فروشگاه مرکزی هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

شرکت ها و نمایندگی های زیادی در زمینه توزیع و عرضه هویج فله در حجم وسیع و گسترده ای فعالیت می کنند. این واحد ها وظیفه توزیع و پخش هویج را بین بازار کلیه استان ها به عهده دارند به نحوی که در این زمینه به موفقیت های زیادی دست یافته اند. توزیع و عرضه هویچ توسط توزیع کننده انواع هویچ تازه شیرین عمده با قیمت مناسب تر و ارزان تری انچام میشود .

فروش هویچ به صورت عمده و کاملا مستقیم توسط این مرکز معتبر و شناخته شده انجام می شود، تولید هویچ درکشور با استفاده از بهترین بذر و زیر نظر کارشناسان کشاورزی انجام شده و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد همین امر هم سبب استقبال فراوان مشتریان از آن شده است. قیمت فروش هویج با توجه به زمان و میزان سفارش متفاوت است اما از طریق این مرکز می توانید هر حجم از این هویج را با قیمتی مقرون به صرفه تر از بازار تهیه نمایید زیرا نحوه پخش هویج توسط این شرکت به شکل بدون واسطه است، با مراجعه به سایت اختصاصی فروش و پخش هویج قادر خواهید بود به روش آنلاین حجم دلخواه خود را اعلام کرده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تولید کننده بهترین هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

تولید کننده بهترین هویچ نارنجی ایرانی باکیفیت

هویج جزء سبزیجات پر خاصیت و پر کاربرد در زندگی محسوب می شود. که از لحاظ ارزش غذایی در رده بالایی قرار دارد. این نوع سبزی را بهتر است به صورت پخته شده مورد مصرف قرار داد. زیرا در آن ماده ای به نام بتاکاروتن وجود دارد که بر اثر گرم شدن، مقدار آن بیشتر می شود از این رو ویتامین A بیشتری در بدن جذب می شود به همین علت است که مصرف هویج به شکل پخته شدن بهتر است.

از دیگر دلایل می توان به هضم آسان تر و راحت تر آن اشاره کرد. زیرا هویجی که در اثر حرارت، گرم و پخته می شود، دیواره ان نسبت به زمان خام بودن. نازک تر و نرم تر می شود از این رو هضم آن اسان تر خواهد بود. افرد می تواند با مصرف هویج، از ابتلا به بیماری های مربوط به دستگاه گوارش در امان بماند. علاوه بر این هضم آسان هویج باعث می شود. تا عملیات تجزیه ان در دستگاه گوارش با روند بهتری شکل بگیرد و مواد اضافی آن به راحتی دفع شوند. از این رو مصرف هویج به شکل پخته شده بهتر می باشد.

این سایت و فروشگاه مرکزی با عرضه هویج شیرین به صورت عمده امکان خرید این محصول پرخاصیت را برای همه افراد در سراسر کشور فراهم نموده است . برای خرید هویج شیرین به صورت عمده فقط کافی است به این سایت مراجعه و پس از ثبت سفارش هویج مرغوب و با کیفیت را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید .

کسانی که قصد دارند این محصول را به شکل کلی خرید نمایند و میزان انبوهی احتیاج دارند باید بدانند قیمت خاصی وجود ندارد و نوسان قیمت زیاد می باشد، بنابراین بهتر است هنگام خرید با فروشندگان کالا مشورت نمایند سپس خرید خود را انجام دهند، انتخاب هویج سوپر ممتاز می تواند علاوه بر تاثیرگذاری روی موهایتان که در بالا گفته شد برای سلامتی قسمت های کلی و گوناگون در بدنتان نیز مفید خواهد بود، هم چنین به دلیل استفاده بالای افراد از این ماده ی خوراکی جادویی تقاضا برای آن نیز بالا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما