عرضه ی هویج مرغوب و مطلوب پاییزی

عرضه ی هویج مرغوب و مطلوب پاییزی

عرضه ی هویج مرغوب و مطلوب پاییزی، همان طور که از اسم آن پیداست بیانگر محصولی در کشت و کار در فصل مهمان نواز پاییز،خیلی از خریداران عمده و صادررکنندگان معمولا در این فصل از سال اقدام به خرید و ارسال(صادر)میکنند. دلیل آن هم واضح است به دلایلی چون کیفیت مطلوبتر و در صادرات امکان خراب شدن محصول به پایین ترین درصد ممکن.این دو مورد بخش مهم از خرید محصول در این فصل است.

سایر خواص سلامتی هویج برای سلامتی

هنگام گنجاندن هویج در وعده‌های روزانه علاوه برای خاصیت هویج برای لاغری باید سایر خواص آن برای سلامتی را نیز در نظر گرفت. برخی از خواص هویج برای سلامتی عبارت‌اند از:

*بهبود عملکرد سیستم ایمنی:
مصرف هویج روزانۀ به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان‌های قوی باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن خواهد شد. درنتیجه خطر بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی، دژنراتیو و برخی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد. درواقع از هویج بیشتر برای جلوگیری از سرطان روده بزرگ، معده و پروستات استفاده می‌شود. در خانم‌ها نیز می‌تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش دهد.
*کاهش کلسترول خون:
یکی دیگر از خواص هویج در کنار خواص هویج برای لاغری این است که کلسترول خون را به‌خوبی کاهش می‌دهد. کلسترول خون بالا یک عامل خطرناک شناخته‌شده برای ایجاد بیماری‌های قلبی است. مصرف دائمی هویج باعث کاهش سطح کلسترول خون می‌شود.
*سلامت چشم:
اکثر ما میدانیم ویتامین A مهم‌ترین ویتامین موردنیاز برای حفظ سلامت بینایی است. افرادی که دچار کمبود این ویتامین هستند بیماری‌هایی مانند شب‌کوری را تجربه می‌کنند. هویج سرشار از بتاکاروتن است که در بدن به مقدار موردنیاز به ویتامین A تبدیل می‌شود. بنابراین علاوه بر خاصیت هویج برای لاغری ، می‌توان از آن به‌عنوان یک تقویت‌کننده عالی برای چشم استفاده کرد. البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که مصرف بیش‌ازحد این ویتامین می‌تواند عوارضی مانند مسمومیت ایجاد کند که به همین دلیل باید در حد تعادل استفاده شود.
*سلامت پوست:
یکی از خواص عالی این صیفی بهبود کیفیت پوست است. مواد مغذی موجود در هویج یا آب هویج برای سلامت پوست بسیار مفید است. یک فنجان (250 میلی‌لیتر) آب هویج خام بیش از 20٪ ویتامین C دارد. ویتامین C ماده محلول در آب است که برای تولید کلاژن پوست بسیار مفید می‌باشد. درواقع کلاژن فراوان‌ترین پروتئین موجود در بدن است که خاصیت ارتجاعی به پوست می‌دهد. منتها با افزایش سن بخصوص بعد از 30 سالگی تولید آن کاهش یافته و باید از منابع خارجی تأمین شود تا پوست شما کیفیت مطلوبی نسبت به سنتان داشته باشد.

سایر خواص سلامتی هویج برای سلامتی

هویج مرغوب و مطلوب

امروزه به دلیل شرایط خاصی که در جامعه وجود دارد مردم خرید خود را از طریق اینترنتی انجام می دهند. عرضه هویج مرغوب در فصل پاییز از سوی کشاورزان به سوی فروشگاه های بزرگی که در شهر روانه کرده.برای خرید این محصول می توانید از طریق سایت آنلاین ما این محصول را خریداری نمایید، بدانید در این روش که ما به شما معرفی میکنیم دست دلالان و واسطه گر را از بازار فروش کوتاه کرده‌ایم و هویج مرغوب و مطلوبی را مستقیماً از تولید کننده به دست شما عرضه میکنیم. در این مرکز هویج با بهترین کیفیت و در پوشش نوع بسته بندی طبق خواست متقاضی و به صورت بهداشته عرضه می گردد. این مجموعه آمادگی ارسال برای سراسر ایران و کشورهای خاورمیانه را دارد.

هویج مرغوب و مطلوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما